Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég diplomatikusan beszélnek mindketten a szétválásról. Kíváncsi lennék az igazi okra. Mivel a könyvében a Talma azt írta amikor a Stefi elé rakott egy 5 éves szerződést, áthúzta és azt írta végtelen vagy mi.
Lusta vagyok elővenni, hogy pontosan idézzem.
ezeket hol olvasod? tök érdekes
Minden esetre a Ducatinál fel van adva a lecke. Stonernél és Haydennél is, minden eseteben az első kerék szokatlan viselkedése magyarázza az esetet. Rossi is tapasztalta, hogy az eleje nincs rendben (terhelésnél). Rossi a váz-lengővilla-futómű merevségi teszteket szorgalmazza.
Kérdés, hogy a kanyarokban kritikus fázisoknál (terhelésnél) a váz első (kormánynyak része) és a hátsó alsó része és a lengővilla torziós része hogyan érti meg egymást. Meglátjuk mire mennek...
http://totalbike.hu/hirek/2010/11/17/a_mercedes_szponzoralja_rossit/
Ebben igazad van, de ne felejtsd el, hogy neki ezért keményen meg kellett küzdenie. Igen nagy neveket kellett maga mögé utasítania. Gondolj csak arra amikor a Doohan mellé oda került a Hondához.
A többiekről ne is beszéljünk. A fiataloknak meg vele kell megküzdeni.
O mar bizonyitott es en is drukkolok neki. Csak sokszor az bosszant, hogy az O eredmenyei miatt egy-egy fiatalabb versenyzo teljesitmenyet eszre sem veszik, meg akkor sem, ha neha tobbet teljesit, mint a nagyember.
Én úgy gondolom ha csak a beállításon variálnak és szokja egy kicsit a Ducatit akkor is tudja hozni Stoner eredményeit. Nem felejtem el soha amikor először győzött a Yamahával úgy járt alatta a gép mint ahogyan Stoner alatt még sohasem láttam csak Rossi hatására jó irányba lett fejlesztve, ez szerintem köszönhető az ő tapasztalatának is meg természetesen nincs kizárva az sem, hogy jobban adnak a szavára mint bárkinek a királykategóriában függetlenül attól, hogy jobb vagy rosszabb pilóta.
Nem, nem Rossira ertettem. Talma es masok is emlitve voltak. Valoban. Lehet, hogy a jovo ev csak szinhaz lesz nemely csapatoknal. Mindenesetre Presztizsveszteseg lenne Rossinak, ha kiderulne, hogy Hayden-szeru teljesitmenyt nyujt a Ducatval. Ezzel csak alairna azt, amirol eppen szo van: hogy Stoner nala is jobb (Ducatin legalabbis). Egyebkent ettol nem felek, a Doki jo lesz.

"A favoritnak a verseny napjan kell futni." - Ebben Rossi a legjobb.
Mas statisztika, a nagyokrol

Stoner, Spies: Azok a versenyzok, akik sohasem vegeztek a csapattarsuk mogott a VB-n (egyelore).

Rossi, Perosa, Hayden, Dovizioso, Lorenzo: akikre ez nem igaz.
(Amugy Spiesre sem igaz, ha vesszuk a tavaji Tech3 szereplest )
Nem tudom Rossira érted-e de szerintem nem az a stabilan elcsoszogó stílusú és még egy kérdés lesz a jövő évre nézve:
a Ducati költ a nyolcszázas fejlesztésére vagy az ezresre koncentrálnak
Nagy elegtetel nekem, hogy ezt leirtad! Pontosan ugyanigy gondolom. "Kar", hogy sok elfogult Rossi-parti ezt nem veszi eszre. Pedig en is az vagyok, nagyon csipem Rossit! O a legjobb valoban. Es igazabol nagyon drukkolok neki, hogy beigazolja sajat es mernokcsapata mindenki folott allo tudasat: Legyen vilagbajnok a Ducatival! Ha sikerul, elsokent hajtok fejet elotte (ujra, mert mar tobbszor megtettem). Meglatjuk.
Ok, alalirom, a 2006-os ev kicsit csunya volt a MotoGP-ben. 6 nullazott futam, 10 befejezett. Koztuk rogton a 3. versenyen egy 2. hely, szatelit szarral. Ha valaasztanom kell a stabilan elcsoszogo es a gyozni vagy meghalni stilus kozott, en az utobbira voksolok!
Anno Lauda mondta nagyon jól: Prost a világ leggyorsabb versenyzője. Nem a legjobb, mert akkor mindent ő nyerne, a leggyorsabb.

Így van a GP-n is: ő a leggyorsabb, és Rossi a legjobb.
Pont ezt mondom. Az embereknek a media eltorzitja a memoriajat....

Stoner a 250-ben egyetlen egyszer esett el, a legelso futamon es 9-szer allt dobogora.
http://en.wikipedia.org/wiki/2...

Az, hogy a kozvetitesek alatt kommentatorok minden futamon emlegetik a pereceit, az demagogia. Egesz egyszeruen nem igy volt.

Az persze igaz, hogy O azok egyike, akik bukasig feszitik a hurt, ha nem jon maskepp az eredmeny. Nade ezert szerettuk Schwantzot is, nem? Ove a legtobb futamgyozelem a 800-as gepeken a sok perec ellenere is. Mi lett volna, ha olyan motort kap, amivel nem kell 120%-on menni? Jovore remelem kiderul.

Es igen. Zseni. A leggyorsabb motoros, akit az elmult 10 evben a hatan hordott a Fold.
Stoner zseni, Pedrosa pedig egy nyávogós primadonna.
Nyafog, hogy kigyorsításon mocorog a motor hátulja...mégis mire gondolt?
Felül egy 148 kilós, 240 lóerős vadállatra és az sínen fog menni az ő kedvéért?
A többieknek is mocorog, még sokkal jobban.
Stoner négy éve alig ment egyszerre párszáz métert úgy, hogy valamelyik kerék ne csúszott volna.
Igen durván el fogja kenni a szájukat és ez már csak azért is ciki lesz, mert a Honda 5 éve a spanyolra építi a motorjait.
Casey meg ráült (jóformán még a kezelőszerveket sem állították rá, nemhogy a geometriát, motorféket, kipörgésgátlót, befecskendezést stb) és megnyerte a tesztet az idén jóformán verhetetlen Lorenzo előtt, a két gyári Hondás meg fasorban sem volt.
Naná, hogy nyafog a Pedro, mert tudja: innentől neki reszeltek, oda a dédelgetett kedvenc státusza.
Nem lesz mit magyarázni, a motorra fogni az eredménytelenséget, ha Stoner sokkal gyorsabb lesz.
Stoner nem lassú gyerek, és a lényeg az "amit befejeztek futamot" részen van. Ha olyan motort tesznek alá, ami kezelhető, azzal jól fog menni.
Ha nincs kedvére a rakoncátlan vas, akkor úgy jár mint a 250-ben (vagy mint idén a GP -ben) hogy esik-kel.

Ez pont olyan, mint a Talma-Redding-Bradl összefüggés: hogy utóbbiak ostromolták az első helyeket, de a ponttáblában a fasorba sem, Talma meg épp fordítva, ezért is végzett előttük.
Csak a torz emlekek felfrissitese vegett:

Casey Stoner 2003-ban kerult a 125cc-be. Ekkor Lucio Cecchinello csapattarsa lett, aki 10 eve versenyzett a 125-ben. Stoner rogton legyozte, elotte vegzett a pontversenyben, 8. helyen.

A kovetkezo evben a RedBull KTM csapata "csapott le" Stonerre es egy masik igeretes tehetseg, Mika Kallio csapattarsa lett. 5. helyen zarta a bajnoksagot, majdnem ketszer annyi pontot szerzett, mint Kallio.

2005-ben mar a 250-be kerult es az "anti-Rossi" Pedrosa mogott 2. lett a vilagbajnoksagban. Csapattarsa Roberto Locatelli volt, (aki azokat a futamokat tekintve, amit mindketten befejeztek) soha nem ert celba Stoner elott, rendszerint 5-10 hellyel mogotte inkabb.

2006-ban Stonernek nem volt csapattarsa.

2007-ben mar vilagbajnok lett. Csapattarsa Loris Capirossi volt, aki 2 alkalommal tudott Stoner elott vegezni a futamokon.

Azthiszem ilyen hamar kevesen ertek fel a csucsra.
Igen. 2 szezon 125, 8. majd 5. hely. 1 szezon 250, 2. hely. MotoGP 990 Honda, 8. hely Ezt kovetoen mar MotoGP vilagbajnok. Nem sokat szarozott. Palyacsucsok meg hegyekben. (Marco Melandri pedig az SBK-ban.)
Miért mit művelt a 250-ben? Első és egyetlen teljes szezonjában 5 futamot nyert még 5x volt dobogós és összetett 2. lett. Szerintem sokan cserélnének vele ezért...
Gyors de sokat eső versenyzőből könyebben lesz gyors és megbízható, mint lassú de megbízhatóból gyors...és ezt nem én találtam mondani.
Nem felette hanem a határát kel megtalálni és azon nem átlépni, de jövőre meglátjuk élesbe miként megy.
2007 ben mégis VB lett egy olyan motorral amit legtöbben kezelni se bírtak nemhogy futamot nyerni vele meg VB-t!Azért ez nem a véletlen műve...
Amikor megprobalsz a motor kepessegein felul teljesiteni, annak altalaban ez az eredmenye. A sok fetrengessel egyutt is felkerult a MotoGP-be es a 2. evben vilagbajnok lett, amiotta pedig 800-asok vannak, azota fetrengessel egyutt is neki van a legtobb gyozelme (pedig n-szer az elso helyrol - nomeg felvezeto korben - esett el). Nyilvan nem veletlen, hogy felvettek a MotoGP-be, valszeg az ott dolgozok jobban ertenek hozza, mint mi. Es ra szavaztak.
A csapattársról annyit nem ugyanazok a mérnökei, nem ugyanaz a vezetési stílusa és nem biztos, hogy el tudja mondani miként kell beállítani azt a gépet.