AZ R1200R elődjén ültem, az R1150-en. Különösebben nem lett erősebb az 1200 sem a tesztek alapján. Egy túlontúl kiegyensúlyozott túl steril motorosélményt adó jármű volt. Van benne erő, van benne nyomaték, szépen egyenletesen adja le, csak a tűz hiányzik belőle. Ami nagy előnye a hajszárítómotoros S4-ekhez képest az az hogy érzed hogy él, rezeg, működik. A futóműve valami hihetetlen volt, kényelmes puhán rugózó, de a BMW megoldása miatt ne bólogató. Kezdő motornak talán pöttyet sok. A fejedben sokáig ott lesz a ccm-től való félelem tudat alatt, félelemmel a fejben viszont nem tudsz majd fejlődni. Akkor is így lesz ez ha kellően érett vagy hozzá hogy egy ekkora motort bevállalj kezdő mocinak. A másik, hogy nem egy gyakori típus, így az óhatatlanul bekövetkező betakarózás után elég borsos számlát is össze lehet hozni.
Egy egyenes kormányos 650-es SV-t is nézz meg, próbálj ki. Nem a világ közepe, nem a világ legjobb mocija, de kezdő motornak sztem az egyik legjobb. Van benne nyomaték alul, van benne erő fölül. Ha eldobod, alkatrészt lelni hozzá dögivel és nem is drágán. DL is jó, kényelmes, alul kicsit harapósabb mint az SV, 100 körüli tempóig jobban is ugrik, csak a magasságod is tudni kell hozzá és egy bukta során a fejidom sérülése elég drága mulatság mert törik benne a lámpa is.
DL-t csak kb 175cm feletti testmagasság után érdemes ajánlani. Nagyon széles combnál a váz és bár nem tűnik soknak a 820mm-es ülésmagasság, a kettő együtt azt eredményezi hogy nincs stabil talajkapcsolat.
Igen az 500-as..., de annyiért már az ember kap egy jobb sor 4-et is..., de akár Bandit(én mondjuk nem komálom), vagy SV ha éppen V párti vagy.
Amúgy inkább 500-600 körül keresgélnék..., persze semmi motoros rutinnal jobb először a haveroktól kunyizni, vagy venni egy ETZ-ét..., én is egy ideig tesóm Simóját gyűrtem és mikor a Fazert vettem azt mondták, hogy bolond vagyok, meg fogok halni meg blabla...
Ha elég higadt vagy akkor rád van bízva, de egy 1200-es azért szerintem erős kezdésnek inkább az 1000ccm alatt keresgélj.
Néha mikor húzom ide-oda a Fazert a garázsba akkor azért néha nekem is kicsusszan a számból, hogy a ku..a anyád de nehéz vagy, pedig nem vagyok az a gizda gyerek, szóval gyertek csajok.
Nah jó poénra véve inkább kevesebbet fordíts rá..., mert benne van, hogy csúszol.., akkor már ne egy 1200-es BMW-ét csúsztass el és arra azért nehezebb is ráérezni.
Mondjuk én kőkeményen Fazer párti vagyok kezdésnél..., higadt motor kiegyensúlyozott erőtartalékkal, nekem tetszik is, meg a Kill Bill-ben is benne volt..., jah meg állati kényelmes és orba szájba lehet döntögetni a szerpentinen, akár lábtartóig is.
Sziasztok! Motorozni szeretnék és nincs tapasztalatom viszont nagyon tetszik a BMW R1200R tipus. Kezdő motornak ez megfelelő?
Minden észrevételt előre köszönök, sziasztok.
No, ürge! Csak volt kint a srác megnézni a motort,és nem farral ment ki a portáról... Viszont, mikor próbálta ki, 6000-nél visszaengedte a gázt, pedig ott még nem is történik semmi... Én meg ma meglátogattam az újdonsült apuka motorostársunkat. Lajtsi haverunk meg Ausztriában motorozgat manapság,délután írta, hogy voltak a Grossglockneren...
Annyira szánalmas dolgokkal foglalkoznak meg olyan dolgokat tesznek be a médiába, hogy VICC Minek betenni ilyen szájról pattant híreket a netre, újságba szóval a médiába?! Nem kellene ezt senkinek tudnia és nem lenne gond, aki meg ott van a környéken az meg úgy is tudja és röhög egy jót és megy a motoros kollégákkal aprítani....de nem? Olyan hírzárlatot rendelnék el az egész országba, hogy öröm volna nézni és nem menne híre a sok szennynek
http://www.ismerosarcok.hu/ind...
DE IGAZA VAN ! én egy kis cbf 250 kezdtem,majd cbr600f .most + le semerem írni hová jutottam. ...szégyen...
Egy egyenes kormányos 650-es SV-t is nézz meg, próbálj ki. Nem a világ közepe, nem a világ legjobb mocija, de kezdő motornak sztem az egyik legjobb. Van benne nyomaték alul, van benne erő fölül. Ha eldobod, alkatrészt lelni hozzá dögivel és nem is drágán. DL is jó, kényelmes, alul kicsit harapósabb mint az SV, 100 körüli tempóig jobban is ugrik, csak a magasságod is tudni kell hozzá és egy bukta során a fejidom sérülése elég drága mulatság mert törik benne a lámpa is.
Amúgy inkább 500-600 körül keresgélnék..., persze semmi motoros rutinnal jobb először a haveroktól kunyizni, vagy venni egy ETZ-ét..., én is egy ideig tesóm Simóját gyűrtem és mikor a Fazert vettem azt mondták, hogy bolond vagyok, meg fogok halni meg blabla...
Ha elég higadt vagy akkor rád van bízva, de egy 1200-es azért szerintem erős kezdésnek inkább az 1000ccm alatt keresgélj.
Néha mikor húzom ide-oda a Fazert a garázsba akkor azért néha nekem is kicsusszan a számból, hogy a ku..a anyád de nehéz vagy, pedig nem vagyok az a gizda gyerek, szóval gyertek csajok.
Nah jó poénra véve inkább kevesebbet fordíts rá..., mert benne van, hogy csúszol.., akkor már ne egy 1200-es BMW-ét csúsztass el és arra azért nehezebb is ráérezni.
Mondjuk én kőkeményen Fazer párti vagyok kezdésnél..., higadt motor kiegyensúlyozott erőtartalékkal, nekem tetszik is, meg a Kill Bill-ben is benne volt..., jah meg állati kényelmes és orba szájba lehet döntögetni a szerpentinen, akár lábtartóig is.
Minden észrevételt előre köszönök, sziasztok.
ezek bolondok.minden motoros (kb 90%)fekete ruhában motorozik..
http://www.mon.hu/kopasz-feket...
GYEREKEK BELESZ TILTVA A MOTOROS EGYEN RUHA)))
http://www.youtube.com/watch?v...