Az MGP híreken is megjelent a cikk, de "természetesen" eltér a kettő.
MGP hírek szerint Nakamoto azt mondta, hogy a kipörgésgátló 10%-os slipre tud szabályozni, Stoner pedig kézből 20%-ra tudna kipörgésgátló nélkül.
Itt pedig azt irják, hogy Nakamoto szerint az ideális slip kb. 10% körül van, amit a kipörgégátlón be is tudnak állítani. De Stonernél nem 10%-ra állítják a TC-t, hanem kb. 20%-ra, amin belül Stoner a gázkarral szabályozza az erőt az optimumra - hozzáteszi, hogy a kigyorsítási diagrammon a Stoner által produkált vonal kb. fedi az ideálist.
Egyrészt a vezetői kvalitás jellemzése tekintetében a két dolog korántsem ugyanazt jelenti, másrészt valóságban a csak az egyiknek van értelme. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy melyiknek...
Arra vártak mikor leigazolták h majd ő segíti vissza a Hondát a csúcsra amit végül Hayden tett meg.Tavaly ő volt a leggyengébb Repsol Hondás...Dovi is több pontot szerzett Stoner pedig vb lett ugyebár.És ehhez képest még mindig ott tartogatják...nem tom mit várnak tőle.
Nem tudom ez a pedrózsi a hondánál kinek a f@szát szopja, hogy még mindig tesznek alá motort. Szemmel láthatóan megint gyorsabb, erősebb volt honda de neki nem állhattak együtt a bolygói az első helyhez...
És azt ugye stoncsi sem gondolja komolyan, h miután bejelentette így a szezon első felében a távozását majd az ő kis motorkájába fogja rakni honda bácsi az új fejlesztéseket . Nehogy olyan "mélyrepülésbe" kezdjen mint Rossi 2010 -ben miután kiderült az átigazolás már csak egyet tudott nyerni sepangban azt is csak éppenhogy.
MGP hírek szerint Nakamoto azt mondta, hogy a kipörgésgátló 10%-os slipre tud szabályozni, Stoner pedig kézből 20%-ra tudna kipörgésgátló nélkül.
Itt pedig azt irják, hogy Nakamoto szerint az ideális slip kb. 10% körül van, amit a kipörgégátlón be is tudnak állítani. De Stonernél nem 10%-ra állítják a TC-t, hanem kb. 20%-ra, amin belül Stoner a gázkarral szabályozza az erőt az optimumra - hozzáteszi, hogy a kigyorsítási diagrammon a Stoner által produkált vonal kb. fedi az ideálist.
Egyrészt a vezetői kvalitás jellemzése tekintetében a két dolog korántsem ugyanazt jelenti, másrészt valóságban a csak az egyiknek van értelme. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy melyiknek...
És azt ugye stoncsi sem gondolja komolyan, h miután bejelentette így a szezon első felében a távozását majd az ő kis motorkájába fogja rakni honda bácsi az új fejlesztéseket . Nehogy olyan "mélyrepülésbe" kezdjen mint Rossi 2010 -ben miután kiderült az átigazolás már csak egyet tudott nyerni sepangban azt is csak éppenhogy.
Sajnos megint csak az utolsó kört láttam. Érdemes letölteni? Lorenzo sokat vívott Perdosával, vagy levágta a vágóhídon, ahogy szokta?