Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

add nekem a motort és utána soha többet nem fogod hallani
Sziasztok!Van egy 2003yz125 motorom,valami elkezdett halkan kattogni a gépen,a kattogás a kerék fordulatszámával eggyüt növekszik!Az első lánckerék mögül hallatszódik és akkor is ha a váltó üres állapotban van és forgatom a kereket!A sebességeket jól veszi,van valami tippetek?
azt nehéz lessz keresni.... de megoldom
A karbi alján van egy csavar ami pont erre a célra van kitalállva. kicsavarod lefolyik a benya kifúlyod a lerakódott koszt és mehet vissza. és nem kell szenvedni vele!
Ja... még annyi, hogy 1x nekem sikerült vizet juttatnom a karbiba méghozzá a túlfolyó csöveken... én ökör. De nem durrogás lett az eredménye. Beindult hidegen szivatóval, melegen anélkül is de mihelyt gázt húztam azonnal leállt. Végül rajta hagyva a szivatót tudtam csak elindulni vele. Némi próbálkozás után a szivató visszatolása után már húzhattam a gázt, nem állt le, csak néha megtorpant és kihagyott a moci, a motorozás végére rendbe jöt a gép. Aztán köv alkalommal ue játszotta el és még harmadjára is a következőnél már szétszedettem volna a karbit de soha többé nem jelentkezett a probi. Mindenesetre jó soká tartott amíg kitisztult a víz a rendszerből. És lehet nem kellet volna ennyit szenvednem, ha tudok egy tuti megoldást ilyen esetekre és főleg ha nem vagyok olyan hülye, hogy óvatlanul hagyjam a nagynyomású vizet felszökni a túlfolyókon.
Húúú! Hát az túl messze van hogy oda hordjam szervízbe. Semmi különös, csak szeretném átnézetni belülről a motrot, karbit, váltót stb, mit szól hozzá egy szakavatott szem. Hátha megelőzhető lenne 1-2 bd.
Köszi!
Gyms megye ! amúgy mi lenne a szervíz oka !
És hol székelsz?
Keresd a ktm topikban giraffe64-et, ő állítólag (ahogy levettem innen a fórumról ) profi szerelő. Gödöllői.
http://www.supermotoshop.hu/
nem sajna én nem vagyok ismerős arra fele , a "szerelőket" meg nagy ívben kerülöm, mindent (kivéve gépmunka) magam csinálok! beszereztem egy kisebb műhelyt + célszerszámot és megspórolok óránként 5-10ezret ! hozd el hozzám !
Elvileg titán szelepek, de nálam még nem volt szétborítva a motor. A pufogót tömöm de néha üresben letiltom, kösz a jótanácsokat. Ha itt tartunk nem ismersz Gödöllő vagy Jászberény környékén vki megbízható, jó szerelőt akihez esetleg lehordhatnám szervízre a gépet?
papíron be sem indul ha nincs hézag mivel a szelep kitámaszt ! amúgy az rmzd milyen szelepekkel van ellátva T vagy A

a szelepszakadás ellen : kipuffot tömjétek! üresben ne tiltasd!
hézagot szezon közben legalább 3havonta ellenőrizni nem fogy e igen hamar a hézag, titán szelepre jellemző hogy élete végén nagyon hamar el kezd nyúlni és csetttt!
Vagyis 250 üh alatt nem is cseréltél benne szelepet?
Azért durrog mert gázelvétel után marad még vákuum a szívó ágban ezáltal az alapjárati rendszeren keresztül némivel több üzemanyag kerül az égéstérbe, a dús keverék égése elégtelen és a többlet el nem égett üzemanyag a kipufogó szelepeken kijutva a kipufogóba ott ég el, ettől a durrogás. Hallottál már pl F1-es autót hátulról satufék közben? Mint a géppuska!
Nekem 450-es Rmz-m van 250 üó után a szelephézagok a megadott érték között voltak és ha nem lesz túl kicsi a hézag nem fog leszakadni a szelep szára.
egy jó motoros
Hali! Csatlakoznék! Nekem RMZ 250 K5-öm van, tényleg a Kawa tesója. Használtan, olcsón vettem, én is beletettem már jó pár üzemórát, persze szigorúan tartom a kötelező időközi teendőket, de lekopogom nekem sem volt még vele gondom, csak az előző tulajnál repedt ketté a dugattyúja. Én nem versenyzésre használom, de nem is túrázni. A hírhedt szelepleszakadástól tartok állandóan, de eddig még elkerült. Bár tényleg nem vágom agyon a mocit. A hátsó felfüggesztésemben viszont már nekem is gatyára ment az összes tűgörgős, de ha sáros azt már csak lemosom, és a víz ugye könnyen megtalálja az elbújó réseket. Szívem szerint el sem adnám a mocit, de egyszer neki is lejár az ideje. Szóval nem hiszem, hogy szerencse kérdése a moci üzembiztossága. Ha jót fog ki az ember, nagyon hálás kis gép.
szasztok, mikor van teremcross nyiregyházán? mi kell oda?nevezési dij, gumi, stb ezeken kivül?
Köszi az infót, hétvégén akkor leugrok megnézni a versenyt.
Üdv mindenkinek. Mint majdnem minden hasonló motocross rendezvényen itt Jászberényben is fél 8- kor nevezés ,9-től szabad edzés ,fél 11-től idő mérő és 13-órától futamok kb.: 17-óráig
A mérete 110/90/19
Van egy eladó Mitas C-16 os, 4mm kopott a 18mm ből 4000 e.
Heló! Tudnátok némi felvilágosítást adni a hétvégi (júl.4.-i) Kelet-kupa motocross versenyről? Mikor kezd, meddig tart...stb. Köszi