Remélem én is, hogy jó lesz az új váz a futam elején ujjongtam mikor megelőzte Lorenzót most meg várok egy nyilatkozatot a versenyzőktől de még nem találok magyar nyelvűt sehol. Kíváncsi vagyok,hogy értékelik a mai futamot volt perec rendesen.
Jogos, de jerez után jön az új motor, reménykedek, hogy azzal már közelebb lesz szárazon is. Ha csak felet kapna időmérőn, az versenyen már nem lenne rosz neki szerintem
De ne felejtsük el vízen tudott zárkózni Haiden is felkerült az élbolyba de ahogy száradt az aszfalt úgy maradt le, bár a végén jó néhányan kiestek előle és Stoner önhibáján kívül nullázott.
Rossi máskor is szerette ha beleszólhat a csapattársa technikai dolgaiba. Valószínű, hogy nem esett jól neki, hogy már a csapattársa is legyőzi. Mert tavaly ha nincs a balesete akkor sem biztos, hogy Lorenzó előtt végez.
Nem igazán értem,hogy miért is ült át Rossi arra az izére. Én nem akarok senkit megbántani de az adatok magukért beszélnek: a Moto gp 2 gyártó versenye az elmúlt évtizedekben 1 Honda 2 Yamaha ( semmiképpen sem a Ducatié) A legtöbb versenyző aki ment vele azt állította,hogy motorozhatatlan a Ducati. Ezek a tények. Akkor miért? Tán azért,hogy bebizonyítsa egy halom szarral is tud nyerni ahogy az sikerült Stonernek? Minden esetre remélem nem fog sok évet elpazarolni bizonyítási vágyból. Vagy ha mégis nyer egy VB címet ezzel a traktorral akkor lecserélheti a doktori címet ISTEN-re. ÁMEN
Az elöző évek eredményei számomra pont nem azt mutatja, hogy Stoner bízza rá magát vakon az elektronikára.
Ha megnézed akkor láthatod, hogy amikor Stoner és csapattársa nagyon nehezen kezelhető motoron ülltek, olyankor mindíg rettentő nagy különbség volt a két motoros között eredményességben.A versenyek vége felé jelentkező gumifogyás is hasonló helyzet.
Amikor viszont könnyebben vezethető motoron vannak(a Hondát is annak mondják) olyankor nincs olyan nagy különbség közte és a csapattársa között.
Az év elején még a Yamaha elöző építésű vázával mentek"csak" annyi váloztatást csinált Burgess, hogy a rettentően sok állítási lehetőséget rejtő(és ez miatt nagyon bonyolultul beállítható) váznak csak a 3 alap állíthatóságát hagyták meg.
Ezt lehet, hogy Rossi is szorgalmazta de ezt nem tudom.
Nem értesz te semmit!
Valami nem "T" oldal ?
CSAK KATTINTOK ÉS NÉZEM ,olyan kéne
A futam nem lesz valahová feltöltve ?-------el kellett halasztanom
Ha megnézed akkor láthatod, hogy amikor Stoner és csapattársa nagyon nehezen kezelhető motoron ülltek, olyankor mindíg rettentő nagy különbség volt a két motoros között eredményességben.A versenyek vége felé jelentkező gumifogyás is hasonló helyzet.
Amikor viszont könnyebben vezethető motoron vannak(a Hondát is annak mondják) olyankor nincs olyan nagy különbség közte és a csapattársa között.
Ezt lehet, hogy Rossi is szorgalmazta de ezt nem tudom.