sziasztok
Tudok e lábon behozni 125-ös motort vagy Ausztriából vagy németből vagy olaszból? Megveszem akkor érvényes még a forgalmija meg rendszáma tehát elvileg lábon is hozhatom a magyar határig. Csak akkor a kivonás hogyan fog megtörténni ez a kérdés , ha már Mo on van a gép. Mert az ugye feltétele a papírozásnak hogy átkerüljön a nevemre rendszámmal.
Ha meg ilyen macerás a motor behozatal akkor inkább egy erősebb 50-est hoznék, jó állapotút. Az lehetséges lábon-keréken? És ha a regadót be akarom rá fizetni akkor be kel mutatni a kivonót segédmotornál? Egyáltalán kibukhat a rendszerben ha valaki nem fizeti be a regadót 50cm esnél?
Sziasztok!b Olyan kérdésem lenne hogy semmi papír nélkül le lehetne e papírozni egy motort? egy 1979es Cagiva sst 350 ről van szó
Köszönöm előre is a segítséget!
A motor Olaszországból lett behozva (2004 augusztusában). Megvan a forgalmi fénymásolat, rajta az olasz pecséttel, hogy egyező másolat az eredetivel. Adásvételi(l), vámpapírok. Egyedül a kivonásról nincs semmi.
Milyen országból származik a motor? A németek beleütik a kivonás tényét a forgalmiba, így az nem veszhet el! Pontosan milyen papírjaid vannak? Eredetiek?
Szia! Most megyek Angliába és hozok be motorokat. Ha érdekel hívj fel 06203399231
Ja és ha bárkit érdekel bármi kintről hívjatok!
Egy-két motornak még van hely akit érdekel.
Sziasztok! szégyen ide, vagy oda se neki, de nem találok semmilyen értelmes dolgot a neten külföldi motor behozatallal kapcsolatban. Vagyis találtam már használt gépekre vonatkozóan és mind a forgalmira voltak kihegyezve. Nade! Én 0 kilóméteres (vagyis márföldes) motort szeretnék hozni Angliából. Tud valaki valami okosat mondani, vagy adni valami linket a hivatalos ügyintézésekkel kapcsolatban ebben az igen degeneráltan bürökrata országban? Kiba jó lenne mielőtt felrobbanok Előre is köszi
Üdv!
Olyan kérdésem lenne,hogy külföldről lehet-be behozni csak papíros vázat?Tehát a motortípusa egyezne.Pl.:Yamaha DT80LC2-höz egy kinti,mondjuk motorhibás LC2-s motor papíros vázát hazahozni,és úgy lepapírozni.
Üdv!Abban szeretném a segítségeteket kérni,hogy szeretnék egy olasz papíros 1994-es kawasaki zxr750-es motort magyarországon forgalomba helyeztetni!Ennek a költségi érdekelnének!
Köszönöm!
Pécsen vizsgáztattam:
RF600- gyári kipufogó, mini index
Világítást, index, dudaműködést, vázszámot ellenőrizték, aztán tolhattam (nem kellett még beindítani sem ) a fékpadra.
Nem hiszem, hogy a tükörbe kellene betű
Szóval ez már nem a KPM , nem cél a kötözködés.
Sziasztok!
Van egy cbr 600 f2-esem amit svájci papírokkal vettem és lepapíroztatom. Tudom, hogy az első műszaki az az NKH-nál van (régi nevén KPM) és azt szeretném kérdezni főleg olyanoktól jönne jól a válasz és a segítség akinek van vele tapasztalata, hogy irányjelzőben és visszapillantóban nézik e az e betűs jelzést, vagy kötekednek e vele? Mert át van építve nakednek és nincsenek meg a gyári cuccai, első hátsó lámpába van e betű, kipufogó az teljesen gyári és abban is van e betű, ezért csak a tükrök és az indexek érdekelnének.
Sziasztok!
Nemrég hoztam haza a motorom angilából, egy 125ös motor, nekem viszont csak b-s jogsim van, tehát kellene jogsi, meg átiratás ez iszonyú sok pénz...
Viszont annyira nem feltűnően nagy a motor, ráadásul 2 ütemű, nagy bajba kerülhetek ha csak lekapom a rendszámot és megyek vele? Egyáltalán tudok venni mopedbiztositást, vagy ott meg kell adni a motor tipust?
Hali!
Osztrákoknál használnám a mocit. Itthon és németeknél olcsó (kicsivel olcsóbb itthon) és hogy jönnék ki olcsóbban a regadó stb szempontjából? Az igaz, hogy németeknél 5euró a névre írás, itthon ez picivel több, de pl a regadó ugyanúgy annyiba kerül ha magyarból viszem osztrákokhoz vagy a németektől osztrákokhoz?
Lentebb olvastam az árakat, de ez kicsivek másabb szitu.
Előre is köszönöm!
Ismer valaki olyan embert, aki motor beszerzéssel foglalkozik? 2 tárcsás, önindítós XT600 kellene, normál állapotban, kedvező áron. A forgalomba helyezést megoldom, nyilván az ehhez szükséges okmányok kellene a motorhoz.
Még egy kérdés!
Németországból hoznék haza motort.
Tudja valaki mennyi a költsége a forgalomból való kivonásnak?
Ha lábon hoznám haza, kell ugyebár egy Ausfuhrkennzeichen ami 33€, és kell rá biztosítás ami 40€ 15 napra. Ennyi elég? Lehet is indulni, vagy van még intéznivaló?
Mindenkinek jó motorozást!
Tudok e lábon behozni 125-ös motort vagy Ausztriából vagy németből vagy olaszból? Megveszem akkor érvényes még a forgalmija meg rendszáma tehát elvileg lábon is hozhatom a magyar határig. Csak akkor a kivonás hogyan fog megtörténni ez a kérdés , ha már Mo on van a gép. Mert az ugye feltétele a papírozásnak hogy átkerüljön a nevemre rendszámmal.
Ha meg ilyen macerás a motor behozatal akkor inkább egy erősebb 50-est hoznék, jó állapotút. Az lehetséges lábon-keréken? És ha a regadót be akarom rá fizetni akkor be kel mutatni a kivonót segédmotornál? Egyáltalán kibukhat a rendszerben ha valaki nem fizeti be a regadót 50cm esnél?