Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Edénél. De már közben látom, h írtad, h nincs neki.
Bocs, hamarabb írtam, mint olvastam.
de az új ? és nagyobb, mint az enyimé? (mondjuk gondolom, ha már mondod, te láttad)
köszi. mi is szgépcuccoson gondolkodtunk, hogy valahogy rá kellene oktojálni igényesen :)
Másik topicban meg valszeg megszokásból kinyomtam, h ne kapjak válaszért emailt, és nem sokáig figyeltem.
Ukrán benzin,és olaj se kell hozzá De neked olcsóbb a biztosítás és a teljesítményadó Meg gazdagabb vagy 2 powerrel. Na ja,az Aprilia se evett keveset.
Aki le tudja kapcsolgatni,az kapcsolgassa Nekem nem lehet,itt világosság van. Persze csak az egyik szélen.
Csak úgy nyeli a drága nedűt
Az újabbikban............a régebbi karbis s-es egy lámpe egy refi.
hmm azt hittem abban is kettőnek kell
9-11 l... Járatás közben is 7,5. Tiszta takarékos.
Nem villanyozik.............csak egy ég.
Vaterán van R6-é 10-ért. Én gondolkoztam rajta, hogy valami kis szgép ventit ráirányítanék a problémára. Sv-ben is villanyozik mindkét tompított egyszerre, melegíti is rendesen. Városban le szoktam kapcsolni a villanyt.
Kinél is? Mindkét embőcöt hívtam,egyik se tud segíteni. Várnom kell jövő hétig Addig marad 1 tükör. Más meg most nem nagyon kéne. Ja,de! Azaz izzófoglalat,na az sincs senkinek Tükörtalpnál 4,2 a csavarosztás,ami lett volna,ott meg 3,5 volt,vagy mennyi,egyszóval nem nekem való.
Ja és az inyektoros nem gáz.simán birja.
Ezt az utánaolvasást megspórolhattad volna.Simán mondtuk volna a topicban.Kopasz kollégának két fesszab és két gyujtásmodul van berakva a gépébe.Ha megdöglik csak átköti és annyi.Nem kockáztat a tavalyi Villachi ferobbant akksi óta.
Azért is linkeltem az új ebayost mert az új.Tsanyi mondta hogy nem sok értelme van bontottat keresni mert vagy döglöttek vagy rohadtul nincsen.És bontva nuku gari.
Kopasznak állítólag valami böszme nagydarb van benn.Kérdezz rá a pécsi topicban.
Én egy számítógép ventit tennék rá gyujtásra kapcsolva és egy homasitás feszültségmérőt állandóra hogy figyeljem mikor tölt szarul.
Vettem egyet, de az még rosszabb volt, mint az enyém, úgyh visszavittem. Most utánanéztem még, olvastam, h a Suzukiknál alapból gyakran, de ennél a bubi SV-nél meg szinte mindenkinek előjön a feszszab probléma, mert alulméretezték ehhez a motorhoz, és mivel még ráadásul az idomban van, viszonylag kis, de teljesen zárt helyen, nem is hűti semmi, túlmelegszik. Amit olvastam leírást, ott a srác 1000-es CBR feszszabályzóját tette bele, annyi amúgy, h ha van zöld drót is, azt vagy ki kell hagyni, vagy a feketéhez kötni. Most leadtam egy helyre az enyémet, ahol azt mondták, h ügyes a srác, és valszeg meg tudja csinálni, de még nem ért rá. Ha jó lesz, kiméregetjük megint, meg ugye egy idő után is, és ha okés, akkor sztem alkotunk még rá valamii hűtőbordát, vagy lehet kihajintom az ülés alá valahova. Ha nem buli, akkor meg majd idővel keresek helyette más motorét.
Úgyis kell még továbbra is vákumcsap után vadásznom.
De már .............. fhuuu ... még a térdem is jobban fáj, mikor tekerek, és zúznak el mellettem motorral....
SV-vel kapcsolatban 3 perc beszélgetés után már otthagytam őket, h ide tuti nem hozok motort...
Legalább sikerült fesszabot találni?
Voltam nála az elmúlt héten kéccer is. Van ott minden, jobb mint a búcsú, csak áááámultam :D
Adok az alakatrészért 2000-et,vagy mondd meg,melyik kukába dobtad

Figy,én se mentem oda,mert soké volt a dolog.. De a munkadíj ott is olyan,mint máshol. (Angyal 3600, Suzuki 4000,Kawa 3800?)
Amúgy kár érte,csináltak neked egy plusz költséget..
szevasztok!

Suzukiba senki ne menjen motort szereltetni egy nagy lehúzás az egész megvetetek velem egy alkatrészt 30 ezerért elvittem szerelőhöz kicseréltetni ahol kiderült semmi baja annak az alkatrésznek amit kicseréltetek velem mocskos rabló banda meg az ottani szerelők is nullák!
Szóval neked megérte? Nekem nem érné meg..
HALÓ

eztet be tudod szerezni ennél olcsóbban? írják hogy nagyfelhasználók kedvezményt kapnak..
A muszáj az nem a budin van?
hát de ha nincs más, és menni kell. akkor azt muszájnak hívják nem?
De nem muszájból kell motorozni