Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tavaly 2:02 ment az időmérőn. Idén 2:01 a cél. A csapat elvileg ugyan az.
Szerintem ami hianyzik abbol a motorbol: Futomu,hasznalhato loero,es foleg technikai hater.Csak egy kedes tavaly milyen idot is futott Viki Brnoba? Miert?
Igen de az első Ducatival megy. Azok jóval gyengébbek mint a 4 hengeresek. Persze van más előnyük. Ha megnézed a 4 hengereseket az első 20-ban nincs aki 280 alatt menne. Viktor meg 266.
Azért ahogy elnézem ez azért nem olyan egyszerű.. Az első és utólsó végsebesége majd megegyezik....
A Team Tóth csapat Dániában csináltatja a blokkjait. Szerinted miért?
220Le? Úgy, hogy nem megy annyit mint egy stock Panigale?
A dolog egyszerű. Ha 30km/h-val lassabb vagy a célegyenesben az azt jelenit, hogy van min. 30Le hátrányod. Úgy, hogy Brnoban nem hosszú az egyenes. Viktor gyári első villával megy és nincs Brembo fék a motorján. Gondolhatod, hogy a blokkjának sincs köze a WSBK-hoz.
Ettől függetlenül én támogatom az indulását és szurkolok neki. Nem rajta múlik annyi bizonyos.
Itt meg lehet nézni a dolgokat. link
Érdekes.... nem is értem... Ha tudom hogy nem tudok 100 métert 12 másodperc alatt futni akkor minek indulok el akárhol ? Én nem nagyon hiszek abban hogy a " részvétel a fontos nem a győzelem "
Bár lehet, hogy rossz a világnézetem...
Láttam a tv ben Viktor motorját. Nem úgy nézett ki mint valami himi humi sufni tuning...Mi hiányzik abból a gépből amitől jobban menne ?
220 ló kevés ?
Viktor sehol sem lesz mert a motorja sajnos még stock 1000-ben is gyenge lenne. 268km/h-t ment a mért ponton pont annyit mint a Győrfi. Az élboly 290 felett megy és sajnos 5mp kapott az elsőtől.
Talma 7-ik lett az első időmérőn, a két Tóth Team-es 19-22.
Győrfi 19.
Ez jól hangzik. Qrva kíváncsi leszek mit tud Viktorunk produkálni. Egy 220 pacis Hondával megy. Ebben a kegyetlen kemény mezőnyben ha ott tudna maradni az elején akkor azt mondom .........hű meg ha..
Talmácsi gondolom erősíti a középmezőnyt Imi meg a sor végét. Győrfi Allenről nem nagyon tudok semmit...?
Kispataki Viktor SBK. Talmácsi Gábor, Németh Balázs, Tóth Imre SSP. Győrfi Alen Sock 1000.
Kik ők névszerint. ? És ki indul Superbikeban ?
5 Magyar lesz.
Vasárnap rossz idő és sok esemény. 4 magyar is ott lesz a WSBK futamain.MAGYAROK A MEZŐNYBEN 1 srác indul superbikeban 1 superstock 2 meg superstportban !
Meg Norbi a túrautóval:) Ráadásként F1 is lesz
Szóval vegyetek sok pattogatott kukoricát :)))
Bizony,Sic nagyon hiányzik a mezőnyből.
Azért nagy kár, hogy kamikáze Marco már nincsk köztünk és a pályán. Színt vinne ebbe a kicsit ellaposodott VB be.
Eltekergetnek mindent mikor kimegy wc re :)))))
Szerintem is ostoba húzás volt év közben bejelenteni, hogy megy. Semmiképp nem építő jellegű. Kritizálta a Doki tehetségét aztán meg bejelenti, hogy megy. Valaki nagyon megsérthette.......!?
Arra gondoltam a mellétrafálással, hogy egy éve azt jósoltad, hogy Stoner nagyobb magabiztossággal nyer az ezres géppel mint az az évivel. Ennek max annyi alapja volt, hogy az ezresekről nincsenek annyi tapasztalatuk a csapatoknak mint a 800-as gépekről. Ebből kifolyólag a beállítások messze nem ideálisak, és mint tudjuk az ilyen gépekhez könnyebben alkalmazkodik Stoner.
De ami ezzel szembe a hátrányára kerül az az, hogy az ezres gépek kiegyenlítettebben adják le a 800-assal közel megegyező teljesítményt. És ez miatt a kigyorsítás már nem akkora kihívás. Ez a szezon előrehaladtával csak egyre jobban kijön mert a motorokat és a gumit jobban megértik a csapatok ahogy több információhoz kerülnek. És Így a beállítások is egyre közelebb kerülnek az ideálishoz. Szerintem ez vezetett oda, hogy a csapattársa is rendre jobb mint Ő. Egy könnyen vezethető motoron nem jön ki az amiben különbözik pl. Pedrosától. Bár az is lehet, hogy a Honda már nem úgy bánik vele, mint mielőtt bejelentette, hogy vége.
Hogy trafálhattam mellé olyannal, amit nem is említettem? Stoner idei teljesítménye kevés. Lorenzo megérdemelten lesz világbajnok, ha így folytatódik.

Viszont az idei évre is mondhatnám, hogy másképp értelmezem a dolgokat, mint sokan. Ott volt pl. Sachsenring. Előtte nullázott Lorenzo, Stoner ajándékba kapta a pontegyenlőséget, a futamon másodikként haladt, Lorenzo előtt. Minden ésszerű gondolat szerint meg kellett volna elégednie a pozíciójával és be kellett volna vonatoznia a 2. helyen. Ő másképp tett és bukott. Mindenki azt mondja, ideggyenge, nem nőtt be a feje, stb. Lehet, hogy így van. Meg lehet, hogy úgy van, hogy neki a versenyzés a keresztje. Esze ágában nem volt elfogadni, hogy második legyen. Ő nyerni akart. Lehet savazni miatta. De akkor Ayrton Sennat, Gilles Villeneuvet, Colin McRaet, Kevin Schwantzot, Wayne Gardnert, sorolhatnám, mért nem savazzák? Ők ugyanilyenek voltak. Sok mindent elviseltek az életben, csak azt nem, ha nem ők nyertek.

Aztán jönne, hogy jó jó, de ezeket ne hasonlítsuk a dumbóhoz. De miért ne? A kenguru sokkal eredményesebb, mint egekig magasztalt versenyzők sokasága. Ez lenne az a gyatra teljesítmény, amiről sokan beszélnek?

Most már nehéz helyzetben van Sztoncsi. Ha innen tud fordítani, akkor le a kalappal. Ha reálisan nézem: nem fog fordítani. Lorenzo simán világbajnok lesz.
No ezt ugatom má egy ideje .. Ki ne akarná keresztbe hosszába kinyalni a király ülepét még akkor is ha anno összevesztek :)
Hondát a király alá ....!

Ezt kéne a cipésznek is tennie. Leváltani azt a jól lakott ovis fiút a Ferrárinál....
A múltbéli történéseket kivesézted. Azokkal nem is nagyon lehet nem egyet érteni. DE: Stoner idei teljesítményével nagyon mellé trafáltál. Nem írom le, hogy mit gondoltam mert most már rá lehetne fogni, hogy utólag könnyű.
Egy szónak is száz a vége: Stoner a kedvenc nálam. De amint a szabályok úgy változtak, hogy nagyobb ( vagy lehetetlen) kihívás a címvédés a visszavonulást választotta. Ebből a szempontból még Rossi is szimpatikusabb azzal, hogy a számára kezelhetetlen motorral szenved.
Én nem gondolom, hogy az eredmények Burgess bukását jelentik. Ő nagyon sok sikert ért el mérnökként, neki már nem kell bizonyítania. Vagy fogalmazhatok úgy is, ha Burgess megbukott, akkor Rossi kétszeresen megbukott. De egyiket sem gondolom reálisnak. Nyilván a Ducati keményebb dió mind potencia, mind műszaki opciók, mind csapat, mind üzletpolitika tekintetében.

A Honda azt mondotta, a nagyobb rész a motoron múlik, és kisebb rész múlik a versenyzőn. Akkor Rossi úgy döntött majd megmutatja a hangvillásoknál. Sikerült neki - sokmindenen múlott. Miután látták, Stoner eredményes tudott lenni a trikoloros gépen, valakinek kipattant a fejéből, hogy a nagy bajnoknak olasz gépen kell nyerni a 10.-et. Mikor jött a lábtörés (és Lorenzo) eljött az idő váltani. Megtették.

Ami utána történt az annyi, hogy alábecsülték a problémát és alábecsülték ellenfeleiket, kiváltképp Stonert. Azt hitték lazán utána csinálják, amit ő irgalmatlan perecek közepedte kinlódva elért. Nem tudták utána csinálni. Ma a Ducati jobb, mint akkor. A szatelitekkel és másodhegedűssel (aki most éppen Hayden) együtt ugyanolyan, de inkább jobb helyeken jönnek, mint akkor. A különbség csak annyi, hogy Rossi nem tud úgy menni vele, mint Stoner.

És itt ugyebár csak a győzelmekről beszélünk. Hisz Rossi hozza a fix 5-6. helyeket, pontszerző mindíg. Stoner 16-25 pontokat hozott, vagy nullát. Nem volt vele előrébb. Csak az íze volt egész más. Ugye? Most nem gond, hogy fogjuk a dolgot mindenre....

Ami itt egyértelműen megbukott az, hogy Stoner csak így meg úgy tud nyerni, meg mindig mákja van, meg mit tudom én miket mondanak még...
Mindenesetre így utólag megkérdőjelezhető (megbukni látszik) Jeremy Burgess és csapata.
Tavaly általában arra hivatkoztak, hogy számukra ismeretlen, ahogy a karbonvázas desmosedici a beállításbeli változtatásokra reagált. Továbbá sokszor változtattak (radikálisan-konstrukciósan) az alapcsomagon és a jó alapbeállítások sem álltak rendelkezésükre (jó kiindulópontok).
Érdekes........Karel Abraham és csapatának is ismeretlen volt a karbonvázas desmosedici.
Sőt! Karel Abrahamnak jóval kevesebb MotoGP tapasztalata volt, és mégis versenyképesebbek voltak.