Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És akkor még nem is kevertünk bele sor3-at
Lehet ha heti rendszerességgel nem akasztanék gőzborotvával az enyémnek, az is trutyis lenne, nem tudom...nekem a japán motorjaim is csillogtak, még az rd 350 is pedig az jó rég volt.
Szo sincs errol, epp ellekezoleg! Jo normalis keretek kozott megvitatni. Masok egybol harapnak es ossze-vissza magyarazkodnak, amikor egyes dolgokat negativ kritikaval illet az ember. Pl. az a kicsi-Monster amit a minap kiprobaltam...A srac aki kinezte maganak, nalam jobban informalt Ducati ugyileg es egybol levetette a tankot, hogy ala nezhessen. Nem veletlenul! Rogton ki is derult, hogy a Monster AC pumpaja a rezgestol kirepedt a muanyag tankbol es onnan szivargott-csepegett a benzin. Ra a blokkra persze, amitol ugy nezett ki mint egy rotacioskapa. En csak azt lattam, hogy tiszta truryi minden. 15.500km volt a mociban. Dontse el mindenki, hogy ennyi km utan egy ilyen merteku hibat sulyosnak, vagy aprosagnak gondol-e es hogy errol mi a velemenye. Nekem megvan a velemenyem arrol, amikor egy eppen bejaratott motorbol ugy csepeg a benzin, meg az olaj, mintha 25 eves zsiguli lenne. Nem irom le, pedig megtehetnem, hisz az en motorom sem hibatlan, sot! Mas kerdes, hogy en nem erzem sertve magam, ha valaki azt irja, hogy a gixer azert szar, mert... es itt fel lehet sorolni N dolgot, ami igaz es ezek kozul jopar nekem sem tetszik benne, sot! Van olyan is, amitol a hajam egnek all. Dehat ez van. Amit en epitettem motort az is alaphibak tomkelege pl. Dehat ugy sikerult.
Persze az, hogy kinek mi jön be az más kérdés....
Igazad van, de ha én pl konkrétan marhapörköltet szeretnék enni, azt kihoznak helyette túrós csuszát, hiába szórok bele marék szám paprikát...Nem akarok kilukadni arra, hogy ez vagy az jobb.Mindenki olyan motort vesz ami közel áll hozzá, illetve amire pénze van. Nagyon jók a japán motorok számos tekintetben jobbak mint a ducati. Még is vagy imádja valaki vagy kiveri nála a biztosítékot, ezt semelyik nem tudja. Pénzt nagyon kevesen keresnek a motorjukkal az se lehet szempont.Nyilvánvaló dolgokon mint pl az ár, nincs vita, számolni tudunk. Ne haragudj ha kioktatóra vagy unszimpatikusra sikerült nem ez volt a cél.
Igazad van, nyilvanvalo, hogy a penz relacioja valosul meg barmilyen geprol legyen szo. Csupan izlesekrol beszelgetunk es csupan azert, mert itt a sracok is meg tudnak maradni a targynal es nem kezdenek azzal "ervelni" hogy elfogult vagyok, me hasonlo hulyesegek. Akkor befejezem, mert arra nem vagyok kivancsi.

Nem mentem semmilyen VTR-el, a pelda kedveert irtam, hogy nehogy felreertes legyen, hogy en most olasz vs. japan dologrol beszelek. Meg csak nem is a sor vs. V dologrol. 2 henger vs. 4 henger a lenyeg.

Egyaltalan nem sok motorral van tapasztalatom eddig. Ami van, abbol konnyu levezetni a dolgokat. Eddig barmirol volt szo, csak a csucsra hegyezett technika tetszett igazan. Sportmotor, krosszmotor. A nakedbike es az enduro motor is mar a "jo-jo, de nem az igazi" kategoria. Ezeken belul eddig mindig a forgosabb es "nyomatektalanabb" gepek tetszettek jobban. A 2T 250 krossz sokkal jobban tetszik, mint a 4T 450. A GSX-R 750 sokkal jobban tetszik, mint a TL1000. De ha a kozlekedoedeny kategorianal vagyunk akkor is ugyanez, hisz a gsx400 (vagy mi) sokkal jobban tetszett, mint a GS500.
És mijazhogy prémium? Azt majd kapok a rabszolgatartómtól, ha eleget véresverejtékezem, nem? Vagy primőrt akartál mondani? Azt értem...
VTR F-fel mentél, nem? Az a gixef kategória. Amiről beszélned kéne (illetve nem kéne, mert legalább 1 dolog legyen, amiben nem vagy etanol) az az SP. Az alá csak egy normális futómű, meg egy nagy hűtő, meg itt-ott pár kiló mínusz kell, és már hozza is, amit a Duki.
Nincsenek csodák: amennyi a lé, annyira jó a gép. Ha nincs a cucc rajta gyárilag, ráköltheted utólag.
spórolni csak tehetséggel, meg egy baszott nagy tökkel lehet, de a pályakilóméter akkor is pénzbe kerül.
Vagyis megint nem tanultunk semmit. Mindenki avval megy, amivel akar, lehetősége van, muszáj.
Vazz... De a Ducati egy premium kategorias gep! 5.5M-ba kerul. Ennyiert adnak szuperkonnyu dolgokat, magnezium kutyaf.....at, meg Ohlinst. Ami abbol van osszerakva az persze, hogy jo, sohasem ketelkedtem benne! (Mondjuk talan igy sem nem jobb annyival, mint amennyivel dragabb.) Fogj egy ezres japant. Takaritsd le rola a nehez dologkat, tegyel brembot, ohlinst, karbont ide-oda. Ki fogsz jonni a Ducati arabol, ugyanazt fogja tudni (csak maskepp, hisz a motorkarakterisztika valoban mas lesz)

Ott az S1000RR. Csak kicsit dragabb a japcsi cuccnal, kidolgozasban a japan es a Ducati kozott van es a szuperkonnyu, szuperrovid loketu blokkjanak olyan nyomateggorbeje van, mint egy V4-es gepnek. De ott az Aprilia RSV4 is. Az is kozelebb all a szivemhez.

A lenyeg, hogy 998,999,1098,1099 stb-re sosem mondanam, hogy szar. Biztos jo es szivesen kiprobalnam. De amit probaltam, az alapjan Hondabol is egyertelmuen CBR-t vennek es nem VTR-t. Pedig az premium gep.
hm.... ez igen frappáns volt!hihetetlen nagy buzi vagy!tudom tudom...csak miota megismertél....de azé buzi vagy!így vagy úgy,de buzi vagy!ráadásul hujebuzi!
Mentségemre szóljon azóta butulok mióta megismertelek.
Még nem köszöntem meg? ? ?
Meg fogom.
a mondat első része arra kell hogy ösztönözze a csökevényes és barázda mentes agyad hogy megköszönd szépen!
Kell hát, majd csinálunk belüjje dohányzó asztalt.
összeraktam a szarjaidat szépen te kis majom!kell az a henger amibe bennemaradt a dugó fele!?mert elvinnék a gsxr dugattyuval együtt bemutató darabnak!iskolába....
Egy jó MV-l ment volna. Na nem olyannal mint az enyém, hanem egy jóval.
azé a ducati nyomatéka leturta a ezres gsxr-t.atom egy centivel ment előttem a célrarában,együtt verettük kifelé...4.elején akkorát vert rám,olyan látványos a videon hogy csak pislogtunk lukival .direkt erre utaztam hogy leturom egyenesben...nem sikerült!
Igen de pl egy b king súlya, féke egy 1198-hoz képest...
Itt mar 1000-1200cc-krol beszelgetunk. Affelol nincs ketsegem, hogy egy ilyen nagy motor barmilyen henger elrendezessel, ugy megy mint az allat. Nem az a lenyeg, hogy a LE adat mit kozol, hanem hogy eleg aggressziv-e a motor. Es jegyezzuk meg, ebben a kategoriaban (plane kicsit nagyobban) mar a sor4 blokk is tudja azt a nyomatekot, ami a boven sok kategoria kozepfordulaton is. B-King, CB13000, ZX-12 es tarsai felgazra elnyaljak a gumit barmelyik gangban es a fordulat novekedesevel egyre csak jon az erejuk - es nem keves, ami jon.

En pont a kozlekedomotor kategoriaban latom azt, hogy a 2 henger jo. Kis-kozep fordulaton szepen mozgolodnak az ER-6N-ek meg az SV650-ek, jobban mint loeroazonos 400-as soros tarsaik. De itt a sportossag sokadlagos.
Azért ez az én motoromon meg a sport ducatikon nincs így, megy az minél jobban forog. De pl a yamaha mt 01 az pont olyan amiről beszélsz. Tényleg rá kéne már ülnöd egy normális v2-re minimum egy sima 1098-ra.
http://www.tesztmotor.hu/hir/sport/alen-ducatit-is-tesztelhet
ett.html
Pedig csak rendszer, elektronika, légszűrő, könnyített lendkerék van benne.
Nem ketlem, dehat az ember csak azt probalja, ami van.
A minap a GSX-R1000 forumba irtam, hogy pl. a gixer es a ninja karakterisztika miben kulonbozik es nekem melyik miert tetszik. Amikor egy 1-2 hengeres, netan V2-es blokk alacsony fordulaton bomba modjara kilo, attol nekem is felall. A baj csak az, hogy a bombasztikus meglodulast kb. ugyanilyen sebesseggel hervaszto elgyengules koveti, holott en a tovabbi erosodesre vagyok ehes. Ez olyan kiabrandito szamomra, hogy elmegy a kedvem az egesztol. Es eddig csak sor4 vagy 2T motorral talalkoztam, aminel ez a problema nem jelentkezik. Azok egyre nagyobb gazon/fordulaton egyre erosebbek. Szamomra igy logikus es igy boldogitol. Forditva nem jo.
Az aztán mehet, mint az állat!
Nekem S4R-em van, ez maradt meg, nálam is válság van De tényleg jó móka!
esetleg egy jó vashengeres Knucklehead...