Nem is lehet vitatéma.
Lorenzót meg nem fogod mostanában ducatin látni az biztos.
Nekem viszont megfordul a fejemben ha Hayden ennyire az elején végez ezzel a szarral, akkor vajon hol lenne vele Stoncsika?
Ha így nézzük akkor persze. Na de most a jelen van. És jelenleg nem a legjobb. Mondd már meg mikor kapott ki a csapattársától folyamatosan időmérőn? Soha!
És ezt bizony mindenhol látják. Akár yamaha akár honda.
Remélem összekapja magát. Mert rossz nézni.
ja ja igazad van...Csak akkor szépen vissza kell menni az időben, tudod az én agyamat megfertőzte a Made in Japan és én csak onnantól számolok. Ez is egyfajta kór de egyenlőre nem akarom kezeltetni magam:) Egyébként azt hiszem Freddy Spencer volt és épp a kedvenc márkámmal duplázott.....
Szerintem többi ilyen is volt. Annó a nagymenők rendszeresen indultak több kategóriában. Aki pedig jó motort kapott, az megkapta minden klasszban, így eséllyel indult mindenhol. Régen még olyan volt pár akik több műfajban is VB lettek. F1, motorcsónak, motogp, motokrossz stb.
Rossit nem kellene leírni! Nézd meg Le mans-ban az esős futamot mikor úgymond a vezetőn "jobban" múlik az eredmény mindjárt 2. lett. De nem kell neki a legerősebb motor csak olyan ami a "kanyarban gyors" és mindjárt tud olyat mint 2008-ba Laguna secaban
Csinálja utána vki azt lehet ugatni!
No ez engem is érdekel. Miért kell bárki pénze, hogy a világ legjobb versenyzője a Hondához menjen ? A Hondának kéne a seggét a földhöz verni..Vagy tévednék ?
A Suzuki vezetői-tulajdonosai anno nagyon bizakodóak voltak és azt mondták, hogy a fejlesztéseknél ez a befektetés 1-2 éven belül megtérül. A Suzuki szinte minden energiáját a MotoGP projektre összpontosította. Azonban néhány területen rossz irányba mentek el és ez fel is emésztette a megnövelt költségvetést.
Az aerodinamikán (szélcsatornában) is szorgalmasan dolgoztak, de volt olyan burkolatuk, amit végül ki is kellett dobni.
Az egyenesekben gyors volt és jó áramlásdinamikai tulajdonsága volt, de kanyarokban kevés visszajelzés érkezett.
Mindenesetre nem egyszerű egy olyan burkolattal előállni, ami az egyenesekben gyorsabbá teszi a motort, anélkül, hogy a kanyarokban lefékezné és a fékezést-kanyarodást hatékonnyá tenné, nagyon nehéz....
Egyébként a MotoGP-ben óvatosan kell bánni a leszorítóerővel, hiszen minden ami az egyenesekben leszorítaná, az a kanyarokban kifelé tolná.
A Suzukinak a long-life projekt sem sikerült úgy, mint a konkurenseknek ("plombás" erőforrás). Megbízhatatlan volt és nyomatékszegény volt, ezt még tetőzte a gázkontroll hosszú íven.
A Mitsubishi elektronikai (járműdinamikai) rendszer sem volt a legjobb a mezőnyben. Jó elektronika volt , de nem nekik volt a legjobb.
Emlékszem....anno Hopper azt mondta, hogy a Kawasakinak a Magneti-Marelli rendszere fejlettebb volt, mint a Suzuki Mitsubishi rendszere, de a Kawasakin csak ez volt az egyetlen jó terület.
Lorenzót meg nem fogod mostanában ducatin látni az biztos.
Nekem viszont megfordul a fejemben ha Hayden ennyire az elején végez ezzel a szarral, akkor vajon hol lenne vele Stoncsika?