Akkor......úgy tűnik a tavalyi jó alapcsomagra építkeznek, ez elég hatékony stratégia.
Kiváncsi leszek, hogy a gyors-hosszú ívű kanyarokban, kigyorsításoknál sikerült-e behozni a lemaradásukat, mert itt elég sokat veszítettek.
Plusz van két hasonló kaliberű pilótájuk, akiknek szintén konzerválódott a gyorsasága az évek során. (Rossié úgy fest olyan jól konzerválódott, hogy még a Ducatinál sem veszített erejéből. Vákumcsomagolás. ) Még pikánsabb a sztori, ha hozzá tesszük, hogy a két arc nem csípi egymást, de ha arról van szó, hogy Pedrosa fejére kell hamuzni, akkor együtt szivaroznak szépen.
Ehhez amúgy csatlkozna Marquez is, csak ő még nem esett át a beavatási szertartáson. Tulajdonképpen mindenkinek Perdrosa az ellensége. Azon versenyeznek, ma ki verheti meg Pedrót. Nem nézik jó szemmel, hogy a kis manusz rendre próbálkozik megnyerni végre az első címet. Kiváncsi leszek crazyJoe milyen fotót csinál, ha ez Marqueznek is előbb sikerül, mint Pedrosának.
Igen! Sikeres téli teszten vannak túl!
Verseny-szimulációt is mentek (Lorenzo általában ezt preferálja) és szerinte rendben van, jó érzetet ad kopott gumikon is (utolsó fázisban is)
Egy erősen megalapozott-átgondolt csomaggal rendelkeznek, ami tavaly szinte az összes pályán jól működött, ezért radikálisan nem változtattak az alapcsomagon (jó érzetet ad a versenyzőknek), hanem konzerválták a motor jó tulajdonságait és a negatív pontokon javítottak.
Igaz, néhány területen az RC 213v jobban működik, de összességében M1 egy nagyon jól kiegyensúlyozott motor és kiegyensúlyozott eredményeket hoz.
Rossi végre első lett a 2. napi Jerez teszten.
Remélem még holnap is száraz lesz a pálya.
Amugy tudom hogy ez "csak" egy teszt volt, ahol nem az a lényeg
hogy ki hanyadik de azért jó látni hogy Rossi ott van az élen.
Érdekes lehet a szezon.
Versenyszimulációt nem tudom csináltak-e a Yamahások, annak
az eredménye többet mutatna az "erőviszonyok" szempontjából.
Sziasztok.
A segítségetekre lenne szükségem.
Keresek egy videót Rossiról amikor egy bukás után el akarják tolnia ducattiát és húzza vissza grabancánál fogva a pályamunkást talán edzésen lehetett a bukta tavaly, szükségem lenne a linkjére.
Ja igen én még egy korábbi állást másoltam be ezek szerint,
amikor még volt hátra az 1. napi tesztből.
Azt gondoltam az már a végeredmény...
Kösz hogy javítottál.
Privát teszt eredmények az új austini (USA) pályáról:
(1. nap):
1. Pedrosa (Honda) 205”375
2. Marc Marquez (Honda) 205.440
3. Jorge Lorenzo (Yamaha) 206.266
4. Stefan Bradl (Honda) 206.534
5. Valentino Rossi (Yamaha) 207.190
Csak ennyien voltak a privát teszten.
Még 2 napot maradnak, a végére már
érdekesebb lesz hogy ki milyen időt ment.
Már csak 25 nap és kezdődik...
Még 25 nap...
Őt a jövő egyik nagy géniuszának látják (kb. joggal). Így nem meglepő, amit eddig futott. Ha Ő lenne a világbajnok idén, az sem lenne világrengető szenzáció, még akkor sem, ha most még talán Ő a legkevésbé esélyes a négyes fogatból. Ha Bradl lenne a világbajnok, na az már szenzáció lenne!
Ez irónia volt.
Igazából fingom sincs a GP-ről.Olyan nagyon nem is érdekel.
De amilyen istenítés van Rossi körül attól enyhe utálatot érzek csak.
Attól még világklasszis de............
Úgy ment oda a ducatihoz hogy tudta mit kap.
És mondták hogy majd Ő a nagy felhozza a gépet.
És mi lett..........nem hozta.
Inkább menekült vissza.
De majd most............a világbajnok yamahán ujra.
Shuhei Nakamoto Alvaro Bautista-ban csalódott nagyot és sokkal többet várt tőle. Szerinte változtatnia kell a vezetési stílusán, mert még mindig 250cc stílusban versenyzik. Továbbá az Ő igényeihez a legnehezebb alkalmazkodni.
Stefan Bradl-ben viszont nagy lehetőséget lát " Ő egy intelligens (műszaki intelligens), művelt versenyző, aki használja az eszét"
Kiváncsi leszek, hogy a gyors-hosszú ívű kanyarokban, kigyorsításoknál sikerült-e behozni a lemaradásukat, mert itt elég sokat veszítettek.
Ehhez amúgy csatlkozna Marquez is, csak ő még nem esett át a beavatási szertartáson. Tulajdonképpen mindenkinek Perdrosa az ellensége. Azon versenyeznek, ma ki verheti meg Pedrót. Nem nézik jó szemmel, hogy a kis manusz rendre próbálkozik megnyerni végre az első címet. Kiváncsi leszek crazyJoe milyen fotót csinál, ha ez Marqueznek is előbb sikerül, mint Pedrosának.
Verseny-szimulációt is mentek (Lorenzo általában ezt preferálja) és szerinte rendben van, jó érzetet ad kopott gumikon is (utolsó fázisban is)
Egy erősen megalapozott-átgondolt csomaggal rendelkeznek, ami tavaly szinte az összes pályán jól működött, ezért radikálisan nem változtattak az alapcsomagon (jó érzetet ad a versenyzőknek), hanem konzerválták a motor jó tulajdonságait és a negatív pontokon javítottak.
Igaz, néhány területen az RC 213v jobban működik, de összességében M1 egy nagyon jól kiegyensúlyozott motor és kiegyensúlyozott eredményeket hoz.
Digisporton:
15:55 Motorsport
MotoGP, szezonnyitó magazin, ism.
16:55 Motorsport
Moto3, Katari Nagydíj, 1. szabadedzés É
L
Ő
17:50 Motorsport
Moto2, Katari Nagydíj, 1. szabadedzés É
L
Ő
18:50 Motorsport
MotoGP, Katari Nagydíj, 1. szabadedzés, felv.
Azért van így mert 4 szabadedzés lesz a "nagyoknak".
Remélem még holnap is száraz lesz a pálya.
Amugy tudom hogy ez "csak" egy teszt volt, ahol nem az a lényeg
hogy ki hanyadik de azért jó látni hogy Rossi ott van az élen.
Érdekes lehet a szezon.
Versenyszimulációt nem tudom csináltak-e a Yamahások, annak
az eredménye többet mutatna az "erőviszonyok" szempontjából.
http://www.motogp.com/en/TestR...
A segítségetekre lenne szükségem.
Keresek egy videót Rossiról amikor egy bukás után el akarják tolnia ducattiát és húzza vissza grabancánál fogva a pályamunkást talán edzésen lehetett a bukta tavaly, szükségem lenne a linkjére.
amikor még volt hátra az 1. napi tesztből.
Azt gondoltam az már a végeredmény...
Kösz hogy javítottál.
http://www.p1race.hu/hir/austi...
(1. nap):
1. Pedrosa (Honda) 205”375
2. Marc Marquez (Honda) 205.440
3. Jorge Lorenzo (Yamaha) 206.266
4. Stefan Bradl (Honda) 206.534
5. Valentino Rossi (Yamaha) 207.190
Csak ennyien voltak a privát teszten.
Még 2 napot maradnak, a végére már
érdekesebb lesz hogy ki milyen időt ment.
Már csak 25 nap és kezdődik...
Még 25 nap...
szóval sztem okozhat meglepetéseket a 3 "ász" számára is.
Igazából fingom sincs a GP-ről.Olyan nagyon nem is érdekel.
De amilyen istenítés van Rossi körül attól enyhe utálatot érzek csak.
Attól még világklasszis de............
Úgy ment oda a ducatihoz hogy tudta mit kap.
És mondták hogy majd Ő a nagy felhozza a gépet.
És mi lett..........nem hozta.
Inkább menekült vissza.
De majd most............a világbajnok yamahán ujra.
Ami biztos, hogy nem én leszek. A többi képlékeny.
Úgy tűnik...ennyit számít, hogy jó az alapcsomag, jók az alapbeállítások és jó érzetet ad a motor.
motogp sepangi tesztjének 3. napjának a végeredményét:
http://www.p1race.hu/hir/sepan...
csak annak aki esetleg nem nézte de érdekli.
Shuhei Nakamoto Alvaro Bautista-ban csalódott nagyot és sokkal többet várt tőle. Szerinte változtatnia kell a vezetési stílusán, mert még mindig 250cc stílusban versenyzik. Továbbá az Ő igényeihez a legnehezebb alkalmazkodni.
Stefan Bradl-ben viszont nagy lehetőséget lát " Ő egy intelligens (műszaki intelligens), művelt versenyző, aki használja az eszét"
Ha valaki felvett adást (gondolok itt verpe komára például) vagy tud rá torrent linket, akkor küldje - el kérem szépen.