Jójó,de centi vastagon,középen.. Nem oly vicces. Meg ugye nem nagyon mennék a felezőhöz közel,mert sose tudom,ki jön szemből.. (Pedig ma is ott mentem a legtöbbet,sajna) A busz volot vicces,amikor kanyarban másfél sávot foglalt,én meg nem tudtam,hova nyúljak. :D Ja,és már 200km-et beleraktam. Már villog a lámpám is,lassan tankolni kell.. Ez a fogyasztás nem túl jó.
Azért nem olyan szar ott az út. Nem árt hagyni minden kanyarban egy kicsit, és olyan nagy meglepi nem érhet. Lehet akármilyen új aszfaltréteg, ha a sok borjú autós ráhordja a kavicsot, vagy a víz rámossa a finom homokot az erdő közül,ez így volt kinn,a hegyen, mióta világ a világ.
Jóvanjóvan.. Szerzek GP dörrenőt Vagy olyan rövid Bódist. Legalább nehezebb lesz összekarcolni meg összetörni
(Persze hozzáteszem,MAJD egyszer,vagy ha elkezdek lottózni,és nyerek is)
Kár érte. Igen,gondolkodok az emelőszemen is,meg egy rohadt emelő is kell mindenképp.. Szerintem olyat tolok rá,mint a suzukin,vagy egy lsl koppintás,vagy a yamahás.. Egyszóval passz,de kell. Kanyaroknál eléggé félek,tiszta kavics minden,ma megugrott az eleje a motornak a Bükkbe egy kavicson.. Aztán mindig fékeztem kanyar előtt. Ja,meg rámentem a felezőre,ami záróvonal volt,egyből le is csusszantam róla. Meg ugye rossz az út is,szóval kellőképpen kell figyelni. Sok sikert a javításhoz
Nekem egy haver 0 km-es ZZR 1400-ast vett vagy három éve,úgy, hogy vagy nyolc évvel előtte egy motorja volt, egy 350-es Jawa. Mentünk egy Kondó-Barcika-Szilvás-Eger-Miskolc-Kondó kört. Folyamatosan rá kellett várnunk... Addig volt nála, míg bejáratta. Az első komolyabb erődemonstráció után eladta. No, aki azt megvette, azzal tuti jól járt...
Nekem az R1-en olyan van ami a yamahás képen. Sajnos szombaton akadt dolga... az oldalát megvédte, eleje hátulja összetört a motornak. Tegyél fel valami emelőszemet is a lengővillára, meg a generátor/ kuplung deklit is védd. tapasztalatból...
Rider,meg tudsz helpelni? Milyen lánckenőtök is van? Castrol ajánlották nagyon,ami fehér réteget képez,de 2500/ flakon.. Ja,meg a Motult mutogatták 3500-ért,ami színtelen,és hasonlóan jó,csak jobb Meg lenne a régi jóféle Valvoline 2400-ért. Na most,neked mid lenne? Totál elfelejtettem.
Ahogy a többiek is mondták, kisebbet nézzél és olcsóbbat.
Én konkrétan simsonról ültem át sor2 650 ccm-re 72 paci. 2009-es Kawasaki er6n. Nyomatékos már lentről is nem kell agyon pörgetni, 8500-nál max nyomatékot leadja. Ültem sor4esen is ( cbr 600 f), meg is lepődtem mennyire "érzéketlenebb" mert nincs benne akkora motorfék és bátrabban lehet pörgetni. De jó volt az is nagyon, csak másabb a reagálása. Egy a lényeg 650 ccm felé sztem ne menj első motorral, mert az is tud meglepetést okozni bőven és könnyebb, mint egy 1200-es.
Hát én mondjuk az esztergálásnál maradok..., már meg van az anyag..., csak időt kéne rá szakítanom, hogy megcsináljam..., az oldalán csavaros az elég hülyén néz ki, az szerintem egy gyengédebb rúgástól ki is fordulna a vázból. Habár nem szoktam a vázat rugdosni.
Ami a Yamán van az stabinak néz ki, a Gixxeres is jó, csak az persze kicsit dizájnosabb.
Na,igazából kicsit dilemmázok.. Nem tudom,hocs csak gombát vegyek,vagy ilyen távtartós megoldás legyen?! Mindkettő létezik,használják.. (LSL bukógomba Angyaléknál is 16ezer,és ahhoz még nincs konzol)
Lökök be 2 képet. És ha esztergáltatnám,akkor nem aluból,hanem valami puhább anyagből.Bakelit,vagy ami épp van.
Ami a piros rongyon van,az szerintem nem jó,olyan nem kell. Van simán az LSL,van motoron távtartóval,akkor van a yamahan egy nagyobb valami,ott a motrix,vagy van egy gixeres kép.. Valami hasonlóra gondoltam. Ezek közül,vagy ezek ötvözve
Az igazat megvalva el kell dönteni melyik márka áll közel, Honda Suzuki, Yama, Kawa..., utána pedig szépen érdeklődni..., így utólag okosan annyit mondok, hogy a motorkiállításra jó lett volna elmenned..., nekem ott pl. hirtelen nagyon megtetszett a V-Storm.
Én bukógombának ilyesmit gondoltam..., a beszúrások nem fontosak, mondjuk kicsit feldobják a dolgot, meg a rádiusz esztergálása az azért kényes meló, úgyhogy ott még gyanúsan, hogy valami más lesz..., alut meg ha van ismerős valami gyárban talán tudsz eloxálltatni.
Én is úgy gondoltam,hogy 500 kell neki,azaz 500-as kategória. A felsoroltakban volt jópár más is Vegye meg Robi GS-ét
(Ha tud ésszel is motorozni,akkor mindegy,szerintem.)
Nekem is itt a gixer,dögnehéz számomra. Pedig nem vagyok sovány,csak jó a testem
(Persze hozzáteszem,MAJD egyszer,vagy ha elkezdek lottózni,és nyerek is)
Én konkrétan simsonról ültem át sor2 650 ccm-re 72 paci. 2009-es Kawasaki er6n. Nyomatékos már lentről is nem kell agyon pörgetni, 8500-nál max nyomatékot leadja. Ültem sor4esen is ( cbr 600 f), meg is lepődtem mennyire "érzéketlenebb" mert nincs benne akkora motorfék és bátrabban lehet pörgetni. De jó volt az is nagyon, csak másabb a reagálása. Egy a lényeg 650 ccm felé sztem ne menj első motorral, mert az is tud meglepetést okozni bőven és könnyebb, mint egy 1200-es.
Ami a Yamán van az stabinak néz ki, a Gixxeres is jó, csak az persze kicsit dizájnosabb.
Lökök be 2 képet. És ha esztergáltatnám,akkor nem aluból,hanem valami puhább anyagből.Bakelit,vagy ami épp van.
Ami a piros rongyon van,az szerintem nem jó,olyan nem kell. Van simán az LSL,van motoron távtartóval,akkor van a yamahan egy nagyobb valami,ott a motrix,vagy van egy gixeres kép.. Valami hasonlóra gondoltam. Ezek közül,vagy ezek ötvözve
Én bukógombának ilyesmit gondoltam..., a beszúrások nem fontosak, mondjuk kicsit feldobják a dolgot, meg a rádiusz esztergálása az azért kényes meló, úgyhogy ott még gyanúsan, hogy valami más lesz..., alut meg ha van ismerős valami gyárban talán tudsz eloxálltatni.
(Ha tud ésszel is motorozni,akkor mindegy,szerintem.)
Nekem is itt a gixer,dögnehéz számomra. Pedig nem vagyok sovány,csak jó a testem