Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán a wsbk-t meg a bsb-t jobban szeretem mint a gp-t,a moto2-re nem visz rá a lélek. Felvételről szoktam nézni ....
Az is szamit kinek mire van ideje. Ha nincs foci vb, akkor vasarnap annyi motorsport kozvetitest talal az ember, hogy egesz nap lehet nezni. Node vasarnap inkabb otthon se vagyok, ha lehet. Iden a legjobb MotoGP futam az volt, amit az E-Ring palyanapon neztem ket menet kozott.
Van ilyen. A F1 helyet hornet 600 versenyt néztem valami spanyol adón. Kibszott jó volt. Kvázi egyforma motorok (még a fék is gyári) miatt nagy csaták voltak, mindig más nyert.
Nezo szemmel a jelenseg aggaszto, bar az is teny, hogy ha 14 fos MotoGP-ben sem nezi az ember egyszerre az egesz versenyt, tehat lehetne a mezony akar 8 fos is, az elmeny nem igazan lenne mas. A multkor is egesz futam alatt Pedrosat es Doviziosot mutattak, holott jol tudja mindenki, hogy pont arrol a ket versenyzorol van szol, akik az egesz mezony legtoketlenebb elozoi. A WSBK mint nezni valo, nem rossz, de a szabalyrendszeretol hanyni tudnek. Ez az oka annak, hogy sosem kovettem igazan nyomon. Egyreszt undorito, hogy cc kategoriakra van osztva, masresz a francnak van ideje egesz nap a TV elott ulni, hogy megnezzen ket futamot. Reszemrol ennek ugy kellene kineznie, hogy van az utcai motorok versenyen x,y,z kobcentiosztalyban, ahol lehet hasznalni u,v,w liter benzint, atalakitani pedig semmit nem lehet, csak a lenyegtelen dolgokat, mint kormany, labtarto, ules, gazmarkolat, stb. Amugy nyitott rendszer felrakhato, gyari(!) ECM atirhato a gyar altal kiadott cuccal ami minden markaszervizben hasznalatos, mindenkinek azonos gumi es keszen vagyunk. Igy erdekelne igazan ki milyen vasat keszit. Amig viszont nem igy van, addog a MotoGP-t ezerszer szivesebben nezem, mint a WSBK-t, plane hogy a versenyzok is szemmel lathatoan jobbak.
Szerintem a Suzuki kilépésével éppen, hogy nő a WSBK ázsiója. Ha a GP-ben nem kezdenek el szaporodni a gyári motorok akkor komoly pilótahullás lesz. Edwards elpilinckázik a CRT motorral de a fiatalok nem fognak évekig küzdeni a 10-ik helyért. Olyan kevés lesz a győzelemre képes motor a GP-ben, hogy ismét komoly pilóták fognak elmenni az eredménytelenség miatt.
Itt legalább van ok . Na de ezt a szar magyar versenyágat mi a kurva anyjukért teszik tönkre?
Emiatt a szar miatt akarják tönkretenni a WSBK-t...
Lengethetik a kék zászlót folyamatosan...
akkor maradna mindössze 3 gyári csapat
az Opti Miska Ezpelata szerint 10 CRT csapat is nevezni fog, ami 22 re növelheti a Suzuki gyári csapat nélkül is a mezőnyt

Nem lesz tul nagy szakadék az eleje és a CRT csapatok körideje között?
Emlékszem a Mercedes-Benz 2006 körül alig tudott megszabadulni a Chrysler-től.
Alapvetően a Chrysler-t számos pénzügyi befektetők tartják kézben, akik változtatni akartak a Mercedes-Benz fejlesztési filozófiáján (beleszóltak a fejlesztésekbe és a fejlesztési költségekbe) pl: más beszállítókat preferálták és ebből adódóan anno volt is minőségi romlás a Mercedesnél.
Anno a Mercedes-Benz rengeteget bukott a Chrysler közös házasságán.
Mondjuk várható volt...
Úgy tűnik a Suzuki kivonul a MotoGP-ből, nm fognak 2012-ben rajthoz állni.

Paul Denning pénteken e-mailben küldte szét a csapat dolgozóinak a írt.
Egyes források szerint Volkswagen által megvásárolt Suzuki részvények körüli hercehurca miatt alakulhatott így.
szerintem kivállo teljesitmény, még akkoris ha a német és az olasz csaj picit gyorsabbak voltak. 8 órás verseny az elég kemény erőproba, nem csajoknak valo ügy de még a cseréket is a legprofibban oldották meg. Pontosan annyiszor cseréltek mint az élboly csapatok, ami azt jelenti hogy ők is kibirták motorozni a telitankokat.
Viszont jo lenne tudni hogy Viktort miért nem keresik meg amikor tavaly jol zárta az EWC szezont
17. helyen jöttek be! Stockban hatodikok lettek
itt csak live timing, de legalább látod hogy melyik csapatbol ki van kint: http://www.ris-timing.eu/~circ...
senki nem tudja hollehetne online nézni a ma dálutáni utolso endurance VB futamot
Qatarban megy 8 órás, Kovács Niki az egyetlen magyar egy csajcsapatot csináltak egy olasz és egy német csajjal

de indul néhány nagymenő pilota és szivesen nézném
Igen!
Jó de én sehogy nem értem az is ér?
Nem szeretnék róla vitázni, úgy, hogy mindenki értse úgy ahogy akarja!
Hogy érted a visszaütést?
http://www.motogphirek.hu/hirek/8231

Nem hiszem, hogy ez egyszer nem üt vissza.
A Ducati új (FTR által gyártott) alu váza. A képen további érdekesség, hogy 8-10 cm-t elfordult a felnin a gumi (lásd zöld és fehér összejelölés).
Én komolyan csodálkozom hogy a daytona mintájára mért nem dobtak ki egy sportgépet az 1050-esből.
pedig az jó móka, bár - ha lehet - pont az ellentéte a sor4-nek, amilyen "észrevétlenül" erősen tol.
Egyiket sem probaltam, de talan a V4-hez lehet a legkozelebb.