Nagyon legyeznek a lábukkal váltáskor. A többi GP motornál nem látni ilyesmit. Nem semmi, ahogy a kuplung "átfúrja" a vázat. Remélem visszahívják Stonert.
2015-ben visszatér a Suzuki úgy néz ki a GP-be, most tesztelgetik
az új gépet ami sor 4-es lesz viszont halgassátok a hangját úgy
hallom ez olyasmi "big-bang" sor 4 mint a Yamahának van.
Moto2 futam: https://www.wetransfer.com/dow...
Nem voltam otthon,csak beállítottam a felvételt, végül nem vágtam ki a fölös részeket, majd áttekeritek ha uncsi.
Egy kis érdekesség:
Marc Marquez 337,9 km/h-s sebességnél vesztette el uralmát a Honda RC213V felett a célegyenes vége felé és nem sokon múlott, hogy a betonfalba vágódjon. Az eséshez képest elég jól megúszta, áll- és vállsérülést, felkarcsont-repedést, valamint néhány zúzódást diagnosztizáltak csak nála.
A következő adatokat hozta nyilvánosságra az Alpinestars a balesetről:
Sebesség az uralomvesztéskor: 337,9 km/h
Első földetérés a baleset észlelését követően: 0,080 mp
Első földetérés a légzsák felfújását követően: 0,030 mp (a légzsák 0,050 mp alatt fújódott fel)
Maximum felvett erőhatás: 25g
Adatrögzítés hossza a baleset alatt: 4,250 mp
Forrás:
http://www.motorrevu.hu/hirek/nem_sokon_mult_marquez_337_
9_km_h_s_esese
Már töltöm is, a Moto3-mal együtt!
Köszönöm, mások közt én is csak miattad tudom követni az eseményeket! Ahogy Bární Sztínszon mondaná, köszönő pacsi...zsííír! Tartsd meg jó szokásod, ha kérhetjük!
Jó volt hát! Csak a kommentátorok kicsit túlfuttatták Marquez-t, hogy mennyi hiba után milyen gyorsan ráérzett az vizes pályára. A gond csak annyi volt, hogy közben felszáradt a pálya.
az új gépet ami sor 4-es lesz viszont halgassátok a hangját úgy
hallom ez olyasmi "big-bang" sor 4 mint a Yamahának van.
http://youtu.be/lTfQ8oqtuKI
https://www.wetransfer.com/dow...
https://www.wetransfer.com/dow...
https://www.wetransfer.com/dow...
Nem voltam otthon,csak beállítottam a felvételt, végül nem vágtam ki a fölös részeket, majd áttekeritek ha uncsi.
Marc Marquez 337,9 km/h-s sebességnél vesztette el uralmát a Honda RC213V felett a célegyenes vége felé és nem sokon múlott, hogy a betonfalba vágódjon. Az eséshez képest elég jól megúszta, áll- és vállsérülést, felkarcsont-repedést, valamint néhány zúzódást diagnosztizáltak csak nála.
A következő adatokat hozta nyilvánosságra az Alpinestars a balesetről:
Sebesség az uralomvesztéskor: 337,9 km/h
Első földetérés a baleset észlelését követően: 0,080 mp
Első földetérés a légzsák felfújását követően: 0,030 mp (a légzsák 0,050 mp alatt fújódott fel)
Maximum felvett erőhatás: 25g
Adatrögzítés hossza a baleset alatt: 4,250 mp
Forrás:
http://www.motorrevu.hu/hirek/nem_sokon_mult_marquez_337_
9_km_h_s_esese
Köszönöm, mások közt én is csak miattad tudom követni az eseményeket! Ahogy Bární Sztínszon mondaná, köszönő pacsi...zsííír! Tartsd meg jó szokásod, ha kérhetjük!
https://www.wetransfer.com/dow...
https://www.wetransfer.com/dow...
https://www.wetransfer.com/dow...
http://88.80.5.80/w00t/2013060...
Ezeken lehet probalkozni :) Az első link egy jó 10msp vel korábbi képet ad!
Jó kis futam volt.
Még egy utolsó linkem maradt:
http://www.freemail.hu/oriasle...
http://freemail.hu/oriaslevel/...
http://freemail.hu/oriaslevel/...