Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorral biztosan. Szerintem nehezebb motorral jól menni. Autóval viszont biztosan jobb lenne Alonzoli.
Nem véletlen,hogy nem vállalta be Alonso a"triatlont"
Csúnyán elkalapálta volna Vale
Valentino Rossi az idei Wroom nevű rendezvényen taníthatja móresre Fernando Alonsót, aki még 2006-ban szólt be az akkori hétszeres világbajnoknak. Alonso először a gyorsasági motoros világbajnoki sorozatot fitymálta le, miszerint „egy kis edzéssel bárki felállhat a MotoGP dobogójára”, év végén pedig a forma1-es Ferrarit tesztelő Rossi autóversenyzői képességeit kérdőjelezte meg. Valentino Rossi természetesen egyből visszavágott, és autós-motoros párbajra hívta Alonsót: az eredeti felállás szerint egy MotoGP motorral, egy Forma1-es és egy WRC versenyautóval kellett volna az általuk kijelölt pályákon egy-egy kört menniük, azonban a spanyol – időhiányra hivatkozva – megköszönte a lehetőséget, és nemet mondott. A szópárbaj elég nagy port kavart: Rossi és Alonso nyilatkozatokban, a sajtón keresztül üzengettek egymásnak – ebbe a párbeszédbe végül Flavio Briatore is belekeveredett. Lassan öt év telt el azóta, de a rajongók még mindig arról elmélkednek, ki nyerte volna a gigászok csatáját. Az idei Wroom-on pont kerülhet a dolgok végére: a forma1-es Ferrari és a motogp-s Ducati által szervezett, immár hagyományosan minden év januárjában tartott közös sajtótájékoztatón összevághat a két sztársportoló. A Madonna di Campiglio olasz síterepen rendezett médiaeseményen túl ugyanis mindig tartanak egy bemutató jellegű háziversenyt is a két csapat pilótái között. Először gokartokkal, majd összkerékhajtású Fiat Pandákkal kell a jégborítású pályát teljesíteni – természetesen a leggyorsabb nyer. Igaz, a Rossi által még 2006-ban megjelölt harcnemektől a fentiekkel alaposan eltérnek, azonban a szurkolói tábor egyértelműen a revansot látja a január 10-i játékban.
Az olasz egyébként gőzerővel készül a legközelebbi tesztekre – rövid időn belül közleményben is elmondhatja ducatis tapasztalatait, hiszen a yamahás szerződése miatti némasági kényszer december 31-én lejárt. A motorja is épül. A Ducati mérnöke, Vittoriano Guareschi szerint abszolút abba az irányba mennek, amerre Rossi és Burgess tereli őket, azonban leszögezte: a Desmosediciből soha nem lesz Yamaha M1. „A yamahások jól beilleszkedtek, és az ott eltöltött évek után végre értékelni tudják a Ducati lelkületét.” – mondta. „Jeremy [Burgess] gyakran meglátogat, és ilyenkor nyugtatni is próbál. Nem kell Yamaha M1 klónt csinálnunk, mondja mindig, csupán fejlesztenünk kell a mostani verzión, és akkor jó lesz.”
Valentino Rossi hét évnyi együttműködés után hagyta el a Yamahát. Távozásának hallatán a főszponzor Fiat 2011-re nem kívánta meghosszabbítani a csapattal kötött szerződést.
jah, épp néztem, valaki kommentben írta is, amit Talma nyilatkozott a digin... micsoda keverés!
Most már lassan eldől a dolog mert jönnek a tesztek.itt a szezon a nyakunkon.
jah, úgy, mint ahogy "Talma nem megy a superbike-ba versenyezni"

várjunk még azzal...
Állítólag ezzel / ilyennel fog menni Talma
.
Hali remélem be jön Talmának be jön a Kawa mert rá kéne jönnie hogy ki öregedett a Gp ből a SBK ban meg még jó néhány évet le húzhat,GÓ Talma
Detto.
Kövezzetek meg de én már tavaly is játszottam a gondolattal, hogy lehet jobb lenne neki az SBK.
Ja. A Team-Tóth is kapott tőluk motort annó... jó pénzért, nem gyárit... ez csak "léleksimogatás" volt az Aprilia-főnök részéről.
Még Aprilia WSBK is lehet:
„Beszéltem az Aprilia-főnök Gigi Dall' Ignával, aki biztosított a támogatásáról. Gyári csapatnál nem tudnék versenyezni, de motort kapnék tőlük, és Haga Norijuki csapattársa lehetnék. A részletekről egyelőre nem esett szó, csak az elvi lehetőségekről."
ez a hír számomra kicsit meglepőőőőőőőőőő!
a dorna szerez neki csapatot!
elias, biaggi, és még más kvalifikált versenyzőnek is a dorna tolna motort és csapatot a segge alá?
mint ha elkelne a favarró kapcsolatrendszere, egy beülős szerződésre, de most ha jól látom már elfogytak azok és csak befizetős helyek maradtak szabadon!
sokkal nagyobb eredményeket elérő nevek sötétednek a kisebb bajnokságok vagy sorozatok homályába, tehát talma is csak a imidzsébe bízhat amit néha megfakított egy két évközbeni átszerződés!
végre megnyugtatták a közvéleményt. az a hiba a beszállítók nem megfelelő minőségű termékére vezethető vissza, de még csírájában felfedezték így könnyebb javítani mint mikor esetleg szétesett vagy vezető hír lesz egy motoros média címlapján.
Véleményem szerint, ezek a hibák nem tesztelési és fejlesztési hiányosságok, hanem gyártástechnológiai hibák. Nyilvánvalóan ilyen fatális hibákkal nem küldték volna piacra. Másrészt ha konstrukciós hibák lennének, azok már a szimulációs tesztpadon fennakadtak volna. Egyébként ebből egy gyár sokat tanulhat, hogy mire lehet visszavezetni (pl: a gyártás során melyik területen hibáztak, beszállítói hibák stb.). A probléma az, hogy ezek hibák nem a gyártósoron akadtak fenn. Végül is (rossz esetben) így fejlődik a gyártástechnológia.
nullTalma: "Ha fizetnem kell, nem versenyzek"
"Azt továbbra is vizsgálják, hogy a rengeteget tesztelt WSBK specifikációjú, és az újságírói teszteken remekül szerepelt modellek esetében miért nem észlelték a hibát.
Mostanra az is világossá vált, hogy a visszahívás nem csak az amerikai piacra terjed ki: az angliai hivatalos, nagyszabású bemutatót határozatlan időre elhalasztották, de Európa többi országában sem juthatnak hozzá a potenciális vásárlók az új Ninjához."
Ámen
A worldsbk.com -on biztosan fent van
mivel sok a szabály módosítás nem látok bele a minden év beli változtatásokba. tudsz valami szabály leírást linkelni, van magyar fordítása?
Nyugi, az az utcai ZX10, és az amerikai piacos. A Superbike az nem Superstock VB