Ne is mondd, a mai KTM-tesztnapot is kihagytam, helyette Balatonborzasztón voltam motort elboltolni, 480 km volt oda-vissza, vízszintesen esett a hó, a fák derékszögben, a futót ide-oda pofozta a szélvihar
akkor jó csak azért mondtam hogy nem kapsz levegőt mert sportolás közben már több oxigént igényel igy begyulladt torokkal nem kapsz levegőt max sétálsz...
Hello emberek...
Tanácsot kérnék. Atom beteg vagyok, be van gyulladva a torkom, szédelgek, felváltva ráz a hideg vagy kiver a víz. Menjek holnap Bugyira?
Beindítás elött. A cdi doboz alján van egy pici potméter, azon állítod. Ami a kormányon van, az két állású. Egyik az éppen beállított fokozat, a másik a gyári alap.
a tuningelektronika megváltoztatja a gyujtásgörbét amivel máskép adja le a teljesítményt és más fordulatszámon.Pl:beállítod hogy a 6-ost akarod ami tegyük fel egy folyamatos teljesítmény leadásra van állítva így a kerék kevésbé pörög ki és Vo álá máris gyorsabb vagy a homokos,laza talajos pályán,viszont ha ezzel a beállításal kemény talajra mész már nem fele meg mivel oda hirtelenebb teljesítményleadás kell.Mostmár érted?
értem.és tuningelektronikáról még mindig nem vágom!
pl kimegyek Homokos pályára.. rmz-t berugom és leállitógomb mellett lesz ilyen gyujtástérkép választógomb és kiválaszom mondjuk 6-ös akkor jól fog menni homokban míg kemény talajon nem?
bár most már csak 2 és fél van