A 2011 szezonban a Kawasaki minden bizonnyal tesztkm. éhes lesz. Lehet, hogy beletalálnak egy két futamon a motorba. Azonban minden versenyhétvége egy újabb kihívás nem lehet mindig ugyanazokat a beállításokat használni. Hiszen változóak a körülmények (pályakarakterisztika, felülete-hőmérséklete, felgumizottsága, időjárási viszonyok stb.) és még versenyzők vezetési stílusai-igényei is különbözőek.
Bocs nem akarok okoskodni de a kawa csak egyszer nyert vb méghozzá 1993 ban Scott Russel de ettől függetlenül Talmának rá kéne jönnie hogy csak az SBK ban tud még évekig motorozni.
Pontosiktok: Mattias Ekström (eddig rosszul irtam a nevet ) 6 alkalommal vett reszt a ROC-on es "csak" 3-szer nyert. A tobbi jo volt, a lenyeg meg ugyanaz. Teljesen bizonytalan, hogy Rossi es Alonos kozul ki nyerne szerintem.
Hat igen, de a Wroom-on nem lesz motoros futam sem F1. A leiras szerint gokart lesz es egyeb "egyszeru" versenyszamok, amiben elvileg mindketten nagyon jok. Nem fogadnek nagy penzzel Rossira.
A ROC-on is rengeteg erdekes dolog tortenik mindig, megsem lehet nagy kovetkeztetest levonni. Az elmult evekben Michael Schumacher nem volt rest megverni a sajat raliautojaval 3 versenyzot: Colin McRae-t, Sebastian Loeb-t es Marcus Gronholm-ot. Vilagbajnokok. Ugyan nem azonos evben gyozte le oket es nem mindig az egyeni katagoriaban, de mindenki elosirmeroen bologatott: hat igen, Michael Schumacher egy autozseni (tenyleg az). Igen am, csak jott Heikki Kovalainen es szepen megverte Schumachert valami turaautoval (pedig az F1-ben mas dimenzio a ket muki.) Kovalainen majd kiugrott a borebol, de orome nem tartott sokaig. Mathias Ekstrom mindenkit sz@rra vert minden letezo autoval es valahanyszor reszt vett a ROC-on egyeniben, mindig meg is nyerte. Fu alatt mentek a gratulaciok az "alig ismert" veresnyzonek, pedig... Mathias Ekstrom igencsak nagy matador. Harom sorozatban versenyzett egyszerre, mindharomban volt futamgyozelme es 2-ben bajnok lett (Rally N csoport es turaauto). O bizony lehet, hogy nagyobb zseni mindegyikojuknel, csak ezidaig nem ult csucs autoba. Valszeg Alonsot es Rossit is megverte volna, pedig nem F1 es nem MotoGP vilagbajnok.
Az egesz inkabb arrol szol, jol lehet-e lakatni az amugyis elhizott Rossi (vagy Alonso) szurkolokat.
Ha azt nézzük, hogy Rossi szerintem kapna F1-el 4-5másodpercet Alonsotól, raliban kb. mondjuk egy szinten lennének, akkor Alonso vezetne 4-5 másodpercel.
Na de itt jön a motor és autó vezetésének ÓRIÁSI különbsége, ami szerintem bőven több lenne mint 4-5 másodperc. Ha Schumit nézem akkor ez bizonyított. Ő kb. 2.00 tud menni a P.Ringen úgy, hogy nem keveset motorozott. Rossi ott szerintem ugyan olyan motorral menne legalább 1.53-at. És azért Alonsórol nem tudjuk, hogy milyen lenne egy sport motorral. Az én számításaim szerint ami persze nem biztos akkor Rossi nyerne.
Ezzel természetesen nem Alonsot akarom degradálni, mert bizonyítottan az egyik legjobb pilóta az F1-ben.
Motorral a határon menni bizony nagyon nem egyszerű. Más mikor négy keréken vagy és egy kaszni véd, mint amikor minden egyes kanyarban benned van a para a lehetőségtől, hogy a madarakat megszégyenítő sebességgel katapultálsz.
Talma nem titkolt célja visszakerülni a Moto2 kategóriába. Véleményem szerint az SSP az egyik legjobb "ugródeszka".
Továbbá Talmához sokkal közelebb áll a 600-as kategória.
Én azt gondolom 2011-ben a Kawasakinak lehetnek kimagasló eredményeik de adathiányban fognak szenvedni. Továbbá a gyári és a privát Kawasaki csapat teljesen más utakat járnak. Ezáltal a gyári csapat adatait nem lehetne felhasználni, akik minden bizonnyal előrébb fognak tartani az új motorral.
Én inkább szerződnék az SSP-be egy versenyképes Top csapathoz, ami jó ugródeszka a Moto2-be.
Elnezve a ROC-on evek ota latott keveredest, en nem vennek merget erre. Egy brahifutam alapjan nem lehet eldonteni semmit, egy vegigversenyzett bajnoksag mondana valos kepet (esetleg). Az F1 versenyzok a legjobb autovezetok a vilagon (ugy am blokk) de persze nem jelenti azt, hogy a legrosszabb F1 versenyzo is jobb lenne barmilyen mas versenyzonel. Ha pisztoly lenne a fejemnel en is Rossit mondanam, de nagy penzt nem mernek ra tenni.
a kawa mérnökei azt nyilatkozták Rand de Puniet-ről hogy nem tud koncentrálni egy gyors kör erejéig sem, szét szórt és motíválatlan. a gresini hondán mégis tudott pár jó helyezést elérni.
A Kawával járna jobban. Pedercini kijelentette, hogy ez tanuló éve lenne a Talmának ami alapból 2 éves szerződést jelentene. Tételezzük fel valamilyen úton módon ráül a Ten Kate Hondára az SSP-ben. Ha nem lesz benne év végén az első 3-ban az kudarcnak minősül.,
A zsír új Kawán kisebb elvárások lennének de ha azzal villantana többre értékelnék. Szerintem.
Nekem azért az is furcsa, hogy az összes év eleji teszten tönkre verte Iannonét a versenyen meg fordítva történt minden. Nem akarok össze esküvés elméletet gyártani, csak nekem furcsa egy kicsit.
az álmokat nem szabad be teljesíttetlenül hagyni, ment a MOTO GP-ben és ő már mondhatja magáról. ma esélye sem lenne ,még egy tesztelői állás megfutásáról sem, nem hogy motorra is üljön versenyen. a supersport is hullámzik ha a márkákat nézzük. több éve még a gsxr volt a sztár, sztán az R6 és a cbr meccselt és néha a kawa is be-be szúrt egy dobogóval. ma cbr a mezőny fele, és a futottak még, és a triumph sem váltotta be a reményeket.
szerintem nem a világverő kawa a gond!
csak húzza a szája szélét hogy nem tartanak rá igényt a MOTO GP sorozatban.
Éliás sem remekelt a nagy motorokkal, de a MOTO2-ben nagyot ment, a nagy kategóriában már temették, a haccázban meg faszán jól meccselt.
Ahogyan én olvastam a kawánál pont nem ezt mondták. Olvasataim szerint azt próbálták megfogalmazni, hogy ha Talma nemet mondd, csak akkor jöhet Lukas Pesek aki ha jön esek-kelek.
Én is jobban örülnék neki ha inkább egy gyengébb kawával lenne az SBK-ban mint egy jobb mocival a supersportban. Kérdésedre, hogy miért vállalta be a szar hondát a válaszom a következő: a tököm sem tudja. Talán azért mert minden versenyző álma a MOTO GP. Vagy azért mert azt gondolta, hogy azzal a retekkel majd hátha sikerül villantani egyet és néha egy két jobb helyezést majd meg tud csípni. Sajna nem jött össze.
abban igazad van hogy a kawa tett már hű -hóóó kijelentést, amiből hűű-haa lett.
jó pár éven át tologatták a nagy KAWÁT, hol a francia hol más európai képviselet vette át a WSBK blokk pátyolgatását, amiről asszem a PSG csapat nyilatkozta hogy nem elég érett ehhez a szinthez, állóképesség terén.
értelmeztem azt -amit te kértél- hogy nem szeretne sereghajtó és egy kawán ülve végigszenvedni egy idényt, hmm de az akkor SCOTT HONDÁN te láttál esélyt arra hogy a dobogó közelébe érjen. nem nem ,az is zsákutca volt ,csak nagyobb volt a körítés és a MOTO GP-ben történt milliók szeme láttára.
ha most kihagy évet vagy éveket onnan már nehéz vissza térni akármilyen házi bajnokság akármilyen-honda-fasza motorján nyomja is a versenyzést. én inkább azon gondolkodnék el hogy a moto2 6. helyezettjének nem ajánl versenyképes csapat állást, és Lukás Pesek is szerződést kap ott ahol még talma csak nézelődik.
Szerintem is.
Jól be van szarva az SBK-tól. Rá sem merne ülni egy olyan világverően erős motorra mint a nagy KAWASAKI. Mennyit gondolkodott azon a hondán is. (Lehet pont az miatt nem akar még egyszer szarra ülni.)Én speckó csak messziről merem még nézni is a nagy kawát. Egy ilyen többszörös VB-t nyerő márka azért nem akármi azt aláírom. Soha senki nem ígérte meg év végén annyiszor, hogy jövőre majd hűhahűha lesz, mindenki meglátja!
Szerintem fuss neki még egyszer és értelmezd amit olvasol, mert az alapján amit írtál úgy tűnik mintha nem lenne toppon az értelmező képességed.
Peace.
sokan fel tennék egy ilyen motorra a seggüket, hogy szinten maradjanak, ha nem kapkodnak talma után az azt jelenti nem az eredményeivel nem elégedettek, hanem a versenyző mentalitásával.
érdekes a kijelentése! ha fél a zx10R erejétől, és a gyár támogatásától, akkor pár éve miért ült fel a MOTO GP HONDÁRA ami akkor több mint 200 LE volt, és láthatóan nem tudott mit kezdeni a magasabb szintű technikával. vagy inkább a kisebb motorokat szereti amivel lendületből kell motorozni és nem kell a teljesítményt állandóan kontrollálni.
ha esetleg a csapat olvassa a lenti kijelentését akkor szerintem kár elutaznia sepang-ba, és a nagyság átka hogy még nem ült a kawasaki sport modelljein, ami igaz nem az élvonal szintje, de ha belecsapott a kawa a lóerőkbe akkor az élmezőnnyel futhat. de láttatlanba azt nyilatkozni hogy nem fog jól szerepelni, nem ambiciózus versenyzőre vall.
biaggi is ilyen volt,de le hűlt és bajnok lett, nem kis csatában.és biz az utolsó futamon nem kicsit rontott, majd csak akkor lett felszabadultabb mikor elpukkant a rivális gsxr blokkja.
akkor a gsxr sem bajnok esélyes?
A ROC-on is rengeteg erdekes dolog tortenik mindig, megsem lehet nagy kovetkeztetest levonni. Az elmult evekben Michael Schumacher nem volt rest megverni a sajat raliautojaval 3 versenyzot: Colin McRae-t, Sebastian Loeb-t es Marcus Gronholm-ot. Vilagbajnokok. Ugyan nem azonos evben gyozte le oket es nem mindig az egyeni katagoriaban, de mindenki elosirmeroen bologatott: hat igen, Michael Schumacher egy autozseni (tenyleg az). Igen am, csak jott Heikki Kovalainen es szepen megverte Schumachert valami turaautoval (pedig az F1-ben mas dimenzio a ket muki.) Kovalainen majd kiugrott a borebol, de orome nem tartott sokaig. Mathias Ekstrom mindenkit sz@rra vert minden letezo autoval es valahanyszor reszt vett a ROC-on egyeniben, mindig meg is nyerte. Fu alatt mentek a gratulaciok az "alig ismert" veresnyzonek, pedig... Mathias Ekstrom igencsak nagy matador. Harom sorozatban versenyzett egyszerre, mindharomban volt futamgyozelme es 2-ben bajnok lett (Rally N csoport es turaauto). O bizony lehet, hogy nagyobb zseni mindegyikojuknel, csak ezidaig nem ult csucs autoba. Valszeg Alonsot es Rossit is megverte volna, pedig nem F1 es nem MotoGP vilagbajnok.
Az egesz inkabb arrol szol, jol lehet-e lakatni az amugyis elhizott Rossi (vagy Alonso) szurkolokat.
Na de itt jön a motor és autó vezetésének ÓRIÁSI különbsége, ami szerintem bőven több lenne mint 4-5 másodperc. Ha Schumit nézem akkor ez bizonyított. Ő kb. 2.00 tud menni a P.Ringen úgy, hogy nem keveset motorozott. Rossi ott szerintem ugyan olyan motorral menne legalább 1.53-at. És azért Alonsórol nem tudjuk, hogy milyen lenne egy sport motorral. Az én számításaim szerint ami persze nem biztos akkor Rossi nyerne.
Ezzel természetesen nem Alonsot akarom degradálni, mert bizonyítottan az egyik legjobb pilóta az F1-ben.
Motorral a határon menni bizony nagyon nem egyszerű. Más mikor négy keréken vagy és egy kaszni véd, mint amikor minden egyes kanyarban benned van a para a lehetőségtől, hogy a madarakat megszégyenítő sebességgel katapultálsz.
Továbbá Talmához sokkal közelebb áll a 600-as kategória.
Én azt gondolom 2011-ben a Kawasakinak lehetnek kimagasló eredményeik de adathiányban fognak szenvedni. Továbbá a gyári és a privát Kawasaki csapat teljesen más utakat járnak. Ezáltal a gyári csapat adatait nem lehetne felhasználni, akik minden bizonnyal előrébb fognak tartani az új motorral.
Én inkább szerződnék az SSP-be egy versenyképes Top csapathoz, ami jó ugródeszka a Moto2-be.
A zsír új Kawán kisebb elvárások lennének de ha azzal villantana többre értékelnék. Szerintem.
csak húzza a szája szélét hogy nem tartanak rá igényt a MOTO GP sorozatban.
Éliás sem remekelt a nagy motorokkal, de a MOTO2-ben nagyot ment, a nagy kategóriában már temették, a haccázban meg faszán jól meccselt.
Én is jobban örülnék neki ha inkább egy gyengébb kawával lenne az SBK-ban mint egy jobb mocival a supersportban. Kérdésedre, hogy miért vállalta be a szar hondát a válaszom a következő: a tököm sem tudja. Talán azért mert minden versenyző álma a MOTO GP. Vagy azért mert azt gondolta, hogy azzal a retekkel majd hátha sikerül villantani egyet és néha egy két jobb helyezést majd meg tud csípni. Sajna nem jött össze.
jó pár éven át tologatták a nagy KAWÁT, hol a francia hol más európai képviselet vette át a WSBK blokk pátyolgatását, amiről asszem a PSG csapat nyilatkozta hogy nem elég érett ehhez a szinthez, állóképesség terén.
értelmeztem azt -amit te kértél- hogy nem szeretne sereghajtó és egy kawán ülve végigszenvedni egy idényt, hmm de az akkor SCOTT HONDÁN te láttál esélyt arra hogy a dobogó közelébe érjen. nem nem ,az is zsákutca volt ,csak nagyobb volt a körítés és a MOTO GP-ben történt milliók szeme láttára.
ha most kihagy évet vagy éveket onnan már nehéz vissza térni akármilyen házi bajnokság akármilyen-honda-fasza motorján nyomja is a versenyzést. én inkább azon gondolkodnék el hogy a moto2 6. helyezettjének nem ajánl versenyképes csapat állást, és Lukás Pesek is szerződést kap ott ahol még talma csak nézelődik.
Jól be van szarva az SBK-tól. Rá sem merne ülni egy olyan világverően erős motorra mint a nagy KAWASAKI. Mennyit gondolkodott azon a hondán is. (Lehet pont az miatt nem akar még egyszer szarra ülni.)Én speckó csak messziről merem még nézni is a nagy kawát. Egy ilyen többszörös VB-t nyerő márka azért nem akármi azt aláírom. Soha senki nem ígérte meg év végén annyiszor, hogy jövőre majd hűhahűha lesz, mindenki meglátja!
Szerintem fuss neki még egyszer és értelmezd amit olvasol, mert az alapján amit írtál úgy tűnik mintha nem lenne toppon az értelmező képességed.
Peace.
ha esetleg a csapat olvassa a lenti kijelentését akkor szerintem kár elutaznia sepang-ba, és a nagyság átka hogy még nem ült a kawasaki sport modelljein, ami igaz nem az élvonal szintje, de ha belecsapott a kawa a lóerőkbe akkor az élmezőnnyel futhat. de láttatlanba azt nyilatkozni hogy nem fog jól szerepelni, nem ambiciózus versenyzőre vall.
biaggi is ilyen volt,de le hűlt és bajnok lett, nem kis csatában.és biz az utolsó futamon nem kicsit rontott, majd csak akkor lett felszabadultabb mikor elpukkant a rivális gsxr blokkja.
akkor a gsxr sem bajnok esélyes?