Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ez így is van. .
Milyen szép történet

http://youtu.be/tVu2gLr1z-w
akkor a piros hetessel megyek majd ha pesten járok
"Idén a piros a trendi"
ABS Elég érdekes videó.
Így igaz.Elég idős ahhoz,hogy több legyen benne. Nem tudom meg soha,hogy ténylegesen mennyi az annyi. ez is igaz,hogy sokkal könnyebb eladni,ha kevesebb a km.
Ne érts félre, de évi 2e km az hat havi szezonnal számolva is évi 300km alatti futás, ami valljuk be muhahahahahaha kategóriás, vagy legalábbis esélyes rá (havi két Mc-Aggtelek oda-vissza, de csak annyi és nem több, utána csak nézegeted). Láttam már sok jó állapotú 40-50e-t futott mocit, amiről kis glancolás után nem mondod meg hogy 40 vagy csak 20e-t futott. Sokan tekergetik az órát, mert 20-30-40ekm-rel nem kelendő a motorjuk. Ahogy egy 5-6 éves autót sem lehet 200-al az órájában eladni, bármennyire is jó műszaki állapotú. Inkább elviszik azt amit városban nyúzgáltak ugyanennyi idősen az órában 70e-rel. Ha egyszer az enyém is eladósorba kerül, mi a francot írjak majd a hirdetésbe? 6 évesen 100ekm? Mennyien hívnak majd fel ugyan? Na így van a tiédben is 14e. Jól néz ki, jó állapotú, de a km-e erősen a mítosz kategóriájába esik. Persze nagyon ritkán ki lehet fogni valós km-rel is kicsit korosabb moccokat.
Csak a légszűrőt néztem meg,az meg még ráér.
Az meg,hogy mennyit lett használva.. Kitudja.. Évi 2 ezer valótlannak hangzik,de ha nekem sem egy motorod lenne,akkor nem is csak 1-et használnál. Meg ez sportmotor,nem túra. Ne érts félre,nem ragaszkodom a számokhoz,de nincs olyan rossz állapotban.
Erre nem nagyon tudok mit írni

12-es csavar + nyél.
Gyertyacsere 12e-nként, ha most gatyául nézett ki akkor egyértelműen cserés, levegőszűrőcsere 18e-nként, tehát az most nem lett volna cserés.
De azért az az évi 2ekm futás, ami az óra szerinti, ugye csak vicc?
Na ezért kell MINDENT kicserélni mert erősen valótlannak tűnik.
jesz oké
Persze megértelek. Az emberek hibáznak néha, és a szervízben is emberek dolgoznak. Vagy doridok
12-es csavar feje... rá egy nyelet... Nekem is az van. De nem adom kölcsön, mert még a lehúzómat sem adtad vissza.
Jaja,tudom. Suzukiba megkérdezte,hogy mennyi van az órában. Mondom 14,akkor olaj,olajszűrő,légszűrő a gyertyákat meg még eldönti.
Minden újabb Suzukinál 24e-ként van szelephézag-ellenőrzés. Nem feltétlen kell állítani, de le kell csekkolni. Tölts le egy service manualt, részletes karbantartási intervallumtáblázat és az elvégzendő teendők pontos leírása ott van az első fejezetben.
Egyébként vétel után ahogy autónál, komplett nagyszervízt kell elvégezni, mindent cserélni (szűrők, gyertyák, olaj, fékfolyadék, hűtőfolyadék) és komplett átvizsgálás szelephézag-állítással, vezérműlánc állapotának csekkolásával, szinkronolás, futómű és fékek felülvizsgálata, de ezt már leírtam. Autónál sem hisszük el soha hogy fél éve cseréltek vezérlést. Lehet hogy igen és kidobunk 20-30e-t feleslegesen, de ha mégsem cserélték és emiatt összeüt a motor, abból százezren felüli kár lehet. Motornál dettó.
Igen,már én is tudom. Meg a szelephézagra se mondott semmit. Nem tudom,mikor kell majd utánaállítani..
Én nem bánom, csak nem kell ríni rajta senkinek hogy jajjdedrága a szervízelés (nem a taknyolás) mert ez egy velejárója a motorozásnak.
A Bentley sem drága autó, csak nem mi vagyunk a célközönsége.
A hibák csak addig tárolódnak míg ki nem törlik őket, vagy le nem veszi az akkusarut.
Ha elvégzel egy javítást amit hibakódolvasásból fejtettél vissza, alap hogy törlöd a tárolót. uis próbakört kell tenni és ha nem tér vissza a hiba, csak akkor hárítottad el ténylegesen.
A hibakódolvasó Suzukiknál mindössze egy 3 centis drótdarab. Hülyeségnek hangzik, de nem az.
Spéci szerszámok faternál a garázsban akadnak. Eddig egyedül a robeszok variátorához való kétkörmös kulcs hiányzott, de légkulccsal az is megoldható.
Jelenleg nincsenek felhők és süt a nap. De egy órája nem így festett.
Na igen,ott sokkal lassabban szárad minden. Nem tudom,csinálok-e emelőt. Igazából semmi anyag nincs itthon,mindent venni kéne. Nincs csőhajlító,tehát olyan szép ívesre nem tudom meghajtani. Használt/új már szokott lenne 7 körül az apróban. Ezt még át kell rágnom. Sokkal egyszerűbb lenne pl emelőn fújni a láncot
Annak viszont még én is híján vagyok, de időből mostanság jutott bőven, hát ha kiad egy emelőt is. Amilyen esők voltak, tán még jövő hét végén sem jutok ki az erdőre.
Itt jég nem volt,csak egy kiadós eső meg zápor.(belváros) Biztos jó a motoromnak az udvar közepén letakarva
Van itt szerszám bőven. Nem is egy készlet. Még torx-ból is van vagy 3 készlet. Überspéci cuccokból van hiány. Mondjuk azaz imbusz,amivel lazítom az első kereket. De szerintem arra is találnék megoldást a garázsban,ha akarnék Majd hétvégén jó lenne barkácsolni egy emelőt.
Hol milyen idő volt ma skacok? Mert itt 20 perc alatt annyi jég esett, hogy a vetemény közti árok tele lett vele. (ennyit a motorozásról)