Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm szépen :)
Szép estét mindenkinek!

Jómagam is egy gyönyörű sv 650s tulajdonosa vagyok, jelenleg folyik a motor magyarországi forgalomba helyezése. Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, ha szabad.
A motoron minden gyári leszámítva az indexeket és a kipufogót, sajnos ezt nagyon nézik a nkh-s műszaki vizsgán.
A kipufogóm giannelli márkájú (slip on) van rajta egy e 13-as jelzés és 0229 kód, veszek bele egy hangtompító betétet, mert az nincs benne, állítólag necces hogy átmenjen. Bele van ütve az e kód akkor is félnem kell, hogy ettől függetlenül elmeszelnek a vizsgán?
Ha más megoldás nincs megrendelem a gyári kipufogót hozzá és bemutatom a megrendelést az nkh-nál csak nem érkezett meg azért nincs felrakva elfogadják? Időpontom van a hatóságnál és utána kb csak tavasszal tudok ezzel több napot foglalkozni.
A másik az index, karbonhatású műanyag fólia van rajta, a plexi áttetsző az izzó piros. Ez okozhat gondot a műszakin? Az áttetsző plexiben is találtam egy e kódot pontosan e11, ez van mind a négybe beleütve. Googleba rákeresve valami toyota izzót/lámpát/búrát dob ki ezen a kódon. Az indexek szára is hátsó része az említett karbonfóliával van bevonva azokban nem találtam e kódot. Sok helyen utána olvastam a dolognak és állítólag nagyon nézik az irányjelzők eredetiségét, ha nem eredeti akkor ez a bizonyos e kód szolgál arra, hogy megállja a helyét, vagyis az unióban engedélyezett. Az lenne a kérdésem hogy szerezzek be inkább eredeti sv indexeket, vagy ez az e 11 kód elegendő lesz a sikeres műszakihoz?

Válaszotok előre is köszönöm
Urak, segítene valaki szaki?
XT600 honosításán gondolkodom, külföldi papírjai vannak. Terepgumival lehet műszakira vinni NKH-hoz vagy szerezzek be utcait rá?
Türelmes vagyok,mást nem tehetek...
Azert van amikor tobb, turelem kell ehez sajnos, kitartas!
Igen levámoltattam.A válaszod alapján elvileg még egy hét és lesz papírom.Köszönöm a válaszodat.Üdv..Zoli
Üdv!
Keresek olyan személyt vagy céget vagy akármit, akik motorbehozatallal foglalkoznak. Ha tudtok ilyet légyszi írjatok, vagy adjatok elérhetőséget! Előre is köszönöm!
az a baj az olaszokkal, akkor boldogul az ember, ha tud olaszul. Ez mar csak igy megy arrafele. Ellenben marha jo a passo Pordoi
Nekem masfel honap volt, amig megjott ez a szarmazasi igazolas. Remelem levamoltad a svajci-osztrak hataron, itthon a vamosok europaban a leglassabban es legdragabban dolgoznak.
Ha megkérhetném................nem érteni olaszt vállakozóban.
Ha mar egyszer kimentel olaszba a kis utanfutoddal, akkor minek akarnal ide visszahozni barmit is eladni, ahol senkinek sincs penze. Ujitsd fel, add el ott, csinalsz egy kis motorszervizt, ott rengeteg a motor, van penzuk is ra szepen megelsz. Rajzoljam le?
Kakucsra tök jó a 125is...
Ha egy 125-ös van-van hehezen lesz meg a 230-270 a célegyenes végén.
utánfutó, szlikk és pályára vele
Bontó vagy egy kanna benya segít..............esetleg kinn ujra kéne kérni a kivonást igazoló papírt.
Az +30000ft származásellenőrzést vagy egyedi forgalombahelyezést kell elvégeztetni.én ilyesmit olvastam itt a fórumban
Sziasztok!Tudna valaki segíteni?A problémám a következő:május végén vásároltam egy Svájcból származó,1991-es évjáratú Honda VFR 750-es motort.Május 30-án adtam át a papírokat egy cégnek aki a forgalomba helyezést rendezi,de ezidáig még nem érkezett vissza a svájci eredetigazolás,ami a műszakihoz és az átíráshoz kell.Mennyi idő ez még?Jártatok már így?Tudna valaki segíteni?Előre is köszi.
Szia Alex !

Egy elérhetőséget tudnál adni légyszíves? lenne pár kérdésem

akos.s70b@yahoo.ie
Az olasz stílust ismered: a wc-re is motorral járnak, télen, nyáron, éjjel, nappal, pocsék macskaköves utakon, a kuka mellett parkírozva (ők ugyebár azért motoroznak, mert így sokkal könnyebb közlekedni). A németek hobbiból vesznek motort, hogy szép időben kiránduljanak egyet, gyönyörű sima aszfaltos, kanyargós utakon, a gondosan karbantartott, fűtött garázsban lakó motoron, amit autópályán inkább utánfutón visznek, mert úgy nem amortizálódik. Német motort érdemes venni, drágább, de kevésbé foghatsz mellé......
Sziasztok! Olaszországból származó 125-öst vásárolnék. Az eladó szerint csak külföldi adásvételi + forgalmi engedély van meg, a forgalomból való kivonásról az igazolás nincs. Ha itthon forgalomba akarnám helyeztetni, megoldható-e? Jól tudom, hogy ilyenkor kell egy származás ellenőrzés, és utána a szokásos tortúra, KPM vizsga, regadó, okmányiroda, stb.?
Sziasztok. Arra gondoltam , hogy kimegyek a nyarom utanfutoval olaszba veszek 4-5db segedmotoros kerekpart hazahozom en itthon felujitanam oket es eladnam. Minden rendelkezesemre all a behozatalhoz csak egy a bibi ha kint leszek olaszban akkor hogy tovabb ... Ismer valaki olyan embert aki kint el es evvel foglalkozik ,hogy tole tudnek e venni motorokat? Mert jolenne ha uticellal indulnek. Elsosorban valtos motorok erdekelnenek. Aprillia 98-2005-ig. Szoval ha valaki tud nekem mondani elerhetoseget vagy csak valamivel tudna segiteni az elorehaladasomban az ugy erdekeben az irjon. Koszonom szepen :)
Sziasztok!
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy szeretnék behozni külföldről egy 2009-es Ktm-et. Olaszból, vagy németből szeretném behozni. A kérdés az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata az olaszoktól behozott motorokról, mert ott olcsóbban meg tudnám venni, csak nem tudom, hogy mennyire megbízhatóak. Vagy inkább maradjak a kicsit drágább német vételnél.
Előre is köszi a válaszokat.
esélyed sincs rá
ha van forgalmija akkor megoldható
Most olvastam a fórumot végig 2012-2013-ig , már volt egy ilyen kérdés , ott az volt a válasz hogy nem (pedig ott legalább adásvételije volt) . Vagy ha mégis az már okirathamisítás lenne ami ugye tudjuk két év szabadságvesztés.