Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

melyik?
bár most már csak 2 és fél van
jó hogy énse
amugy megy a cr-d?
émmmá nem is mondok semmit
na te se mondd
nem is voltam motor-teszteken... még életemben soha..
Ne is mondd, a mai KTM-tesztnapot is kihagytam, helyette Balatonborzasztón voltam motort elboltolni, 480 km volt oda-vissza, vízszintesen esett a hó, a fák derékszögben, a futót ide-oda pofozta a szélvihar
én is szomorkodok ugye kiráz a hideg meg hó lesz..
szóval jövö héten tudnék motorozni ha minden igaz..
egész vas. este szomorkodni fogok, ha nem megyek legalább 2 kört
MX2! Azt gondoltam, négyüteműt veszel, azért adod el a kawát. Továbbra is 2T -vel versenyzel a nyugat kupán?
akkor jó csak azért mondtam hogy nem kapsz levegőt mert sportolás közben már több oxigént igényel igy begyulladt torokkal nem kapsz levegőt max sétálsz...
a cr gépkönyv 1,5-öt javasol mindkettőbe, de meg is jegyzi, hogy ez függhet a....és itt jön vagy 8-10 szempont
Faisst szerint a sál a helyes megoldás...szerintem azzal nem lehet normálisan krosszozni, max. videózni a pálya szélén
Üdv people. Lenne egy kérdésem. Milyen guminyomással szoktatok menni (elöl-hátul) ?
Hát nem fogsz kapni levegőt..
na vágom már! köszi Srácok!
Hello emberek...
Tanácsot kérnék. Atom beteg vagyok, be van gyulladva a torkom, szédelgek, felváltva ráz a hideg vagy kiver a víz. Menjek holnap Bugyira?
Kaktusz nem tudsz valami fasza 250-2T mocid eladó?Vennék valamit ocsón jóoot:):)
de te olyan kapcsolót is adsz neki hozzá?Amúgy megkérdezhetem hogy mennyi egy ilyen újonan és hogy te honnan rendelted vagy vetted?
Beindítás elött. A cdi doboz alján van egy pici potméter, azon állítod. Ami a kormányon van, az két állású. Egyik az éppen beállított fokozat, a másik a gyári alap.
ment a mail( mail cimed adatlapodon)
szerintem utánna,de ebben nem vagyok biztos hogy ezt is.
ja és motor beinditása után kell állitani vagy előtte?
értem.. hm jól jön ez az elektronika...
a tuningelektronika megváltoztatja a gyujtásgörbét amivel máskép adja le a teljesítményt és más fordulatszámon.Pl:beállítod hogy a 6-ost akarod ami tegyük fel egy folyamatos teljesítmény leadásra van állítva így a kerék kevésbé pörög ki és Vo álá máris gyorsabb vagy a homokos,laza talajos pályán,viszont ha ezzel a beállításal kemény talajra mész már nem fele meg mivel oda hirtelenebb teljesítményleadás kell.Mostmár érted?
értem.és tuningelektronikáról még mindig nem vágom!
pl kimegyek Homokos pályára.. rmz-t berugom és leállitógomb mellett lesz ilyen gyujtástérkép választógomb és kiválaszom mondjuk 6-ös akkor jól fog menni homokban míg kemény talajon nem?