Azt én sem látom, hogy Dovizioso mitől lenne egyértelműen jobb, mint Perdrosa. Pedrosa a mezőny egyik leggyengébb fékezője, Dovizioso az egyik legjobb, talán rögtön Rossi után következik. Ezzel a tudománnyal együtt is csak annyit tudott kikaparni, hogy volt olyan, hogy jobban muzsikált, mint Pedrosa. De azért az orrát ki nem fújta. Ezt még Stonerra sem mondanám. Egyáltalán: Az igaz, hogy Pedrosából hiányzik valami, ami ahhoz kell, hogy híres bajnok legyen, de az azért tulzás, hogy neki csak úgy kifújkálja az orrát bárki is. Eddig, aki őt megverte egyáltalán, az mind világbajnok volt. És Dovizioso még nem volt világbajnok és nem is biztos, hogy valaha lesz.
Gondolom 2011-re gondoltál, mert 2010-ben kb 50 pontal verte el Pedrosa Dovit. 2011-ben meg 3-vagy 4 futamon nem indult Pedrosa, ugy birta kb.10-20 pontal elverni.Micsoda teljesítmény!
2010ben amikor hárman voltak a Repsol Hondánál simán verte Pedrosát, év végén előrébb végzett a pontversenyben.Pedrosát már mindenki lenyomta aki megfordult a Hondánál mégis még mindig őt tartogatják ott... Mind1 Dovi nagyon jó pilóta reméljük jol megy majd a Ducatival a Honda pedig idén sehol sem lesz ezzel a 2 kis buzerant spanyollal
Én azt gondolom Rossinak a Yamaha M1-el könnyebb dolga lesz.
A Yamaha fejlesztési stratégiája (koncepció) sokat nem változott. Lorenzo és Rossi vezetési stílusa hasonló és anno az alapcsomag mindkét versenyző számára jó érzetet adott és a beállításoknál sem voltak nagy eltérések.
Dovi kiváló versenyző, szépen felépíti a versenyeit, konstans teljesítményre képes, jól alkalmazkodik az adott motorhoz és egyben jó tesztversenyző is.
Emlékszem amikor a Hondánál radikális változtatásokat hajtottak végre az alapcsomagon. Dovinak ebben elég nagy szerepe volt.
Emlékszem, Dovi az alkatrészek harmóniájáról beszélt, hogy ez mennyire lényeges a MotoGPben.
"MotoGp motornál minden részletnek stimmelni kell, itt ha valami nem harmónizál, akkor mehet a kukába az egész."
Különösen Szupersport 600-nál, ahol kanyaronként azok a bizonyos méterek különböztetik meg a sereghajtót a győztestől.
Egyébként a HRC építhetett volna V5-ös 800-ast is, de túl kicsik lettek volna a hengerek és ez a gázreakcióra, teljesítményleadásra rossz hatással van és az új szabályozás szerint az 5 hengeresnek nehezebbnek kellett lenni.
A 4 hengeres tűnt a legjobb kompromisszumnak, minden a sebesség-nyomaték közti kompromisszum eredménye.
Szerintem ez volt az év legunalmasabb futama.
Igazából semmi nem történt benne, volt 1 előzés, meg vagy 3 kicsúszás.
Bőven elég egy összefoglalót megnézni róla.
De ha nagyon akarod feltöltöm, majd szólj.
Üdv.
Hát elég gyökerek, h nem akarják a doktor szerelőit odaengedni! Nehogy jobban belőjék már a yamahát mint Lorenzonak!
Kicsit hamar felejt a csapat, h mit is köszönhetnek a doktornak!
Lehet ha sztoncsi nem horhét gyorsulja le tegnap az egyenesben (nagy tehetség kellet hozzá) az első kanyarban megint ellőtte lett volna valaki... mintha már láttam volna ilyet
ez igen meggyöző különbség!
A Yamaha fejlesztési stratégiája (koncepció) sokat nem változott. Lorenzo és Rossi vezetési stílusa hasonló és anno az alapcsomag mindkét versenyző számára jó érzetet adott és a beállításoknál sem voltak nagy eltérések.
Dovi kiváló versenyző, szépen felépíti a versenyeit, konstans teljesítményre képes, jól alkalmazkodik az adott motorhoz és egyben jó tesztversenyző is.
Emlékszem amikor a Hondánál radikális változtatásokat hajtottak végre az alapcsomagon. Dovinak ebben elég nagy szerepe volt.
Emlékszem, Dovi az alkatrészek harmóniájáról beszélt, hogy ez mennyire lényeges a MotoGPben.
"MotoGp motornál minden részletnek stimmelni kell, itt ha valami nem harmónizál, akkor mehet a kukába az egész."
Valaki lefordítaná aki vágja az angolt? most arról van szó. hogy hosszabbít a ducattival?
Egyébként a HRC építhetett volna V5-ös 800-ast is, de túl kicsik lettek volna a hengerek és ez a gázreakcióra, teljesítményleadásra rossz hatással van és az új szabályozás szerint az 5 hengeresnek nehezebbnek kellett lenni.
A 4 hengeres tűnt a legjobb kompromisszumnak, minden a sebesség-nyomaték közti kompromisszum eredménye.
Stoner...
http://freemail.hu/oriaslevel/...
http://freemail.hu/oriaslevel/...
Igazából semmi nem történt benne, volt 1 előzés, meg vagy 3 kicsúszás.
Bőven elég egy összefoglalót megnézni róla.
De ha nagyon akarod feltöltöm, majd szólj.
Üdv.
Tudnál segíteni Moto Gp ügyben? Nem látam mi történt Laguna Seca-ban.
Kicsit hamar felejt a csapat, h mit is köszönhetnek a doktornak!
Lehet ha sztoncsi nem horhét gyorsulja le tegnap az egyenesben (nagy tehetség kellet hozzá) az első kanyarban megint ellőtte lett volna valaki... mintha már láttam volna ilyet