Amúgy én ezt egy másik fórumról szedtem hogy
JLo, de most néztem hogy a külföldi és a magyar média
is néha így becézi.
Szóval JLo tudod mint Jennifer Lopez (őt is így becézik) akinek a teste valahogy jobban érdekel(ne) mint a zenéje...
A Ducati ellen már kevés volt az RVF, de azért a 750-esek közt
szerintem elég jó volt az RVF. 1997-ben azért John Kocinski VB-lett vele, más márka előtte 750-essel csak Scott Russell révén lett 1993-ban (Kawa). Ja és még az RC30-cal meg Fred Merkel 1988, 89' az
SBK VB első éveiben azért behúzta a VB címeket.
Egyébként papíron 1997-es Revü katalógus szerint most olvasom:
Superbike versenymotorok akkoriban:
Honda RC 45: 170Le 162kg
Kawa ZX-7rr: 165Le 162kg
Suz GSX-r: 167Le 162kg
Yam YZF 750 SP: 167Le 162kg
Ducati 996: 165Le 162kg (itt ugye a nyomaték a lényeg azt nem írja)
Ja és most olvasom hogy 1996-tos évre már azt írja a Revü hogy
a Ducati 996 cm3-re hízott befecskendezős blokkal ment.
1995-ben vezették be hogy lehet v2 1000cm3-es is, így már értem
ezek szerint csak 1995-től már csak névlegesen volt 916-os a Ducati.
http://www.freemail.hu/oriasle...
http://www.freemail.hu/oriasle...
Moto3:
http://www.freemail.
hu/oriasle...
http://www.freemail.hu/oriasle...
Még át kell konvertálnom óriáslevél formátumra
Nem bírom...
Legalább kiírnák egy csíkba hogy mi a f@sz van.
Az agyam eldobom.
Én nem vétenék Isten ellen ha odakeverednék
Mélyen vallásos vagyok
azért Lorenzonak a JLo becenév ettől függetlenül állati :)
http://freemail.hu/oriaslevel/...
Jorge Lorenzo Guerrero
Amúgy én ezt egy másik fórumról szedtem hogy
JLo, de most néztem hogy a külföldi és a magyar média
is néha így becézi.
Szóval JLo tudod mint Jennifer Lopez (őt is így becézik) akinek a teste valahogy jobban érdekel(ne) mint a zenéje...
szerintem elég jó volt az RVF. 1997-ben azért John Kocinski VB-lett vele, más márka előtte 750-essel csak Scott Russell révén lett 1993-ban (Kawa). Ja és még az RC30-cal meg Fred Merkel 1988, 89' az
SBK VB első éveiben azért behúzta a VB címeket.
Egyébként papíron 1997-es Revü katalógus szerint most olvasom:
Superbike versenymotorok akkoriban:
Honda RC 45: 170Le 162kg
Kawa ZX-7rr: 165Le 162kg
Suz GSX-r: 167Le 162kg
Yam YZF 750 SP: 167Le 162kg
Ducati 996: 165Le 162kg (itt ugye a nyomaték a lényeg azt nem írja)
Ja és most olvasom hogy 1996-tos évre már azt írja a Revü hogy
a Ducati 996 cm3-re hízott befecskendezős blokkal ment.
1995-ben vezették be hogy lehet v2 1000cm3-es is, így már értem
ezek szerint csak 1995-től már csak névlegesen volt 916-os a Ducati.