Tisztelet mindenkinek.
Tegnap sikerült hozzájutnom egy 2007 SXF-250-hez.
Szép is jó is narancs is fekete is eddig 2T-vel nyomtam(estem-keltem)szóval nekem Ő az első 4t.
Kérdés:
Hideg,meleg indítás rigoják,nyavaják mire figyeljek........stb.Minden érdekel mindenkinek a véleményét
szívesen veszem.
előre is köszi.
Ti hallotatok már olyan motor szálítórol amit az autó hátuljára kell felrakni,úgy mint azokat a bicikli tartókat?A crosspályánál egy srác egy olyanon vitte a motorját.Az házi készítésü vagy lehet kapni valahol?
Ezért lehet vele gyorsan menni, nem kell úgy figyelni a robbanásokra, ami elveszi a koncentrációt.Hatásosabb fék a motorfék miatt levegőben jobban irányithatobb mint a 2t szerintem.
nem arra értettem, hogy unalmas, ahogy megy. Megy az, mint a mérgezett egér, a kezességére értettem, szinte az unalomig kezes. Nem csinált semmi meghökkentő "robbanást", a 2T néha meglep.
Én 125-ösön kezdtem, szinte csak azzal megyek, haverom 250-nel, azt vettem észre, hogy annyira megszokta a nyomatékot, hogy a 125-ösön NEM VÁLT VISSZA, és csak fulladozik. Leszáll, és közli, hogy ez gyenge... Én meg mondom neki, PÖRGESD, bazze
Nah, szóval...Kurvajó
Iszonyúan kezes, nyomatékos alacsony fordulaton is, a fékek nagyon finomak. Otthon éreztem magam rajta. Egy baja van az egésznek: unalmasabb, mint a 125 2T seggrakéta.
Tegnap sikerült hozzájutnom egy 2007 SXF-250-hez.
Szép is jó is narancs is fekete is eddig 2T-vel nyomtam(estem-keltem)szóval nekem Ő az első 4t.
Kérdés:
Hideg,meleg indítás rigoják,nyavaják mire figyeljek........stb.Minden érdekel mindenkinek a véleményét
szívesen veszem.
előre is köszi.
Az a KX125 szerintem 500-körül ér.
A kx a kétütemű.
Nah, szóval...Kurvajó
Iszonyúan kezes, nyomatékos alacsony fordulaton is, a fékek nagyon finomak. Otthon éreztem magam rajta. Egy baja van az egésznek: unalmasabb, mint a 125 2T seggrakéta.