Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GP Aragon futamja:
http://we.tl/NyyMdSv2Gc
Ki találja meg, hol van a hiba a képen?
változtatni kellene a többi paraméteren!
Mondjuk én azt a gondolatmenetet sem találom felfoghatatlannak, hogy ha egy motorban a váz anyagát és kivitelét már három különböző módon is megoldották és mindegyik ugyanolyan rossz lett, akkor nem a vázban rejlik a probléma. Esetleg változtatni kellene a többi. Olyanokra gondolok, mint geometria, tömegeloszlás. A blokk, annak befogatási módja, stb. Tudjuk, hogy minden összefügg mindennel ennek ellenére az az érdekes helyzet alakult ki, hogy a legfontosabbnak vélt elem (a váz) kivitele számít a legkevésbé. Mondjuk ilyen konstrukciót se tud akárki elkövetni.
Viccen kívül tényleg megoldották már mások. Valamelyik komoly szakportálon kielemezték a 3 motort. A Yamaha-Honda kb. egyforma 1-1,5cm eltérés van köztük geometriailag. A Ducati full más és szinte világítanak a problémák.
Legrövidebb tengelytáv, legrövidebb lengővilla, legmagasabb motor.
Minden adva van, hogy sehol se legyen stabil. Persze a másik két motorhoz képest.
"Senkiháziak kezében van a popszakma!"
ennyi!kész!megoldottátok 2perc alatt amit a ducati mérnökei évek óta nem tudnak.
Ha a négy pontnál a blokk két oldalán összekötöm karbonnal, kaptam egy normális vázat, amiben a blokkot oda rakom ahova akarom.

Ha a zöld rész nincs, akkor kötöttség van és van egy olyan kinetikai rendszerem, aminél a hőtágulástól kezdve a motorfodulaton át az épen leadott nyomatékig minden befolyásolja az első és a hátsó traktus szilárdságát és viselkedését.

Egész egyszerűen nem értem, hogy a Ducati megoldásának mi az előnye? (Azon a jelentéktelen apróságon kívül, hogy így 1,5 kilóval könnyebb a motor. De Dovizioso elmegy kotlani reggel és megvan ugyanez a hatás....)
Az a gond, hogy ilyen párosítást nem könnyű produkálni, ha hiányzik az egyik fontos összetevő.
Karbon nem viszi ugy a rezonanciát mint az alu.Nincs ott azzal gond csak meg kell találni a megfelelő beállítás és pilóta párosítást.Mint pl Casey Stoner
Biztos súlyt akartak csökkenteni, csak féltek hogy eltörik a karbon
Az volt az állandósult probléma (és most Dovizioso is erre panaszkodik), hogy nem volt tapadás a motor elején, hirtelen ment el. Kérdés, okos dolog-e a legjobban rezgő részre (hengerfej) egy rövid (és merev) közdarabot csavarozni és arra tenni az elejét. Így az eleje és a blokk együtt vibrálnak. A Panigale-nél is ezt csinálták és az a motor se vált be. Nem állítom, hogy ez ilyen egyszerű és azt sem, hogy én jobban tudok bármit mint a mérnökök, csak számomra ez így logikus.
Karbonváz ide ...karbonváz oda egy biztos ....A gumi Japán :)
SanMarino Motogp futam:
https://www.wetransfer.com/dow...
Felvettem vasárnap, csak nem volt hang :(
"Ha tönkre megyünk, akkor se fogunk se normális vázat, se rendes blokkot csinálni a motorjainkhoz!"
Mert ez a "váznélküli" konstrukció.A villanyak a 2 hengerfej közelebbeső részéhez kapcsolódik egy karbon elemmel.A karbonlengővilla is a blokkhoz csatlakozik.Itt a blokk is teherviselő elemként funkcionál.A váz része.A segédváz szintén karbon
Én nem tudom, hogy jó-e a karbon váz vagy sem. Viszont a képen egyáltalán nem látok vázat. Lehet, hogy kekszből volt a váz és megették tízóraira.
http://www.p1race.hu/hir/hayde...

Megint csak köszönöm a feltöltést verpe!
Ezért mondtam, hogy meg fog dőlni. A pénteki időkből kitűnt, hogy "gyorsult a pálya" bizonyos körülmények miatt (vagy a gumik fejlődtek ennyit egségesen). Az első öt a pályacsúcson belül volt. Marquez kő kemény. Én Bradl-nek fogok drukkolni - hogy Rossi ne érje utol!
Jelentem az "elvtársaknak" hogy megdőlt:

Marc MARQUEZ 2'00.691 ki más lett volna az új rekorder.
Szerintem nem. Legalábbis remélem... :D
Körrekord: 2.02.020, nyilván nem kell ragoznom ki tartja.
De a hétvégén ez is meg fog dőlni.
Baromságot írtam, nem 1:38,8 hanem 2:03,8
FP2-őt Lorenzo vezeti 2'02.734 -vel
Ha nem történik vele semmi, és úgy versenyez továbbra is mint egy gép, akkor az idei címet be fogja húzni.
Nem kívánom, hogy történjen vele valami, de inkább a Yamahákat látnám szívesen legelöl ( VR46, Cal, és Lorenzo )