Akkor a következő ez a predi-féle műtő szoftver lesz. Esetleg a Ducatisok még bele olvashatnának a topicba, me' látom nagyon nincs ötletük mért rossz a konstrukciójuk.
Megtették... biztos olvasták a fórumot.
"From the software point of view, we of course do have a backup mode; if something happens with the sensor signal, the bike is supposed to go into the safety mode immediately." innen
vagy egy olyan programor ami kifújja a versenyzőt habbal,nehogy megsérüljön,és esés közben a program már kezdi is műteni a számításai szerint sérülésekre legesélyesebb testrészeket.nem faszom programok kellenek ide,semmilyen elektronika,ami a teljesítményt illeti tegyenek akármilyen kütyüt bele,de se blokkolásgátló se kipörgésgátló,semmi....faszt.legyen csuklójuk.
Én nem látom Marquezt vétkesnek Pedrosa kiesése miatt. Viszont írhatnának olyan programot, hogy a kipörgésgátló hibájakor visszaveszi a teljesítményt mondjuk 70%-ra, aztán csak egy gomb megnyomására adja vissza 100-ra amikor már tudja a versenyző, hogy óvatosan.
Ezzel egyet értek. Egész évben sokadik hátulról (majdnem) belemenős etapja volt. Egyszerűen annyira későn fékez, hogy ráesik ellenfeleire. (Ha ez a Moto2-ben eddig is így volt, akkor mért nem tanulta meg ezt MM saját magáról? Vagy nem?) Pedrosa kifejezetten gyenge féktávon. Ez a két dolog most összeadódott.
Pedro balszerencsés. Ha eddigi győzelmeit jól csoportosítja, már legalább egy VB-je lehetne. De szerintem soha nem lesz egy sem.
Marqueznek lesz. Ugyanis ezzel a "manőverrel" bebetonozta a címet. Perdro off, már nem tud pontokat rabolni tőle. Rossi sosem volt on, Lorenzo meg hiába motorozza le a csillagot az égről, most már a kocogós második hely is elég Marcnak. Megérdemelten lesz VB. Az emberi része nem tud érdekelni, de ha ez is számít, akkor én Lorenzonak adnám a világbajnoki címet, mert az idei évben eddig mindenkinél jobban megérdemelné. Szerintem egy igazi robotember.
Én is nagyon sajnáltam Pedrót, valószínű elkapta volna Lorenzót is.
De most így mit mondjon az ember?
Ha MM van mögötte?
Ilyen helyzetekben illene kicsit higgadtabban motoroznia MM-nek szerintem.
Jó, így már világos! Ekkora cumi nincs a Földön, szerencsétlen Pedrót komolyan sajnálom! Most kicsit mintha jobb lett volna, mint máskor erre kihúzzák a konnektorból.
Nem biztos, hogy abban a gumiban nincs fém vagy kevlár szövet!
Elvégre amit mi fém fékcsőként használunk az sem éppen tökéletes, ugyanis a fémnek belül kellene lenni közvetlenül egy kis nyúlású műanyag cső körül. Lehet ez is ilyen.
Az sem biztos, hogy a fékcső hajlékony része végigfut a lengővilla alatt. Lehet, hogy ott merev fém tag van. (Nekem az ETZ-nél pl. a fékpedáltól a lengővilla túloldali csuklópontjáig egy merev darab megy - persze az nem mérvadó, hisz az komoly motor! ).
És tekintve, hogy aktív elektronika avatkozik itt már mindenben, lehet, hogy az egész tök mindegy, bowdenes fék is lehetne. Rátapos, aztán majd dolgozik ott az a szenzor ott.
Á, ez csak egy biztosító szeg, hogy ha az anya mégis le akarna jönni, akkor ne.
Valóban a kiprögés gátló lesz itt a ludas.
A fotót nézegetve most nekem az tűnt fel hogy gumi fékcső van fent
Gondolom elől azért nem ilyen van.
Egyébként a hiba az hogy hiába van leplombázva a cucc, kihúzod a sasszeget és a plomba eltávolítása nélkül is leveszed az anyát, hogy kivedd a kereket ! Szerintem !
Hát ha az a kipörgésgátló elektronikája ami a lengővilla fölött látható, akkor értem miért van feltöltve ez a kép, nem lövöm le én sem a "poént", hátha valaki nem látta még a futamot.
Nincs átfúrva a féktárcsa, van egy feleslegesnek tűnő tépőzár felragasztva, tahó módon meg van törve a szenzor vezetéke és kb. egy Jawa-król visszaköszönő béna megoldás van a láncfeszesség állítására (egy szépen felmart vájatban fut egy össze-vissza lődörgő U alakú lemez). Szabad a gazda!
"From the software point of view, we of course do have a backup mode; if something happens with the sensor signal, the bike is supposed to go into the safety mode immediately."
innen
vagy egy olyan programor ami kifújja a versenyzőt habbal,nehogy megsérüljön,és esés közben a program már kezdi is műteni a számításai szerint sérülésekre legesélyesebb testrészeket.nem faszom programok kellenek ide,semmilyen elektronika,ami a teljesítményt illeti tegyenek akármilyen kütyüt bele,de se blokkolásgátló se kipörgésgátló,semmi....faszt.legyen csuklójuk.
Pedro balszerencsés. Ha eddigi győzelmeit jól csoportosítja, már legalább egy VB-je lehetne. De szerintem soha nem lesz egy sem.
Marqueznek lesz. Ugyanis ezzel a "manőverrel" bebetonozta a címet. Perdro off, már nem tud pontokat rabolni tőle. Rossi sosem volt on, Lorenzo meg hiába motorozza le a csillagot az égről, most már a kocogós második hely is elég Marcnak. Megérdemelten lesz VB. Az emberi része nem tud érdekelni, de ha ez is számít, akkor én Lorenzonak adnám a világbajnoki címet, mert az idei évben eddig mindenkinél jobban megérdemelné. Szerintem egy igazi robotember.
De most így mit mondjon az ember?
Ha MM van mögötte?
Ilyen helyzetekben illene kicsit higgadtabban motoroznia MM-nek szerintem.
crazyJoe egy képregényt légyszives!
Elvégre amit mi fém fékcsőként használunk az sem éppen tökéletes, ugyanis a fémnek belül kellene lenni közvetlenül egy kis nyúlású műanyag cső körül. Lehet ez is ilyen.
Az sem biztos, hogy a fékcső hajlékony része végigfut a lengővilla alatt. Lehet, hogy ott merev fém tag van. (Nekem az ETZ-nél pl. a fékpedáltól a lengővilla túloldali csuklópontjáig egy merev darab megy - persze az nem mérvadó, hisz az komoly motor! ).
És tekintve, hogy aktív elektronika avatkozik itt már mindenben, lehet, hogy az egész tök mindegy, bowdenes fék is lehetne. Rátapos, aztán majd dolgozik ott az a szenzor ott.
Valóban a kiprögés gátló lesz itt a ludas.
A fotót nézegetve most nekem az tűnt fel hogy gumi fékcső van fent
Gondolom elől azért nem ilyen van.
Meg kell nézni a futamot, nem lövöm le a "poént".