Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez igy van asuper bike jóval jobb azidén.
Annyira izgalmas a Moto Gp, hogy lassan két hetes az uccsó hozzászólás :))
Lassan a kutyát nem érdekli két motor és két versenyző küzdelme. A többi minek van ott ? Statisztának mint egy akció filmben :)))))
Ha jól emlékszem....már ezt egyszer részletesen kifejtetted, hogy a Motogp-ben minden részletnek stimmelni kell. Szinte mindenki a saját igényeihez alakítja az új fejlesztéseket. Itt ha valami nem harmónizál az azonnal érvényesül....
Szabi CBR teljesen egyezek veled. AleXom hallom nagy valtozasok vannak eletedben de csak egy tanacsom van szamodra ha egy orat akarsz boldog lenni igyal jo wiskit ha egy evet akkor nosulj meg ha meg eleted vegeig akkor motort vegyel es MOTOROZZ
itt gondolkoztam, hogy miért olyan ismerős nekem ennek az írásnak a stílusa... de már tudom ki vagy

LX
Úgy néz ki feloldják az újonc szabályt, a MotoGp-ben.
MotoGP 2012 Angol futam felvétele:
http://filefeltolto.hu/letolte...
Jeremy Burgesss szerint egy tapasztalt MotoGp versenyző 0,3sec.ot igényel, hogy egy túlpörgő kerékre reagáljon, míg az elektronika ezred csúcstartományokban működik. Ezen kívül nagyon lényeges a motor geometriája (versenyző és az alkatrészek harmóniája), milyen érzetet ad az adott versenyzőnek.
Én azt gondolom a harmónia talán az egyik legfontosabb tényező.
Minden versenyelektronika kezdve a Motec 900 tol kulon szabalyozhato a motorfek es a kiporgesgatlo, de kuplukgkar es fekezesel biztonsagi okokbok szabalyozhato ideig vagy ciklus befejezeseig kikapcsol.A kiporgesgatlot akkor tudod igazan finomra hangolni ha a versenyzod odacsavarja nyelgazra es nem negedi vissza semmi modon se. Ha ez adott onnantol a versenyzo szaja izere kell a motort formalni. Nagyon fotos a motor gemetriaja a kanyar utzasaban es mire valtozik kigyorsitasnal, a gumik tapado feluletenek a valtozasa befekezesnel utazasnal kigyorsitasnal, es ha szerencses vagy a motoros nagyon sokat tud segiteni kisebb stilus modositasokkal. Innen kell a futomuvesnek es a motor elektronikai menegerenek nagyon egyutt dolgozni a versenyzovel.
nem izgulok,csak kiváncsi vagyok hogy ez hogy áll össze?
Predi te ehhez az elektronikahoz nem tudsz hozza jutni, ne izgulj!
de mennyire döntött szögben?mer ha befelé fékezel hátsoval és kikapcsol akkor kifelé bajban vagy ha várod a kipörgésgátlot.
A hatso fek dontott szogben kikapcsolja az elektromosan szabalyzott motorfeket es a kiporgesgatlot is,csak felegyenesitve az egykerekezesi hajlamot tudod hatsofekkel csokkenteni.A csukloddal meg az a lenyeg hogy minnel elobb csavard ra a gazt es ne jatsz vele mert csak bezavarod az elektronikat.
Pontosabban jobb csukló és hátsó fék.
Minden esetre nagyon jó csukló és érzék kell hozzá, hogy kipörögjön de ne legyen belőle esés. És Stoner így gyors .
Stoner nagyon jo pilota de emberi erzes nem tudja felulmuli az elektronika pontosagat,es ha elkezd a gazzal jatszani kigyorsitason akkor csak zavarja a szabalyzas reakcio idejet. Ezert az oereg lovasoknak tobb a baja a kiporgesgatloval minta fiatal matadoroknak. Az igaszsag hogy hinni kell benne!
Nem vitás....Casey kiválóan alkalmazkodik az adott motorhoz és mesterien építi fel a versenyeit (megvárja míg megjön az érzet és konstans-gyors versenytempóra képes)

Nakamoto Úr ahhoz elég bölcs-hálás ember(mint általában a Japán nép), hogy csak a motor számlájára írja az eredményeket.
De bele fogja. Mégpedig azért, mert egyedül vele lehet esélyük megnyerni a VB-t.
Ez a legtöbb motgp "szakértőnél" érzelmi alapon dől el. Azt hisz amit hinni szeretne. Tények a picsába..
Olvass vissza, hányan állították ennek az ellenkezőjét annak ellenére, hogy bárki láthatta a két szemével, hogy miként viselkedik a gép. De ha nem is hiszünk a szemünknek - a mai világban tényleg nehéz - akkor ott volt N nyilatkozat mérnököktől, versenyzőtársaktól. Casey a legkevesebb elektronikai beavatkozás mellett a legkorábban gyorsít ki az egész mezőnyből. Ezt eddig is tudni lehetett, a japán csak megerősítette. Az a japán, aki egyébként hajlamos nagy arányban a motor számlájára írni az eredményeket...
Casey mindig is szerette érezni azt, hogy alatta a motor hogyan viselkedik, ezért próbált minél kevesebb kipörgésgátlót használni. Anno a Ducatinál is ezt tette....
Valószínű én is, pedig egy keveset konyítok hozzá... Nem megálmodom, hanem veszem a fáradtságot és utána olvasok, nem keveset..
Mint pl te?