Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon nagy motoros Pedrosa en tudom, nem igy kritizaltam! Csak tenyeket irtam. Simoncelli sarkitott velemenyevel ellentetben en nem latom, hogy Pedrosanak milyen komoly elonye lenne? Ha lenne, akkor egy ilyen jo versenyzo, mar kamatoztatt volna es meglenne a VB cime. (De neki szerintem sohasem lesz olyan.) Nem hogy nincs elonye, hanem apro termete miatt szerintem hatranya van. Rosszak a fektavjai, tobbek kozt emiatt keptelen gyoztesen kijonni a csatakbol. Madarcsontozata miatt gyakorlatilag csak komoly serulessel jaro bukasai vannak.
Akik kitalálták a dobogó lépcsőit, azok csak a 4. helyezettől kezdve tesznek különbséget. No mindegy, nem meggyőzni akarok senkit, csak szerintem a GP első tíz is nagy szó, akkor is, ha csak 16-an mennek (kivétel, akit bevásároltak és csak motorozgat a kategóriájában), tehát egy dobogós arcot, aki az év végiben is dobogós évek óta, nincs miért kritizálni. Nekem mindegy, ki motorozza le a többit, nézőként, ha Rossi, akkor neki drukkolok, hogy előzzön, ha más halad látványosan, akkor annak.

Ami a versenyt illeti, hát nem úgy tűnik, hogy jó irányba viszik a szabályok, pl. az üzemanyag=teljesítmény elvével nehezen jön össze, hogy 1000-ről 800-nál csökkent a tankba tölthető adag, majd ezt meg akarják hagyni így 800-ról ismét 1000-re. végül is, levihetnék 10 literre is, aztán benzinkifogyás után az nyer, aki a maradék körökön körbetolja. Eleve ott tart az egész, hogy 1-2 márka nagyon jó motort tesz oda, a csórók meg cseszhetik, ill. imádkozhatnak esőért, ha legalább azt előnyükre tudják felhasználni.
Burgess azt mondta, nem fognak a Ducatibol Yamahat csinalni. Sokfelekeppen lehet erteni. Nem azt mondta, hogy nem is akarnak. Biztos, hogy akarnak, csak valaszeg nem lehet, mert el van b...va ugy, ahogy van. Az van, amit vartam. Rossi jon fel, mint doglott macska a viz tetejere. Az ev masodik feleben szorni fogja a dobogos helyeket, talan a futamgyozelem is osszejon (pl. esoben - bar Stoner, ha nem is kifejezett eso meno, hozza a szintet vizen is - nem lesz konnyu ellene). Forgatokonyvem szerint Rossiban bosegesen eleg potencia van ahhoz, hogy mentsen valamit a munderbol, de ez nem lesz eleg vilagbajnoki cimhez, az ezust is szep eredmeny lenne. Ha egy csepp eszuk van, ok mar az 1000-es vason dolgoznak. Csakhogy Stoner mernokeinek tavaj eveleji Hondahoz cuccolasa valoszinusiti, hogy ezt a munkat a Honda mar egy evvel korabban megkezdte aminek a mostani brillians versenymotor csak egy eloszele. 2009: a Ducati rajon, hogy szar a motorkoncepciojuk. A Honda tudja, milyennek kell lennie az ujnak. Ez nem mindegy. Na ebbol a sz...rbol tenyleg csak Rossi is Burgess tudja kihuzni a Ducatit. Ha sikerul, az nagyon nagy dolog lesz (sokkal nagyobb, mint 2004-ben a Yamahaval).
Mint mondtam a duki Stoncsinak köszönhet mindent amit az utóbbi években elért. De lehet, hogy most a Dokival és Burgessel csinálnak egy kezelhetőbb vasat, ami már másnak is bejön nem csak az Ausztrálnak. Én azért ennek a szitunak örülnék jobban .
Amikor VR, vagy CS az ellenfelek, akkor az 1. es a 2-3. oriasi kulonbseg van. Csak az imenti osszesitesben: Pedrosa 8 futamot nyert. Ellenfelei 1,5-2x ennyit es O volt az, aki mindenkitol kikapott es minden parharban alul maradt. (Igen Stoner is alul maradt Rossival szemben Laguna Secaban, de nem maradt alul minden esetben! Volt, hogy Stoner nyerte a csatat. Lorenzo-Rossi parharcban ugyanez. Pedrosa emlekem szerint kizarolag szaraz futamon, gyakorlatilag csak rajt-cel gyozelmet aratott.) Nagyon gyors motoros Pedrosa, talan neki van a legtokeletesebb technikaja. De valami belole is hianyzik, ami a magabiztos VB cimhez kell. (A tobbiek hibait most nem sorolom, mert mar ezerszer kielemeztuk. [Rossinak nincs hibaja, mint tudjuk. ])
Ez a VB szagot nem kissé erős. Biztos akadna hazánkfia, aki arra a pár szégyenletes VB 2-3. helyre a 800-as kategóriában büszkén kihúzta volna magát.
Idegbaj, gyomorpanasz, belhurut es agyfasz tuneteivel egyutt is 13 futamot nyert 08-09-10-ben, nehany futamos kihagyassal egyutt . Rossi ugyanennyi kihagyassal 17-et nyert, Lorenzo kihagyas nelkul 14-et. Ketsegtelenul jobb teljesitmenyt nyujtottak a Yamahasok, csak ugye tudjuk, hogy azok a Yamahak mindig az elso 8-ban vegezetek, ami a Ducatikrol nem mondhato el. Teged nem cukkollak, mert nem lehet. Te latod, amit kell.
Valóban szereted cukkolni a népet. Nincs is ezzel semmi baj . De 2007 óta Stoncsi sem sokat villantott vele. Na persze nyert futamokat mert azért annyira nem volt szar a duksi. De az tény, hogy nem volt sosem az igazi. Szerintem ha nincs Sztoncsi akkor a duksi nem lett volna VB 2007-ben. Na meg az is biztos, hogy egy igazi pöcsfej.
Igen, bizonyara nem veletlenul tamadtak, bizonyara elonye van. De igaza van Giacomo Agostininek. Az O idejeben a 125cc motorok 35LE-sek voltak, ezek meg 235LE-sek most. Ha akkor nem kellett handycap suly szabalyt hozni, akkor most sem kell. Pedrosa sokat esik, ossze tori magat, igen elfarad es nem tud jokat fekezni (Rossi mindig megszivatja fektavon, meg Stoner is). Az egyik legjobb motoron vergodik 5 eve a kiralykategoriaban, VB cimnek szagat se erezte soha. Hol van neki elonye kerem? (Simoncelli)
Errol nem olvastam, de nem is ketlem. (Persze nem eldontott kerdes, hogy ha Casey tenyleg uvoltozott, akkor miert tette: Mert egy idiota kis pocs, vagy mert az akaratos es balfasz digok nem akartak ugy alakitani a motort, ahogy O szerette volna.) Uvoltozni nem illik. Akarhogy is van, itt a kovetkezo dilemma. Sokan azt hajtogatjak, Stoner csak a Ducati miatt nyerte a legtobb futamot a 800-ban, mert jo volt a motor, meghogy Rossi ezzel simany VB lett volna akarhanyszor. Akkor most hogy is van? Jo volt a motor annak ellenere, hogy ezek szerint Stoner hatraltatta a fejlesztest? Kezdunk oda kilyukadni, hogy 2007-ben a jo Ducatival Stoner vilagbajnok lett es utana a fejlesztesek hatraltatasaval meg uvoltozessel sikerult elernie, hogy jol elrontsa a Ducatit azert, hogy majd amikor Rossi raul, akkor rossz legyen....

Bevallom szandekosan cukkolom a nepet mert nagyon jol esik igazolva latni azt, amirol evekig pofaztam.
Itt annyiban javítanálak ki, hogy Pedrot folyamatosan támadták a súlya miatt 250-ben. Ott sokkal jobban kijött a különbség. De ez egyébként tök hülyeség. Minden komolyabb sportág specializálódott ilyen téren. Nem nagyon látsz 80kg-os kerékpárost a Tour de France-on, sem pedig 60kg-os súlylökőt vagy kalapácsvetőt. És senki sem nyavajog emiatt. Amúgy meg Simoncelli VB-ok lett 250-ben. Akkor nem zavarta a mérete? Rossi is kezd lezülleni. 3 éve még eszébe sem jutott volna Pedrosa-t támadni a súlya miatt. Egyszerűen lenyomta mint a bélyeget. Most meg....
Hogy a súly hátrány lenne bizonyos helyzetekben azt nem vitatom. Van amikor viszont előny lehet. Kanyarban jobban bele lehet tapasztani a gumit a nagyobb súllyal. De ebbe nem mennék bele mert pontos fogalmam nincs róla. Csak Moshét nézve gondolom ezt, aki 130-140kilóval 1.55-öt tud a H.Ringen.
Supersic meg olyan amilyen. A futamot sajnos nem láttam.
Igen de a fejlesztések azért is nem mentek mert elég rosszul állt a dolgokhoz az ausztrál a hírek szerint, itt arra gondolok , hogy rendszeresen üvöltözött a bokszban. úgy nem lehet motort fejleszteni.
Na ja, vannak jol bevalt regi orvossagok. Erre is erdemes egy pillantast vetnie azoknak, akik szerint Simoncelli nem volt vetkes a Pedrosaval torteno balesetben.

Bevallom egyaltalan nem is ertem azokat, akik Pedrosat hibaztatjak. Pedrosa elozte Simoncellit es ugyan elobb fekezett, de Simoncellinek nem volt meg a kello orhossza a visszavagashoz. Gyakolatilag fel motorhossz elonye volt, amikor behuzta a vasat. Ez nem sportszeru es nem is vedheto. Vegkepp ocsmany Simoncelli vergodese a kisebb sulyu pilotak "buntetesevel" kapcsolatban. Az a teoriaja, hogy a kisebb sulyu pilotak motorjara plusz sulyt kellene rakni, mert kigyorsitasoknal elonyuk van. Ez igaz. De mint mint latjuk, minden mas esetben hatranyuk van: Lokdosodesnel abszolut, fekezesnel nem tudjak elegge terhelni az elso kereket (Pedrosa fektavjai nem tul jok), gyengebb fizikumukkal kell mozgassak ugyanazt a tomegu motort (Simoncelli szerint nagyob tomeget kellene). Anno amikor egy GP 125 motor 30LE senkinek nem fordult meg a fejeben, hogy a versenyzok kozti 10kg-okban merheto sulykulonbseg esetleg elonyt jelenthet. Most, hogy egy 800-as motor 250LE Simoncelli szerint o hatranyt szenved a sulya miatt. (Latjuk mekkora hatranya van.)
Így van! Ezzel egyet kell értenem . De az az orvosság elég durva még mindig a vénsége ellenére is.
Most nem kenytelen tulvallalnia magat (egyelore, bar Simoncelli nagyon komoly ellenfel). Ha a meglatasom helyes, akkor Stoner kepessegei ismet egyertelmuen meg fognak mutatkozni, ami jo esellyel eleg lehet a vilagbajnoki cimhez. Az ezres motorral is fog tudni banni es ha kevesebb lesz az elektronika, akkor sem fog romlani a potenciaja, ebben biztos vagyok. Ha iden vilagbajnok lesz, akkor szerintem kesobb is meg tudja ismetelni majd, a tudasa megvan hozza. Ha az idegei rendben lesznek (ez kerdeses) es nem egy mezonyhajcsar motort tesznek ala (ez mar adott), akkor nem lesz gyogyszer ellene. (Hacsak nem a VR46 nevu specialis orvossag. )
Mint tudod nem szeretem a kedvencedet, de az sem 100-as aki azt vitatja, hogy nem elég jó motoros. Határon motorozni nem a legjobb lehetőség. Főleg ha egy olyan jön mögötted mint Rossi vagy Jorge. De mondjuk balgaság lenne azt mondani, hogy csak a ducati hibája volt minden esése. Kénytelen volt sokszor túlvállalni a motorja által adott lehetőséget az üldözői miatt.
Hat nem furcsa, hogy Burgess ugyanazt mondja, amit en is mondtam evekig es amivel 10 kommentelobol 9 vitatkozott?
http://www.motogphirek.hu/hirek/6662
A perec előtti előzés is kemény és határozott volt,nem tudom Pedrosa mit gondolt,hogy pont Simoncellit fogja a poros részen kifékezni?!Ugyan már...Én elfogult vagyok,de se Rossi,se Simocelli nem kislányoskodna ennyit fordított helyzetben én úgy gondolom Bár sajnálatos,hogy törés lett a vége!
Miért kellet volna gondolatolvasónak lennie? A Sic előrébb volt mint Ő. Mit gondolt, hogy nem akar befordulni?!
Én sem vitáznék miattuk, nem cimborám egyik se. Egy biztos, ha "törpe" nem áll rajthoz legközelebb, ennyivel, kisebb lesz a küzdés. Ez pedig baj, mert alig van már versenyző.
Meg kell lassan venni a motogp com video-belépőjét (a legjobbat), oszt valahogy lementeni az archívumukból a régi versenyeket, ha látványosságot akar az ember.