Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na meg,h nagyon menjen:)
Mind kettöhöz megkapsz mindent. A Suzukihoz olcsóbb az alkatrész teljesítményben meg szerintem nincs külömbség. Kerék agyak, lengővilla, teló himba ne lógjon. Ne csörögjön és ha mész vele ne dobálja ki a sebességeket. Kb ennyi.
sziasztok! motor vétel előtt állok és a segítségeteket szeretném kérni.
Honda CR 250 és Suzuki RM 250-re gondoltam. ami érdekelne az az alkatrészellátás mindkét márkához és az alkatrészárak. Megbízhatóság, mire figyeljek a vételnél? előre is köszi
sziasztok!
érdekel valakit az eladó krossz csizmám?
http://www.kepesmotor.hu/kross...
tudom postázni is.
Sziasztok!
Hátha érdekel valakit: Moto Tm gyári Idomok(1998-2004) (első, hátsó sárvédő, hűtőtakarók, farokidomok) kompletten, matricával, teljesen újonnan eladóak, mélyen ár alatt, 25.000Ft-ért, motoreladás miatt. (Csak a matricaszett több, mint 20eFt volt)
Gyerekek !
Versenyzőket keresek ERDÉLYI MOTOCROSS bulira 50 65 85 125 és
a többi kategóriákba Qvad is !Szeptember végére van meghívásom!
Akit érdekel a buki írjon a MOTOROSTURA@CITROMAIL.Hu -ra
Pár kép a pályáról
Manó
100% tamogatom velemenyt
A 2000-es CR jobb, mert az jubileumi verzió és ezért tartósabb is.
mi a helyzet man ?van neked facebookod?
hatalmas hülyeség....
Pont van egy 2003'-as RM125-öm eladó!
értelmes kérdés:)
helló.szerintetek melyik a jobb és tartósabb 2000 es cr vagy 2003 as rm? 125 ös. köszi.
Van gyári olajmennyiség, de el lehet térni tőle. Ha többet öntesz bele, keményebb lesz.
Hali! Nekem is K5 van! Nemrég kérdeztem rá Suzi szervízben mert énis oljat akartam cserélni, gyárilag 6-7 dl kell bele száranként. A pontos mennyiségre már nem emlékszem, de mondta is a szerelő srác, hogy kénytelen vagyok 3x1/2 litert megvenni, mert 1 liter kevés lesz.
lehet hozzá rendelni tel:2572233
Attól függ, mekkora gáznál csinálja! Melegben mindíg a kissebb, soványabb keverék felé kell állítani! Két átmenet közti külömbség nem megfelelő a karbiban. Alapról negyedgáz, negyedről háromnegyed stb. Ha van hozzá könyved, abból kilesheted!
Ez így van! Mi is 5w Motult használunk. Nagyon "puha" sosem lesz, még 2,5-ös olajjal sem.
ez a probléma nálam is járt ! én egy számmal nagyobb fuvokát adtam a benzínek és most alacsony fordulatnál teli gáznál sem fullad ! viszont valaki wr fórumon kevesebbet adott neki üanyagból és úgy lett tünetmentes !
olajcseréhez nem kell teljesen szétszedni ! csak a tetején a kupakot kell leszedni de a csillapító csavart teljesen tekerd ki ! majd a rugót kiveszed és csillapító kis rudat majd teljesen összenyomod és a csillapító egységet fel le húzkodva kipréseled az olajat ! az olaj töltésekor kellene egy szintező én házoilag gyártottam de kb. fél liter kell száranként ...... de a kolega inkább megmutatja itt találsz kyb illetve showa teló szervizt ! olajakról annyit hogy szerintem egy 5w motul a legoptimálisabb mint árban mintértékben ! a profik összekeverik a két viszkozitású olajat így kapnak 7w meg stb aszem ! sok sikert !
Látom RMZ-röl van szó...enyém is 2005-ös évj néha olyat csinál h megtorpan lehorkol de csak 1 pillanatra...ilyenkor sokat kap v keveset?ill már pucoltam a karbit de nem mertem nagyon szétszedni h hol kell állitani h kevesebbet kapjon...
Még egy kérdés a kuplung lamellábol ahogy olvasgattam 4 db van benne...a lemez viszont csak 2ö...ez miert van nem ?
ha esetleg tdtok vmelyik kérdésemben segiteni megköszönném...
Láttam olyanokat h 3w vagy 7w telóolaj azok a higabbak?még nem cseréltem ...esetleg egy rövid utbaigazitást irnál h szét kell e szedni hozzá v hol engedem le és hol töltöm fel..és kb mennyi kell az egyik szárába...K5ös..
köszi a segitséget
Sokat számít a gumi nyomás is! Ne fújd soha beton keményre.
Próbálj meg egy olajcserét a telóban, egy hígabb olajjal. Rajzot a www.bikebandit.com -on találsz.
üdv..
esetleg abban tudnál segiteni h az Rmz 250-nél valami gyujtás rajzot hol találok? ill az elsö telót sehogy nem tudom puhitani pedig már mindenhová állitottam annyira szitál h alig lehet vele menni..igaz most vettem rá gumit lehet az nem az igazi?
köszii