Sziasztok!Van egy 2003yz125 motorom,valami elkezdett halkan kattogni a gépen,a kattogás a kerék fordulatszámával eggyüt növekszik!Az első lánckerék mögül hallatszódik és akkor is ha a váltó üres állapotban van és forgatom a kereket!A sebességeket jól veszi,van valami tippetek?
A karbi alján van egy csavar ami pont erre a célra van kitalállva. kicsavarod lefolyik a benya kifúlyod a lerakódott koszt és mehet vissza. és nem kell szenvedni vele!
Ja... még annyi, hogy 1x nekem sikerült vizet juttatnom a karbiba méghozzá a túlfolyó csöveken... én ökör. De nem durrogás lett az eredménye. Beindult hidegen szivatóval, melegen anélkül is de mihelyt gázt húztam azonnal leállt. Végül rajta hagyva a szivatót tudtam csak elindulni vele. Némi próbálkozás után a szivató visszatolása után már húzhattam a gázt, nem állt le, csak néha megtorpant és kihagyott a moci, a motorozás végére rendbe jöt a gép. Aztán köv alkalommal ue játszotta el és még harmadjára is a következőnél már szétszedettem volna a karbit de soha többé nem jelentkezett a probi. Mindenesetre jó soká tartott amíg kitisztult a víz a rendszerből. És lehet nem kellet volna ennyit szenvednem, ha tudok egy tuti megoldást ilyen esetekre és főleg ha nem vagyok olyan hülye, hogy óvatlanul hagyjam a nagynyomású vizet felszökni a túlfolyókon.
Húúú! Hát az túl messze van hogy oda hordjam szervízbe. Semmi különös, csak szeretném átnézetni belülről a motrot, karbit, váltót stb, mit szól hozzá egy szakavatott szem. Hátha megelőzhető lenne 1-2 bd.
nem sajna én nem vagyok ismerős arra fele , a "szerelőket" meg nagy ívben kerülöm, mindent (kivéve gépmunka) magam csinálok! beszereztem egy kisebb műhelyt + célszerszámot és megspórolok óránként 5-10ezret ! hozd el hozzám !
Elvileg titán szelepek, de nálam még nem volt szétborítva a motor. A pufogót tömöm de néha üresben letiltom, kösz a jótanácsokat. Ha itt tartunk nem ismersz Gödöllő vagy Jászberény környékén vki megbízható, jó szerelőt akihez esetleg lehordhatnám szervízre a gépet?
papíron be sem indul ha nincs hézag mivel a szelep kitámaszt ! amúgy az rmzd milyen szelepekkel van ellátva T vagy A
a szelepszakadás ellen : kipuffot tömjétek! üresben ne tiltasd!
hézagot szezon közben legalább 3havonta ellenőrizni nem fogy e igen hamar a hézag, titán szelepre jellemző hogy élete végén nagyon hamar el kezd nyúlni és csetttt!
Azért durrog mert gázelvétel után marad még vákuum a szívó ágban ezáltal az alapjárati rendszeren keresztül némivel több üzemanyag kerül az égéstérbe, a dús keverék égése elégtelen és a többlet el nem égett üzemanyag a kipufogó szelepeken kijutva a kipufogóba ott ég el, ettől a durrogás. Hallottál már pl F1-es autót hátulról satufék közben? Mint a géppuska!
Hali! Csatlakoznék! Nekem RMZ 250 K5-öm van, tényleg a Kawa tesója. Használtan, olcsón vettem, én is beletettem már jó pár üzemórát, persze szigorúan tartom a kötelező időközi teendőket, de lekopogom nekem sem volt még vele gondom, csak az előző tulajnál repedt ketté a dugattyúja. Én nem versenyzésre használom, de nem is túrázni. A hírhedt szelepleszakadástól tartok állandóan, de eddig még elkerült. Bár tényleg nem vágom agyon a mocit. A hátsó felfüggesztésemben viszont már nekem is gatyára ment az összes tűgörgős, de ha sáros azt már csak lemosom, és a víz ugye könnyen megtalálja az elbújó réseket. Szívem szerint el sem adnám a mocit, de egyszer neki is lejár az ideje. Szóval nem hiszem, hogy szerencse kérdése a moci üzembiztossága. Ha jót fog ki az ember, nagyon hálás kis gép.
Üdv mindenkinek. Mint majdnem minden hasonló motocross rendezvényen itt Jászberényben is fél 8- kor nevezés ,9-től szabad edzés ,fél 11-től idő mérő és 13-órától futamok kb.: 17-óráig
http://www.supermotoshop.hu/
a szelepszakadás ellen : kipuffot tömjétek! üresben ne tiltasd!
hézagot szezon közben legalább 3havonta ellenőrizni nem fogy e igen hamar a hézag, titán szelepre jellemző hogy élete végén nagyon hamar el kezd nyúlni és csetttt!
Eladó cross csizma ha érdekel vkit!