Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha 94-es (vagy újabb)ZXR-t kínálnak érte, szólj, cseréld el, és átveszem.
az elmult két hónapban kb 40 cserét ajánlottak a motoromért. ma 1 robogó meg egy 1991 ZXR 750. de akartak már házi készítésű trabant blokkos "KVADOt" is- mert jó az nekem ott a határba elszaladgálni vele... mondta a csávó.
Ghost
Ez egy beszélgetés hatására alakult így. Azért a váltóban is tud nyomás lenni. Az elősűrítés sem gerjeszt egy nagy nyomást, de jelen esetben azért győzött... Mindegy, ma szétszedtem, megfordítottam, holnap este megyen újra.
No, bassszus... Azt hittem, valami egyszerűbb fajta bukta volt, dehát ezek szerint nem. Gyógyulást mihamarabb. Mondjuk, inkább ilyen, mint ami a Mátrában történt, sajna eggyel kevesebben vagyunk ismét :(
Tegnap voltam Tátrázni egyet...., pfff, ennyire még soha nem áztunk szét Losoncon meg is álltunk mert én már csak az előttem haladó féklámpájáig láttam!
Amúgy nagyon szép volt a Tátra, de az időjárás az nagyon ganyé volt, vagy rohadt meleg, vagy szakadt az eső(pedig nem ezt beszéltük le) !
Amúgy ez volt az első hosszabb túrám és sokat okultam azért belőle!
Épp ma két hete hogy leírtam mi történt, szóval nemtom miért nem láttad.
most értem haza,nagyatádról. mi történt veled haver? míből maradtam ki?
láttam olyan motor mint a tied (2db citromsárgát) az egyiken még a doboz is sárga fekete volt...
Hali!
Egyelőre nem akar a térdem hajlani és nem úgy néz ki mint ami 1-2 hét alatt rendbejön. Hiába fenyegetem hogy gyógyuljon vagy belerúgok, tudja hogy nincs szívem beváltani a fenyegetést. Így meg hogy a lábam nem tudom föltenni a lábtartóra, nem indulok el.
Jah, megvan, bocs

2011.augusztus.11 - 2011.augusztus.14 Tokaj
A tokaji találkozóról nem tudtok valamit? Lesz az éven?
én azt gondolom azért nem lehet főtengely szimmeringet fordítva betenni mert ott nyomás van és a kiképzéséből adódóan...

lehet nagyobb hülyeség ez amit mondtam , mint fordítva betenni. nemtudom. nem azt mondtam hogy debil vagy csak én pont ott nem fordítanám meg. mondom a váltókarnál pl fele addig sem fogja bírni amit én tettem be fordítva mert nincs kenés elrozsdál oszt cső.. de legalább addig nem folyik..


most amugy direkt fordítottad meg vagy nem tudtad hogy volt benne ?
Na, már ez is kezdi. Ha a főtengelycsapágyat a váltó keni, és a szimmering a sonka mellett van, a csapágy mögött,Te, mit csinálnál? A tengelyen mindkét irányba volt már feltéve, látszott a nyoma...
hogy míí? ennyi szerelés után

a szimóba a váltókar szimeringet szoktam fordítva betenni ha már megette a csőtengelyt és a csere nem segít
Én fordulok már meg. A tengelyem körül lassan... Motorhoz nem volt időm hozzányúlni, jó esetben talán hétfő, v kedd. Amúgy meg, a csapágy ok, szimmering lett fordítva betéve. okítottak már páran, hogy ez elég szarvas hiba volt, itt viszont ez k..vára nem volt egyértelmű. De megtanultam egy életre. A picsába...
Hogy áll a szekér, megfordult már az a csapágy?
Rider! Két hét múlva, hétvégén megyünk ki megint a Smoloniki körre. Nem nézel ki velünk? Viszonylagos túratempóban,(enyém még szerintem járatós lesz) lesz még egy (de lehet, hogy két) V Strom is. Sőt, ha minden igaz, még Joe haver is kigurul az oldalkocsis Bömössel. Bár nála ez még eléggé kérdéses...
merre ?
Eeeenézést,a sárga kimaradt
DL az van jópár, sárga már annál kevesebb.
Este hat felé jártam a Ruzsinban. Különös ismertetőjegy a majom a köszörűkövön üléspozíció, mert nemtom feltenni a lábam a lábtartóra. Még akkor sem teljesen ha az utasülésen ülök. De ma már sikerült egy kicsit targoncázni!
Ebben a városban csak nincs olyan sok DL..
Lehet, de lehet azé', mer Gönc fele nem voltam és nem láttam Miskócrúl a toronyházaktúl

De láttam a vargahegyről lefelé gurulva egy sárga Dl-t kifordulni, lehet c1800 fórumozónk volt az.
Túl gyors volt,azért nem láttad
Jó, de attól még nagyon ráz...