Jómagam is egy gyönyörű sv 650s tulajdonosa vagyok, jelenleg folyik a motor magyarországi forgalomba helyezése. Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, ha szabad.
A motoron minden gyári leszámítva az indexeket és a kipufogót, sajnos ezt nagyon nézik a nkh-s műszaki vizsgán.
A kipufogóm giannelli márkájú (slip on) van rajta egy e 13-as jelzés és 0229 kód, veszek bele egy hangtompító betétet, mert az nincs benne, állítólag necces hogy átmenjen. Bele van ütve az e kód akkor is félnem kell, hogy ettől függetlenül elmeszelnek a vizsgán?
Ha más megoldás nincs megrendelem a gyári kipufogót hozzá és bemutatom a megrendelést az nkh-nál csak nem érkezett meg azért nincs felrakva elfogadják? Időpontom van a hatóságnál és utána kb csak tavasszal tudok ezzel több napot foglalkozni.
A másik az index, karbonhatású műanyag fólia van rajta, a plexi áttetsző az izzó piros. Ez okozhat gondot a műszakin? Az áttetsző plexiben is találtam egy e kódot pontosan e11, ez van mind a négybe beleütve. Googleba rákeresve valami toyota izzót/lámpát/búrát dob ki ezen a kódon. Az indexek szára is hátsó része az említett karbonfóliával van bevonva azokban nem találtam e kódot. Sok helyen utána olvastam a dolognak és állítólag nagyon nézik az irányjelzők eredetiségét, ha nem eredeti akkor ez a bizonyos e kód szolgál arra, hogy megállja a helyét, vagyis az unióban engedélyezett. Az lenne a kérdésem hogy szerezzek be inkább eredeti sv indexeket, vagy ez az e 11 kód elegendő lesz a sikeres műszakihoz?
Urak, segítene valaki szaki?
XT600 honosításán gondolkodom, külföldi papírjai vannak. Terepgumival lehet műszakira vinni NKH-hoz vagy szerezzek be utcait rá?
Üdv!
Keresek olyan személyt vagy céget vagy akármit, akik motorbehozatallal foglalkoznak. Ha tudtok ilyet légyszi írjatok, vagy adjatok elérhetőséget! Előre is köszönöm!
Nekem masfel honap volt, amig megjott ez a szarmazasi igazolas. Remelem levamoltad a svajci-osztrak hataron, itthon a vamosok europaban a leglassabban es legdragabban dolgoznak.
Ha mar egyszer kimentel olaszba a kis utanfutoddal, akkor minek akarnal ide visszahozni barmit is eladni, ahol senkinek sincs penze. Ujitsd fel, add el ott, csinalsz egy kis motorszervizt, ott rengeteg a motor, van penzuk is ra szepen megelsz. Rajzoljam le?
Sziasztok!Tudna valaki segíteni?A problémám a következő:május végén vásároltam egy Svájcból származó,1991-es évjáratú Honda VFR 750-es motort.Május 30-án adtam át a papírokat egy cégnek aki a forgalomba helyezést rendezi,de ezidáig még nem érkezett vissza a svájci eredetigazolás,ami a műszakihoz és az átíráshoz kell.Mennyi idő ez még?Jártatok már így?Tudna valaki segíteni?Előre is köszi.
Az olasz stílust ismered: a wc-re is motorral járnak, télen, nyáron, éjjel, nappal, pocsék macskaköves utakon, a kuka mellett parkírozva (ők ugyebár azért motoroznak, mert így sokkal könnyebb közlekedni). A németek hobbiból vesznek motort, hogy szép időben kiránduljanak egyet, gyönyörű sima aszfaltos, kanyargós utakon, a gondosan karbantartott, fűtött garázsban lakó motoron, amit autópályán inkább utánfutón visznek, mert úgy nem amortizálódik. Német motort érdemes venni, drágább, de kevésbé foghatsz mellé......
Sziasztok! Olaszországból származó 125-öst vásárolnék. Az eladó szerint csak külföldi adásvételi + forgalmi engedély van meg, a forgalomból való kivonásról az igazolás nincs. Ha itthon forgalomba akarnám helyeztetni, megoldható-e? Jól tudom, hogy ilyenkor kell egy származás ellenőrzés, és utána a szokásos tortúra, KPM vizsga, regadó, okmányiroda, stb.?
Sziasztok. Arra gondoltam , hogy kimegyek a nyarom utanfutoval olaszba veszek 4-5db segedmotoros kerekpart hazahozom en itthon felujitanam oket es eladnam. Minden rendelkezesemre all a behozatalhoz csak egy a bibi ha kint leszek olaszban akkor hogy tovabb ... Ismer valaki olyan embert aki kint el es evvel foglalkozik ,hogy tole tudnek e venni motorokat? Mert jolenne ha uticellal indulnek. Elsosorban valtos motorok erdekelnenek. Aprillia 98-2005-ig. Szoval ha valaki tud nekem mondani elerhetoseget vagy csak valamivel tudna segiteni az elorehaladasomban az ugy erdekeben az irjon. Koszonom szepen :)
Sziasztok!
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy szeretnék behozni külföldről egy 2009-es Ktm-et. Olaszból, vagy németből szeretném behozni. A kérdés az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata az olaszoktól behozott motorokról, mert ott olcsóbban meg tudnám venni, csak nem tudom, hogy mennyire megbízhatóak. Vagy inkább maradjak a kicsit drágább német vételnél.
Előre is köszi a válaszokat.
Most olvastam a fórumot végig 2012-2013-ig , már volt egy ilyen kérdés , ott az volt a válasz hogy nem (pedig ott legalább adásvételije volt) . Vagy ha mégis az már okirathamisítás lenne ami ugye tudjuk két év szabadságvesztés.
index jó.
Jómagam is egy gyönyörű sv 650s tulajdonosa vagyok, jelenleg folyik a motor magyarországi forgalomba helyezése. Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, ha szabad.
A motoron minden gyári leszámítva az indexeket és a kipufogót, sajnos ezt nagyon nézik a nkh-s műszaki vizsgán.
A kipufogóm giannelli márkájú (slip on) van rajta egy e 13-as jelzés és 0229 kód, veszek bele egy hangtompító betétet, mert az nincs benne, állítólag necces hogy átmenjen. Bele van ütve az e kód akkor is félnem kell, hogy ettől függetlenül elmeszelnek a vizsgán?
Ha más megoldás nincs megrendelem a gyári kipufogót hozzá és bemutatom a megrendelést az nkh-nál csak nem érkezett meg azért nincs felrakva elfogadják? Időpontom van a hatóságnál és utána kb csak tavasszal tudok ezzel több napot foglalkozni.
A másik az index, karbonhatású műanyag fólia van rajta, a plexi áttetsző az izzó piros. Ez okozhat gondot a műszakin? Az áttetsző plexiben is találtam egy e kódot pontosan e11, ez van mind a négybe beleütve. Googleba rákeresve valami toyota izzót/lámpát/búrát dob ki ezen a kódon. Az indexek szára is hátsó része az említett karbonfóliával van bevonva azokban nem találtam e kódot. Sok helyen utána olvastam a dolognak és állítólag nagyon nézik az irányjelzők eredetiségét, ha nem eredeti akkor ez a bizonyos e kód szolgál arra, hogy megállja a helyét, vagyis az unióban engedélyezett. Az lenne a kérdésem hogy szerezzek be inkább eredeti sv indexeket, vagy ez az e 11 kód elegendő lesz a sikeres műszakihoz?
Válaszotok előre is köszönöm
XT600 honosításán gondolkodom, külföldi papírjai vannak. Terepgumival lehet műszakira vinni NKH-hoz vagy szerezzek be utcait rá?
Keresek olyan személyt vagy céget vagy akármit, akik motorbehozatallal foglalkoznak. Ha tudtok ilyet légyszi írjatok, vagy adjatok elérhetőséget! Előre is köszönöm!
Egy elérhetőséget tudnál adni légyszíves? lenne pár kérdésem
akos.s70b@yahoo.ie
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy szeretnék behozni külföldről egy 2009-es Ktm-et. Olaszból, vagy németből szeretném behozni. A kérdés az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata az olaszoktól behozott motorokról, mert ott olcsóbban meg tudnám venni, csak nem tudom, hogy mennyire megbízhatóak. Vagy inkább maradjak a kicsit drágább német vételnél.
Előre is köszi a válaszokat.
ha van forgalmija akkor megoldható