Igazából.. Kicsit máshogy gondoltam. Kivonatom a motort ideiglenesen (ismerős otthagyta a kocsi rendszámát,amikor kivonta ) és megszűntetem a biztosítást. Így a bónuszom átviszem a másik motorra :D Valami ilyesmi lenne a produkció. Nem tudom mekkora az árrés A0 és B02 között,de majd mindjárt meglesem. Sőt,már B03. A másik motort úgyis hirdetni fogom,aztán egyszer csak elviszi valaki. Utána meg ottmarad a bónuszom,de azt nem várnám ki.
Ha ideiglenesen kivonatod a motort a forgalomból, akkor a rendszámot nem kell leadni.
A biztosítás és a teljesítményadót időarányosan visszafizetik, de arra figyelj, hogy 6. hónapba ne köss új biztosítást, mert ugyanannál a biztosítódnál fog folytatódni az egész. A forgalomba visszahelyezéssel se kell foglalkozni, automatikusan onnan számolják majd újból a teljesítményadót
Ha ideiglenesen kivonatok egy járművet (motor) a forgalomból,és leadom a rendszámot,akkor a biztosítónál megszüntethetem a szerződést,és visszaadják azt a 6 havi pénzt? Mégegyszer,ez ideiglenes kivonatás.
Elvégre ha visszahelyezik a forgalomba,akkor új szerződés dukálna,nem? Vagy addig is fizetnem kell? De a rendszámot is leadom. Viszont,amikor visszakapom a rendzsámot,még érvényes lesz a műszaki.(?)
Két éve áprilisban az volt, hogy Jobbik... De már bennük sem hiszek. Meg igazából senkinek. Megtanultam, kire számíthatok ebben az országban. Magamra... Amíg bírok, (amíg hagynak)dolgozni, addig élek, aztán meg ámen... És ez ilyen egyszerű. A vége meg, sajna, nem happy and lesz...
FW: Figyeljetek jól !
Az Fn.hu érdekes elemzést adott közre a munkáltatók és munkavállalók kapcsolatának törvényi
szabályozásáról. Ebből egyértelműen kiderül: a Magyar Köztársaság (igen, ma még az!) kormánya
magasról tesz a népre, amely kétharmados parlamenti többséggel ruházta fel.
Most figyeljetek, srácok, akik tavaly áprilisban, a választások éjszakáján, az utcákon gajdoltátok, hogy "két-har-mad... két-har-mad!". Gondolom, a többségetek abból él, hogy munkát vállal valahol.
Nos, barátaim, látványosan arra szavaztatok, hogy bátran kiszívhassák az utolsó csepp véreteket is.
Figyeljetek jól:
- Mostantól indoklás nélkül ki lehet majd rúgni bárkit.
- Csak az lesz munkahelyi baleset, amit közvetlenül munka közben szenvedtek el.
- Nem lesz kötelező érdekvédelmi szervezetet fenntartani a munkahelyeken.
- Akár napi 12 órát is dolgoztathatnak, anélkül, hogy túlórapénzt kapnál.
- Kisebb lesz az éjszakai és a hétvégi bérpótlék.
- A végkielégítésnek is új szabályai lesznek. A fentiek alapján szerintetek többet kaptok majd,
miután indoklás nélkül kirúgtak?
- Csökken a felmondási idő.
- A folyamatos munkarendű munkahelyeken 44 órára nőhet a munkaidő, de csak 40 órát kell majd
kifizetni.
- Egy ügyes húzás: nem lesz kötelező minden munkához a szakképzettség, de a bérminimum sem.
- A munkaadó úgy aprózza majd el a szabadságodat, ahogy nem szégyelli. Nem nagyon dumálhatsz: nem lesz érdekképviseleted, és indoklás nélkül kirúghatnak.
- Túlórapénz helyett plusz szabadnapot kapsz.
- Hat hónap lesz a próbaidő. Ezalatt bármikor kirúghatnak, bár indokolni máskor sem kell.
- A kismamáknak eddig járt a terhességük/távollétük alatt felhalmozódott szabadság, mikor
visszatértek a munkába. Az esetek többségében utána kirúgták őket. Most ez a szabadság kevesebb lesz, és pénzre váltható. Aztán ki lehet rúgni a visszatérő munkaerőt, akinek otthon pici gyereke várja, hogy anyu fizetését kajára váltsák. Mert senki nem hobbiból megy vissza dolgozni
szülés után.
Ha ez nem lenne elég, nézzünk kicsit be az egészségügybe is: az orvos nem írhat fel konkrét
gyógyszert, és külön kell fizetnie annak, aki nem a legolcsóbb terápiát választja. No, kedves
barátaim, annak idején a baromi nagy Fidesz-vezette népszavazás a 300 forintos vizitdíjról szólt.
Most ugyanez a Fidesz durván megsarcolja majd a betegeket.
Felhívom a szíves figyelmét minden kedves munkavállalónak és betegnek, hogy mielőtt anyázni
kezd a kormányra, nézzen magába, és gondolkozzon el róla, hogy egy éve, áprilisban, mi volt a
véleménye... Netán az, hogy "két-har-mad... két-har-mad!"?
1. a suzukit én az orbán aútószerelőhöz vinném (haveréknak hasonló hibával ott javították)
2. nekem rezsóm van ,de:
2003 nyóc szelepes alap, még klíma sincs bennye. 200.000+km van bennye ,hiba kópó cuccokon kívűl(vizpumpa ,vezérműszíj, olaj,szűrők,yertya) semmmmmi híba! pedig ez futózik , kapja az ívet a tiszaparton+ a szántóföldön..
kollégáknak szintén ez van ,de már 16 szelepes vagy 1.4hdi ,na ők szívnak.elég sokat hordják szerelőhöz..((( érzékenyek ezek a motorok ,főleg az üzemanyagokra...
Sziasztok!
Szervezek egy közös mocizást a hétvégére. Akinek van kedve jönni:
2011.05.29. (vasárnap) 09:00-kor Miskolcon, a Vologdai Shell kúton talizunk.
Útvonal: Miskolc-Sajószentpéter-Edelény-Szendrő-Aggtelek-Ragály-Kazincbarci
ka-Miskolc
Mindenkit sok szeretettel várunk!
Széles utat!
Passz. Volt nekünk is régen pözső. TDi,azért néha volt vele macera.. Most meg van egy dévó,van benne 300e+ km,oszt megy Küllemre tök olyan,mint a többi,de belül tartogat meglepetéseket.
Hááát, a koreai autógyártás az utóbbi 1-2 évben bizony sokat fejlődött, ezt el kell ismerni. A legújabb modellekkel nem nagyon van semmi olyan baj amiért ne jöhetne szóba bármelyik. Persze egy dévúrészer az más tészta, meg a Kalos is egy undormány vagy a Tacuma. Ugyanakkor az Orlando már elfogadható alternatíva lenne.
Nah ez így igaz, ahogy van....(de 1-2 legalább jól néz ki)
Nálam a Daewoo is viszi a prímet, még ha Chevi is lett, ugyanaz a nyomorék ganéhulladékszemét és még trógerul is néz ki.
Állítólag manapság már egész jók. Az újak. Egy darabig.
Emlékszem anno az első mosást átadás előtt nálunk csinálták pözsóék. Nullkilométeres 307-esen kinyitom a hátsó ajtót (én is először láttam olyat), erre az ölembe liffed a kédergumi felső része úgy az ajtózsanér magasságáig eleresztette a ragasztó. Volt olyan HDI ami átadás másnapján inkább megszűnt működni, motorvezérlő hiba miatt. Apró-cseprő összeszerelési problémák tömegével szinte mindegyiken. Ilyen-olyan zörgésekkel hetente jártak vissza az új autók tulajai mert innen csavar, onnan ragasztó hiányzott, aztán voltak hetekig tartó fülelést igénylő műveletek is sokadszori visszajárással mert ugye van az úgy hogy a műhelyszagtól megszűnik a hiba de az utcasarkon már megint csinálja.
A FIAT szalon meg a Volvo fölött volt (van még a mai napig), na ott is voltak ám érdekességek.
Lehet hogy van aki leveszi a tulajokat mint a nadrágot, de én utáltam őket. Egy hiba elhárítása 2-3x addig tartott mint egy németen (sose felejtem el a 33-as Alfa világítási gondját) viszont elkérni nem lehetett 3x annyit érte, mert akkor nemcsak nem jött vissza a jóember más problémájával, de a szájhagyomány útján reklámozás se történt volna meg. Ennyit e felkopna az álluk a szerelőknek dologról. meg aztán te sem hiszem hogy életcélodnak tartod egy szerelő havi szintű szponzorálását merrt már megint rángat vagy püffőg, vagy csak valahol kontaktos egy lámpa de csak a jó isten tudja hol...
http://www.boon.hu/miskolc/sza...
http://www.vg.hu/vallalatok/ke...
A biztosítás és a teljesítményadót időarányosan visszafizetik, de arra figyelj, hogy 6. hónapba ne köss új biztosítást, mert ugyanannál a biztosítódnál fog folytatódni az egész. A forgalomba visszahelyezéssel se kell foglalkozni, automatikusan onnan számolják majd újból a teljesítményadót
Elvégre ha visszahelyezik a forgalomba,akkor új szerződés dukálna,nem? Vagy addig is fizetnem kell? De a rendszámot is leadom. Viszont,amikor visszakapom a rendzsámot,még érvényes lesz a műszaki.(?)
Az Fn.hu érdekes elemzést adott közre a munkáltatók és munkavállalók kapcsolatának törvényi
szabályozásáról. Ebből egyértelműen kiderül: a Magyar Köztársaság (igen, ma még az!) kormánya
magasról tesz a népre, amely kétharmados parlamenti többséggel ruházta fel.
Most figyeljetek, srácok, akik tavaly áprilisban, a választások éjszakáján, az utcákon gajdoltátok, hogy "két-har-mad... két-har-mad!". Gondolom, a többségetek abból él, hogy munkát vállal valahol.
Nos, barátaim, látványosan arra szavaztatok, hogy bátran kiszívhassák az utolsó csepp véreteket is.
Figyeljetek jól:
- Mostantól indoklás nélkül ki lehet majd rúgni bárkit.
- Csak az lesz munkahelyi baleset, amit közvetlenül munka közben szenvedtek el.
- Nem lesz kötelező érdekvédelmi szervezetet fenntartani a munkahelyeken.
- Akár napi 12 órát is dolgoztathatnak, anélkül, hogy túlórapénzt kapnál.
- Kisebb lesz az éjszakai és a hétvégi bérpótlék.
- A végkielégítésnek is új szabályai lesznek. A fentiek alapján szerintetek többet kaptok majd,
miután indoklás nélkül kirúgtak?
- Csökken a felmondási idő.
- A folyamatos munkarendű munkahelyeken 44 órára nőhet a munkaidő, de csak 40 órát kell majd
kifizetni.
- Egy ügyes húzás: nem lesz kötelező minden munkához a szakképzettség, de a bérminimum sem.
- A munkaadó úgy aprózza majd el a szabadságodat, ahogy nem szégyelli. Nem nagyon dumálhatsz: nem lesz érdekképviseleted, és indoklás nélkül kirúghatnak.
- Túlórapénz helyett plusz szabadnapot kapsz.
- Hat hónap lesz a próbaidő. Ezalatt bármikor kirúghatnak, bár indokolni máskor sem kell.
- A kismamáknak eddig járt a terhességük/távollétük alatt felhalmozódott szabadság, mikor
visszatértek a munkába. Az esetek többségében utána kirúgták őket. Most ez a szabadság kevesebb lesz, és pénzre váltható. Aztán ki lehet rúgni a visszatérő munkaerőt, akinek otthon pici gyereke várja, hogy anyu fizetését kajára váltsák. Mert senki nem hobbiból megy vissza dolgozni
szülés után.
Ha ez nem lenne elég, nézzünk kicsit be az egészségügybe is: az orvos nem írhat fel konkrét
gyógyszert, és külön kell fizetnie annak, aki nem a legolcsóbb terápiát választja. No, kedves
barátaim, annak idején a baromi nagy Fidesz-vezette népszavazás a 300 forintos vizitdíjról szólt.
Most ugyanez a Fidesz durván megsarcolja majd a betegeket.
Felhívom a szíves figyelmét minden kedves munkavállalónak és betegnek, hogy mielőtt anyázni
kezd a kormányra, nézzen magába, és gondolkozzon el róla, hogy egy éve, áprilisban, mi volt a
véleménye... Netán az, hogy "két-har-mad... két-har-mad!"?
Gyümölcsöt eszek a leveshez, vagy gyümölcsből főzök levest.
Amikor több tejfölt használsz, mint ketchupot.
Amikor a paprika legalább olyan fontos mint a só és bors.
Amikor valamelyik rokonod Attila. Vagy József. Vagy János. Vagy László. Vagy István.
Amikor szereted a Túró Rudit, de nem igazán tudod elmagyarázni a
külföldieknek, mi a fene az, amíg ki nem próbálták.
Amikor külföldi barátaid megkérdezik, hogy hiszel-e még abban, hogy a
Mikulás ajándékot hoz dec. 24-ről 25-re virradóra, a válaszod némiképp
zavart, hiszen a Mikulás nálunk dec. 6-án ajándékoz és amúgy karácsonykor a
kis Jézus ajándékoz, és az ajándékok már 24-én este ott vannak.
Amikor nem beszélsz teli szájjal.
Amikor 5 percen keresztül tudsz egy levegővel káromkodni úgy, hogy nem
használod ugyanazt a szót kétszer.
Amikor az eljegyzési gyűrűd az ellenkező oldalon viseled.
Amikor a vonat még el sem hagyta az állomást, de te már eszed a szendvicsed
(általában egy fél paprika vagy paradicsom van benne) és többnyire rántott hús.
Amikor egy 79 km hosszú tavat Magyar Tengernek hívsz.
Amikor soha nem mész el otthonról vizes hajjal, mert megfázol, és mindig
viszed a hajszárítót, ha külföldre mész és megdöbbensz, amikor valakinek
nincs legalább egy otthona.
Amikor mindig ugyanazon a helyen, vagy széken foglalsz helyet, még akkor is,
ha a terem, szoba üres és a te helyed a szoba végében van.
Amikor tudod mi az a pogácsa/dobos torta/kürtős kalács/főzelék/túrógombóc, és szereted is őket.
Amikor sokkal találékonyabb vagy, ami a csalást illeti, bármelyik nemzetnél.
Amikor a Micimackó és a Flinstone család sokkal viccesebb szinkronizálva.
Amikor tudod, hogy a 'rézfánfütyülő rézangyalát' igazából egy káromkodás.
Amikor van névnapod, és senki nem érti, mire jó az.
Amikor gyümölcsöt használsz leveshez is.
Amikor tudod, hogy minden zseninek vagy hírességnek van magyar kapcsolata,
vagy csak szimplán magyar.
Amikor mindenkinek elmondod, hogy a Rubik kocka magyar találmány.
Amikor esküszöl, hogy a fokhagyma és a mézes tea kiűzi belőled a nyavalyát
kevesebb, mint egy nap alatt.
Amikor gyerekként folyton répát kellett enned, és arra a kérdésedre, hogy
miért, a szüleid azt válaszolták, hogy azért, hogy jobban tudj fütyülni.
Amikor nehéz elmagyarázni, hogy családnév az első helyen van, vagyis ez nem a keresztneved.
Amikor tudod, hogy a vörösbor - kóla kombináció finom, és furcsa, hogy a
külföldiek furcsálják.
Amikor boldog szülinapot kívánnak meghúzva a füled.
Amikor termálvíz vagy fürdő van a városodban, vagy közel hozzá.
Amikor tudod, hogy melyik nemzet adta a legtöbb Nobel-díjast a világnak.
Amikor tudod, mi az a tepertős pogácsa.
Amikor ha esőben állsz, megnősz.
Amikor el tudsz beszélgetni idegenekkel a buszon vagy az orvosra várva intim
dolgokról, de felháborodsz, ha az anyagi helyzetedről érdeklődnek.
Amikor nem jó a normál méretű párna, mert vagy óriásinak, vagy nagyon
kicsinek kell lennie.
Amikor magyarul beszélsz külföldieknek, de lassabban és hangosabban, hogy "értse".
Amikor madártejet eszel desszertnek.
Amikor nem pazarolod az ételt, a maradékot elteszed másnapra.
Amikor a mesék nem úgy végződnek, hogy örökké boldogan élnek, hanem hogy
boldogan élnek, míg meg nem halnak.
Amikor a nagyid azzal "fenyeget", hogy ne vágj pofákat, mert úgy maradsz.
Amikor saját erős paprikát termesztesz az udvaron, vagy az erkélyen kis
cserépben, hogy garantáld az erősségét.
Külföldiek nem értik, ha azt ecseteled, hogy ne egyenek görögdinnyét
augusztus 15-e után, mert Lőrinc belepisilt.
2. nekem rezsóm van ,de:
2003 nyóc szelepes alap, még klíma sincs bennye. 200.000+km van bennye ,hiba kópó cuccokon kívűl(vizpumpa ,vezérműszíj, olaj,szűrők,yertya) semmmmmi híba! pedig ez futózik , kapja az ívet a tiszaparton+ a szántóföldön..
kollégáknak szintén ez van ,de már 16 szelepes vagy 1.4hdi ,na ők szívnak.elég sokat hordják szerelőhöz..((( érzékenyek ezek a motorok ,főleg az üzemanyagokra...
Szervezek egy közös mocizást a hétvégére. Akinek van kedve jönni:
2011.05.29. (vasárnap) 09:00-kor Miskolcon, a Vologdai Shell kúton talizunk.
Útvonal: Miskolc-Sajószentpéter-Edelény-Szendrő-Aggtelek-Ragály-Kazincbarci
ka-Miskolc
Mindenkit sok szeretettel várunk!
Széles utat!
Nálam a Daewoo is viszi a prímet, még ha Chevi is lett, ugyanaz a nyomorék ganéhulladékszemét és még trógerul is néz ki.
Emlékszem anno az első mosást átadás előtt nálunk csinálták pözsóék. Nullkilométeres 307-esen kinyitom a hátsó ajtót (én is először láttam olyat), erre az ölembe liffed a kédergumi felső része úgy az ajtózsanér magasságáig eleresztette a ragasztó. Volt olyan HDI ami átadás másnapján inkább megszűnt működni, motorvezérlő hiba miatt. Apró-cseprő összeszerelési problémák tömegével szinte mindegyiken. Ilyen-olyan zörgésekkel hetente jártak vissza az új autók tulajai mert innen csavar, onnan ragasztó hiányzott, aztán voltak hetekig tartó fülelést igénylő műveletek is sokadszori visszajárással mert ugye van az úgy hogy a műhelyszagtól megszűnik a hiba de az utcasarkon már megint csinálja.
A FIAT szalon meg a Volvo fölött volt (van még a mai napig), na ott is voltak ám érdekességek.
Nekem a digókkal nincs bajom.Francia meg közömbös számomra.