Ez a feneség a V2-ben: nem érzed, hogy milyen gyors.
Nem üvölt, nem visít.
Én Ducatiról ültem át a GSX-R-re, állandóan elváltogattam 7-8000 körül, mert azt hittem, hogy rögtön széthullik...pedig ott kezd el igazán menni.
Ha lenne, talan en is szeretnem, de egyszeruen nem erdeklodok irantuk. Van a csapatban egy TL1000, meg nem egy GSX-R (ugye tucatmotor). Hat a TL1000 blokkja eleg fura. Mindig ertetlenkedve allok elotte, mi a jo benne. Az a nyogve-nyelos morgas, amibe belefasul a fordulatszam, az a lusta horgo felporges, ahogyan a dinamikaja a fordulat novelesevel egyre csokkken ahelyett, hogy none... Hat.... Kiabrandito. Az egesz egy elfuseralt, elfojtott vacaknak tunik. Szerintem lustabb, mint mint a 750-es gixer. Lehet, hogy nem, de erzesre mindenkepp. Nem vadul meg, nem lo ki. Pedig allitolag sportmotor...
azért érdekes mert ugye a gp ben nem váz volt a karbon, hanem csak ilyen teherviselő elem. Aztán jött ugyan ez a kis bigyó, csak aluminiumból és most pedig már rendes deltabox vázat tesztelnek, amin lehet már variálni a blokkot, de még mindig nem tökéletes. Ha jól olvastam.
Tehát az általam említett új utcai ducati csúcstechnológiája felett e szerint a logia szerint elég gyorsan elment az idő
Azért mertem megkérdezni mi van a superbike-ban, mert mivel az közelebb áll az utcaihoz és marhára ott volt a szeren, nem biztos hogy ez az volt a jó út. Arra is gondoltam,hogy marketing szempontból kezdtek motogp felé húzni (Rossi), és amikor elkezdték megcsinálni még nem tudták hogy ez fos lesz és jövőre új motort kell már megint építeni.
NA most lehet hogy ez kurva nagy faszság, csak úgy elgondolkoztam ezen, miközben nézegettem azt a motort. Ami hát gyönyörű szerintem.
Ja nem is azért írtam A wsbk meg inkább csak szériára épülő verseny. A stockban is elég sok tuningot megengednek. Egy 600rr blokk wss-re felkészítve 12 guriga a Ten Kate-nál, tele üzemórás cuccokkal. Én szeretem a v2-t v4-et sor4-et. Csak az a bajom ,hogy nincs mindből legalább egy a garázsomban.
En ugy ertettm, h lacika_kjc azt kerdezi, h a 1199 elotti vazak milyenek voltak. En arra irtam. Persze en sem vagyok a Ducatik nagy ismeroje, mivel nem rajongok ertuk tulzottan. Nem azert, mert Ducatti, hanem mert 2 hengeres.
A 1199 már nem cső vázas. Ott a blokk a teher viselő elem. De , se karbon fék se 250 lóerő. Viszont a blokkon ott is fordítani kellett egy picit. Rövidebb lett a tengely táv a hátsó lengőkar meg hosszabb.
Na, szoval a superbike eredendoen szeria motorok versenye, ahol jopar dolgot engednek kicserelni tuningcuccra, igy vegeredmenyben eleg komoly versenygepek alakulnak ki. Viszont a vaz cserejet nem engedi a szabalyzat, annak (ha jol tudom) teljesen szerianak kell lennie. A Ducatik eseteben ez azt jelenti, hogy terhalos csovazzal nyertek szet magukat SBK-ban.
Vagyis a csovaz onmagaban nem akadalya a jo szereplesnek. Es ugye Rossi is azt nyilatkozta az idei ev folyaman, hogy hiaba tettek a blokkot alu vazba, nem fejlodtek vele (sot koridoben romlottak). Emiatt okoskodunk itt a mult heten, hogy esetleg nem magaval a vazzal, hanem az abba "rosszul" befogatott blokkal van a baj.
Es lass csodat, tegnap Rossi eppen azt nyilatkozta, hogy a blokk befogatasi pontjait probaltak kialakitani egy teszt vazzal (ami mellesleg aluminium).
Sosem figyeltem a superbiket-ot ennyire, hogy ilyesmit tudjak. Csak most olvasgattam az új ducati panigale-ről, és feltűnt hogy olyasféle vázat használnak nála, csak alumíniumból mint idén a motogp-ben volt.
Csak hogy az nem volt túl jó, és kíváncsi vagy a superbikeban mit használtak, mert az viszont feltűnően jól szerepelt.
egyébként pedig nem vagyok szakértő, mitől lennék az? csak azt tudom amit olvasok, ugyan úgy mint ti. Van aki olvasottabb, van aki nem.Véleményem pedig lehet szakértelem nélkül is :)
Ducati.
Másrészről (mivel látszik a motogp topikból) mivel te nagy szakértő vagy, nem tudom mire vélni a kérdést...
Visszakérdezek: milyen váza van az 1198-nak?
Hátha jövőre lesz egy piros honda is! :))) Örülnék neki, kellene az izgalom. Én sosem istenítettem vagy ilyesmi, egyszerűen őt tartom a mostani mezőnyből a legjobbnak, mellesleg régóta szurkolok neki, nagyon szeretem a stílusát.
Ha arra célzol, hogy Rossi jó a test test elleniben, avval nem vitatkozom, Ahhoz viszont minimum tartani kell a tempót, na azt nem tudná Stonerrel csak ritkán. Persze csak szerintem.
Rossi a kiráááály!
Soner csak azért van ott ahol van mert......................................, na meg azért mert kurva gyors. Ducatival a leggyorsabb . Én még kis összegben sem fogadtam volna tavaly ilyenkor arra, hogy Rossi a ducatival jó lesz. De azt sem gondoltam volna, hogy év vége felé sem lesz jobb. És jövőre sem látom azt, hogy nagy javulás történne a ducinál. De nagyon megnézném, hogy mi lenne ha Rossi is a hondánál lenne. Oda adnám érte cnézi jane mindkét kezét ha láthatnám.
Nem üvölt, nem visít.
Én Ducatiról ültem át a GSX-R-re, állandóan elváltogattam 7-8000 körül, mert azt hittem, hogy rögtön széthullik...pedig ott kezd el igazán menni.
Tehát az általam említett új utcai ducati csúcstechnológiája felett e szerint a logia szerint elég gyorsan elment az idő
Azért mertem megkérdezni mi van a superbike-ban, mert mivel az közelebb áll az utcaihoz és marhára ott volt a szeren, nem biztos hogy ez az volt a jó út. Arra is gondoltam,hogy marketing szempontból kezdtek motogp felé húzni (Rossi), és amikor elkezdték megcsinálni még nem tudták hogy ez fos lesz és jövőre új motort kell már megint építeni.
NA most lehet hogy ez kurva nagy faszság, csak úgy elgondolkoztam ezen, miközben nézegettem azt a motort. Ami hát gyönyörű szerintem.
Vagyis a csovaz onmagaban nem akadalya a jo szereplesnek. Es ugye Rossi is azt nyilatkozta az idei ev folyaman, hogy hiaba tettek a blokkot alu vazba, nem fejlodtek vele (sot koridoben romlottak). Emiatt okoskodunk itt a mult heten, hogy esetleg nem magaval a vazzal, hanem az abba "rosszul" befogatott blokkal van a baj.
Es lass csodat, tegnap Rossi eppen azt nyilatkozta, hogy a blokk befogatasi pontjait probaltak kialakitani egy teszt vazzal (ami mellesleg aluminium).
Csak hogy az nem volt túl jó, és kíváncsi vagy a superbikeban mit használtak, mert az viszont feltűnően jól szerepelt.
egyébként pedig nem vagyok szakértő, mitől lennék az? csak azt tudom amit olvasok, ugyan úgy mint ti. Van aki olvasottabb, van aki nem.Véleményem pedig lehet szakértelem nélkül is :)
Másrészről (mivel látszik a motogp topikból) mivel te nagy szakértő vagy, nem tudom mire vélni a kérdést...
Visszakérdezek: milyen váza van az 1198-nak?
A leömlővel kapcsolatban kellene beszélnünk. És hátha van közös ismerős aki tudja a számom.
Soner csak azért van ott ahol van mert......................................, na meg azért mert kurva gyors. Ducatival a leggyorsabb . Én még kis összegben sem fogadtam volna tavaly ilyenkor arra, hogy Rossi a ducatival jó lesz. De azt sem gondoltam volna, hogy év vége felé sem lesz jobb. És jövőre sem látom azt, hogy nagy javulás történne a ducinál. De nagyon megnézném, hogy mi lenne ha Rossi is a hondánál lenne. Oda adnám érte cnézi jane mindkét kezét ha láthatnám.