Kvízkérdés: Vajon pontosan mennyire szar motort kell Stoner alá tenni ahhoz, hogy mindig pontosan második legyen. Nem kizárt, hogy némely telemetrikusnak be fog vérezni a szeme a szezon végére, mire minden pályához adoptálják a "másodikos" konfigot.
Szerény véleményem szerint egyébként nem fognak szórakozni és csak azért nem mert nincs tuti recept. De, hogy ne fordulna meg a fejükben, azt nem hiszem.
Szerintem Stoner nem lesz Pedrosa "hátvédje". - ezzel egyet értek. Önszántából biztos nem.
A többi viszont érdekes. Pont a 33 pont indokolja, hogy csináljanak valamit. Ha 13 pont lenne a különbség Pedrosa segítség nélkül is elkaphatná Lorenzót. Ha 53 lenne a különbség, segítséggel sem. Így viszont a Pedrosa mind a 4 hátra levő futamot megnyeri és Stoner fixen bejön másodiknak, akkor Pedrosa a világbajnok. (Stoner matematikailag sem lehet már VB.)
Szerintem Stoner nem lesz Pedrosa "hátvédje".
Az is más ha mondjuk csak 13 pont lenne Pedrosa hátránya,
a 33 pontal sztem csak Lorenzo hibája esetén lehet esélye.
Ezért is gondolom hogy nem "kényszeríti" Stonert a Honda a hátvéd szerepre.
Zsír volt! Köszönöm! Amióta dobálod fel, nem is nézem live stream-en a futamokat. Mondjuk pont nincs is kiért izgulnom.
Apropó izgalom. Jogos volt a amit a kommentátorok mondtak. A hátra levő versenyeken Stoner szerepe érdekes lesz. Mindkét arany esélyest segítheti azzal, ha mindíg az ellenfele előtt végez. Vajon a Honda milyen módszerrel fogja Stonert a megfelelő pozícióba vezetni? Az ugye nem elég, hogy elvesznek a motorjából 20 lóerőt, mert akkor Lorenzótól is kikap. Stonernek fixen másodiknak kell lennie, mikor Pedrosa nyer. Nem lesz egyszerű. Stoner hisztérikus lesz, ha másodiknak kell lennie, ezt nehéz lesz megbeszélni vele. Pláne élete utolsó versenyén Philip Islanden.
A Yamahának a hosszú ívű kanyarokban kell fejlődni, itt elég sokat veszítenek és az RC 213v itt jobban működik. Már múltkor is megfigyelhető volt pl. Stonernél, hogy motorhosszt hoznak a Yamahásokon. Aragónban a 10-es hosszú ívű kanyarban.....
Kíváncsi voltam a Yamaha teljesítményére Aragónban. Megfigyelhető volt a múltban, hogy a Yamaha M1 nagyon sok pályán jól működött és jó kiegyensúlyozott-konstans motor, de itt Aragónban mindig nehéz volt nekik.
Már elkezdtem feltölteni megint, csak be van most lassulva a freemail.