Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Honda pont azért csinálta a VTR projektet, mert belátták, hogy a szabályrendszer adta technikai hátrányt nem tudják pótolni, pláne nem RVF-el, ami a ZXR, FZR gépeknél is gyengébb volt. És mivel nekik volt a legnagyobb gyáruk, így "könnyen" léptek az ügyben. A Yamaha és a Kawasaki nem tudott V2-őt rittyenteni a semmiből, így a Honda kigolyózta őket a játszótérről. A Honda pechjére viszont Troy Bayliss Ducatira ült, nem Hondára. Emiatt mégsem borult annyira a bili.
Igen fölényben voltak a Ducatik, ahogy nézem 1999-ben már
a 996-ossal nyert Foggy, akkortájt már jöttek a VTR 1000-esek is.

Schwantz kemény lehetett Macau-ban.
én is csak 92 körül kapcsolódtambe anno, 8 éves kis kölökként visítva vasárnap délutánonként :D

Senna halála viszont megvolt élőben, nem akartam elhinni,h tényleg megtörténik :((((( A vén tolókocsis retket hibáztatom akárki akármit mond.

Jlo---ezen besírtam :DDDD

kurvajó szezonnak ígérkezik az idei!
uram meg tudná ismételni a linket, vagy a feltöltést? nem indul el...
Köszönet!
like!
Jók voltak a versenyek, de túl nagy köbcenti előnyt engedtek a két hengeresnek, nem volt reális. Ha a jelenlegi 20% lett volna, akkor a Kawasaki is többet nyerhetett volna. 92-ben körrekorddal nyerte a TT-t, amit közel 10 évig nem tudtak megdönteni. (Még véletlenül sem Ducatival!)

Mondjuk Schwantz se sokat szórakozott. Benevezett a Macau-ra a 500 2T géppel. Szénné vert mindenkit.
Fogarty-ra és az akkori SBK meccsekre már emlékszem akkor
volt szerintem a "fénykora" az sbk-nak még a 750-es érában.

"Foggy" 4-szer lett SBK világbajnok ezzel ő tarja a rekordot
Bayliss 3-szor volt VB-nok igaz átment Motogp-be mikor még a "csúcson" volt. Gondoltam is hogy teszek majd fel valami
galériát Foggy-ról mivel nem nagyon találtam itt az oldalon semmit
róla pedig megérdemelné. Amúgy akkoriba én a Kawáknak szurkoltam de általában Foggy nyert a pirossal.
És igen ment a TT-n is valami rekordot is megdöntött a TT-n 1992-ben azt olvastam. Őrült angol.
Köszönöm a válaszokat!
El tudtok képzelni pár év múlva egy Rossi, Spies, Cal meg stb. csatát
SBK-ban szerintem jó lenne. Szerintem Spies bárkivel partiban lenne
SBK-ban egy jó motorral. Hacsak nem lett valami Bennel... az utóbbi
két évben.
Szerintem csak egy jó formában lévő Stoner ha nem fejezi be
a Hondával tudta volna megverni most Lorenzót.

Cal meg nagyon gyors tényleg privát yamahával, jobban járt
volna a Yamaha ha tavaly már Cal-t ülteti a gyári motorral szegény
Spies helyett.
Úgy néz ki a Motogp sajnos nem Spies "világa". De amit 2009-ben
művelt Spies az SBK-ban azt nem felejtem el... sok pályán először
járt és előtte Gsx-r-rel versenyzett az AMA-sbk-ban. 2010-ben
Cal került Spies helyére az SBK-ban és ugyan nyert futamokat de
nem tudta hozni azt amit Spies pedig a pályákat ismerte mondjuk
előtte "csak" R6-tal ment.
Én még bízok abban hogy Spies ha visszamegy SBK-ban bajnoki
címért fog harcolni egy ütőképes motorral.
És ugye a rali VB-t jobb ha nem említem, mert elsírom magam rajta. Azok az idők már nem jönnek vissza.
Annó nem így nézett ki a versenyzés világa, mint ma. Volt ott még pár bevállalós gyerek, Nelson Piquet, vagy Nigel Mansell például.

Én erre már emlékszem:
http://www.youtube.com/watch?v...

Doohan - Crivilé is kemények voltak. Az SBK-ban meg Fogarty-Slight-Gobert elmebaj módon mentek. Fogarty nem szarozott, Ő a TT-n is ment.
Hát.............ezen csodálkozom nem egy Tyson alkat a srác..............ha mellécsapsz szerintem holtan esik össze.
Full contactban nem lehet lenyomni Rossit. Ellenfeleinek csak akkor van esélye, ha esélyt sem adnak a full contactra. Ez Rossi pályafutása alatt eddig 2 embernek sikerült. Lorenzonak itt a 3. sansza.
:) Hát igen ....Izgalmak terén nehéz lenne összehasonlítani a WSB-vel Én kívánom Valentínó Rózsinak hogy nyerjen még vagy 2-3 Vb címet a moto GP - ben aztán végre menjen át ahol az igazi nagy " full contact" csaták folynak ............
Remélem is hogy lesz még keményebb csata JLo-val is.

"Megvan a Prost-Senna 89-91 közt?"

Megvan videón, az emlékek között sajna nincs mert akkor
én még "nyuszimotorral" toltam.
De szegény Senna halálára már emlékszem.
Igen végülis Rossi a régi önmagát hozta és ez király.

Amúgy itt a digis összefoglaló 5 percben Rossi előzéseivel:

http://www.digisport.hu/video/...

ha Rossi nem tér le az ívről mikor Dovit előzi ugye Pedro bezavart
neki mivel Pedro megcsúszott féktávon, akkor már csak
Pedrot kelett volna megelőznie és mehetett volna JLo után.

Akkor lehet nem 6 mp lett volna a végén JLo mögött hanem csak
3-4 mp de szerintem "lőtávon" belülre nem engedte volna magához
Lorenzo.
A verseny jó volt, de amúgy a végeredmény nem sok meglepetést rejteget:
- 4 gyári gép az első 4 - micsoda meglepetés.
- Pedrosa ajándékba adta a helyeket - micsoda meglepetés.
- Lorenzo mindenkit lenyomott - micsoda meglepetés.
- Crutchlow és Bradl hibáztak - micsoda meglepetés.
- Az aktuális Ducatis stonerhelyettes megint Hayden előtt végzett- micsoda meglepetés.
...
Papírforma van.
Én is azt láttam kicsit, hogy Pedrot simán szedte le. Már régóta csak tartogatta. Aztán mikor Rossi elment úgy tűnt még tudná fokozni bukás kockázata árán, de azt - okosan - inkább már nem vállalta. Látta, hogy Rossi összeszedett, nem fog rontani, nem szokása. Nem kis emberekkel állt így dobogóra. Ügyes volt!
Remélem kihozza a találatokat:
https://www.google.hu/search?q...
1440*810, azt hittem ez elég nagy :)
Marquez szerintem úgy volt vele, mikor Pedrosa mögé került, hogy inkább csak a dobogón marad.
Aztán később már muszáj volt megelőznie.

Bradl nagy csalódás volt, nem fog tudni a dobogókért harcolni, úgyanazon a szinten van mint tavaly.
Igen a motogp.com-ot néztem, de ott is csak kis méretű képek (fényképek)vannak fent.