Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eleve igy gondoltam elfordulni, csak egy jo hosszu egykerekbol kezdeni a kanyart.
Majd mondom, hogy hol használd a hátsó féket. "A Mansell előtt elég a hátsó fék az elsőt felejtsd el csak próbálj meg elfordulni 4-ik végén. Ha érzed, hogy szélesedik az ív lépj bele a pedálba bátran".
Nyilvan. De jol megy vele.
Gondolom a manager ur is motogp manager akart lenni.

Te egyebkent is majd akkor managerkedj, amikor gatyaba kell razni a koridoimet a ringen. Te leszel a szemelyi edzom.
Bradl szerintem a 800-as motorral megy.
Én a menedzsere helyében nem engedtem volna. Fiatal még és bőven lett volna ideje. Viszont ha jövőre kizuhan soha az életben nem kerül vissza. 2 év szenvedésért odadobtak egy esetleges 6-7 éves GP pályafutást. Persze valszeg nem gondolták, hogy ilyen rosszul fog menni.
Persze, ha a helyebe lehetnel Te is huznal a MotoGP-be, mint a suvix. Amugy igazad van.
És azt is mondtam, hogy Crutchlow hibát követ el azzal, hogy átjön a GP-be. A WSBK motorral nagyon gyors volt de állandóan elesett. Mire megszokta volna átült a teljesen más 800-ra. Most egész évben azt tanulta (nem mellékesen kikapott a csapattársától) és kb. semmit nem mutatott fel. És most kezdheti az egészet előröl az ezressel. Ha jövőre is ezt csinálja megy a Moto 2-be.
Így volt.
Még ha ez igaz is, akkor is tény, hogy már most gyorsabb az ezressel mint a nyolckilóssal.
Ez pedig a többiekre nem mondtató el...
Biztos vagyok benne, hogy jobbak lesznek az aluvázzal, könnyebben állítható és nem olyan merev.
Játszhatnak a bekötési pontokkal, a váz merevségével, a blokk helyzetével...stb.
A jó útra léptek, most már csak dolgozni kell és tesztelni. tesztelni, tesztelni...
Erre mondta ddt500 már év közepén, hogy azért rajtol ilyen jókat, mert kell! Korábban nem volt gáz, ha hetedikként fordult el az első kanyarban, onnan is simán tudott nyerni.
Vard ki a veget. Lorenzo alszik.
Mondtam, hogy jó lesz az ezressel...
Most nezem, hogy Spies mar a szombati kvalifikacios idejen belul van!
Rajtrol jut eszembe... Emlekszel anno, amikor 2008-2009-ben Rossi N-edik poziciobol is tobbszor nyert, milyen rossz rajtokat vett? Most meg minden szar a motorral, de tok jokat rajtol. Fura, nem? Nagy rendezo a dottore. Kar, hogy iden szinte csak katasztrofa jeleneteket forgatott...
Igen, idén Rossinak akkor volt köze az előzéshez ha épp előzték, ha a jó rajtokat nem nézzük. A yamaha kifékezésre született, a honda meg jó volt idén kanyarból kijövet. A ducati meg nem volt jó sehol, hiányzott róla egy fő alkatrész. Szerintem jövőre meg oldódnak a digók gondjai, lesz móka, Egyébként szinte mindegyik versenyző aki ezrest tesztel jó mókának nevezi a vezetését.
Sok ujat nem mondtak.

Rossi azert tudott szinte barkit barmikor kifekezni, mert nagyon jo volt a gep a fektavon es ez eppen illeszkedett a versenyzesi stilusahoz, merthogy - fuggetlenul attol, hogy iden Stoner mutatta a elgjobb fektavokat - alapesetben Rossi a mezony legjobb fekezoje. Yamaha + Rossi = elozes.

Es ugye azon a bizonyos versenyen 2008-ban Stoner eron felul probalt menni es elkapni Rossit a fektavon. Es neki el is elpattogott a Ducati...
egostini = Agostini
(mondjuk az egoja megvolt mindig )
http://www.motogphirek.hu/hirek/8215
O inkabb az erocsusztatas meghonositoja volt, legalabbis ezzel kapcsoaltban szoktak emlegetni. Kirakott terddel mar a GP korszak eleje ota fordulnak, igaz eleinte meg nem ert le a terd az igazan mely dontest lehetetlenito gumik miatt. Csak egyensulyozas volt - mint most a logatott lab. De egostini idejeben mar le-le ertek a teredek. (Tudom, hogy adfedessel kortarsak voltak Agostini es Roberts.)

Amugy nem ertem mi nem vilagos a lablogatason. Terepmotorral mindenki igy fordul es igy fekez. Ez ugyanaz csak "nagyban".
Bradl sem pirult bele, hogy 1000-es vassal kell menni.
King Kenny volt az.
Barry Sheene kezdte a térdelést most meg láblógatós könyöklős fordulók.
Emlékszem magazinokban itt ott olvastam, hogy gyakoroljuk a térdletételt és valóban gyorsabbak leszünk e vagy sem.
Könyöklerakós cikket még nem olvastam.
Az én teknikám még nem leste el senki. Féktávon beszarok
Negyed egykor:

1 Casey Stoner Repsol Honda Team 1:32.123 - - 11
2 Ben Spies Yamaha Factory Racing 1:32.530 +0.407 +0.407 18
3 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:32.692 +0.162 +0.569 7
4 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 1:33.433 +0.741 +1.310 12
5 Andrea Dovizioso Monster Yamaha Tech3 1:33.726 +0.293 +1.603 18
6 Valentino Rossi Ducati Team 1:33.788 +0.062 +1.665 14
7 Hector Barbera Pramac Racing Team 1:34.039 +0.251 +1.916 16
8 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 1:34.042 +0.003 +1.919 34
9 Stefan Bradl LCR Honda MotoGP 1:34.681 +0.639 +2.558 13
10 Alvaro Bautista San Carlo Honda Gresini 1:34.682 +0.001 +2.559 15
11 Franco Battaini Ducati Team 1:34.840 +0.158 +2.717 30
12 Carmelo Morales TeamLaglisse 1:37.376 +2.536 +5.253 17
13 Ivan Silva BQR Inmotec 1:38.131 +0.755 +6.008 13
14 Federico Sandi Grillini Team 1:39.702 +1.571 +7.579 11