Szinte minden Fastra rohad................Kombikon látszik is.
Metál festés jobban birja picit.
Bezintöltő nyílás,kerékjárat,ablakok kerete stb.Volt fastrám is.
17 éves astrába miért nem kellett még a generátor csapágyon kívül (leszámítva a kopó fogyó szarokat ) semmit cserélni ?
meg miért nem rozsdál , meg miért megy 190et?
Jut eszembe, rázkódást (bár nem tudom ez alatt mire gondolsz pontosan) okozhat például haldokló vagy már elhalálozott kettős tömegű lendkerék. Attól is lehet rángató érzés. Jó olcsó a javítása annak is és ha már úgyis szét van szedve általában gyári előírás a komplett kuplungszett cseréje is. Alaphangon 200 körül indul munkadíjjal. Tökre megéri újfajta dízelt venni.
Szerencsére nem kellett olasz autóval foglalkoznom hosszú-hosszú évek óta. Bár szutyoki van ráírva, de ez egy FIAT motor és mint ilyen minden valószínűség szerint egy elektronikai rémálom.
Alapvetően számítógépes diagnosztikát kellene rajta lefuttatni valami hozzáértő szervízben. Nem sufnituner szerelőnél, nem Karcsinál az utca végi garázsszerelőnél, nem Józsi bácsinál ahová már a család Ladáját is hordtátok ha nagyon kehes volt, mert az öreg jól dolgozik, érti is a dolgát csak drága meg lassú.
Szakszervíz. Vagy BOSCH szervíz, ha vállalják. Ezek az újfajta mobil rákgyárak (Comon Rail dízel) sok mindentől be tudnak hányni és csak felkészült szervíz tudja őket érdemben gyógyítani, olykor igencsak horror áron.
Találgatni lehet hogy ez vagy az a szenzor nem jó, kopott, szar jelet ad, de a diagnosztikának egyértelmű hibakódot kell adnia ha a szenzor nem jó. Ha csak fals jelet ad ami még benne van a tűrésben, azt is csak számítógéppel lehet lecsekkolni.
H4S lesz a megoldás. Nem H4-es hanem H4S-es ha így érthetőbb. Egy 35/35W-ra redukált teljesítményű, kicsit kisebb foglalattal és búrával rendelkező izzó mint a sima H4.
Mert vén majom vagyok már. Azért vaze... Útálok már szerelni, nincs hozzá se kedvem, se türelmem. Viszont fizetni meg nem fogok érte, hogy más basztassa a dolgaimat, ezért az enyéimet még csak meg faragom. (több-kevesebb sikerrel)
Mint autószerelőhöz fordulnék hozzád tanácsért.
Nem tudom volt-e már "szerencséd" Suzuki Ignis dieselhez (1.3 DDIS) ?
Nekünk van egy (sajnos) és olyan hibát produkál, hogy 2000-es fordulat körül rázkódik, gyorsításnál nem nagyon van gond, inkább ha enyhén kezelik a gázpedált vagy egy állandó sebesség tartásnál, főleg 2000 körül.
Már 1000 szervizbe/szerelőnél volt, de sehol nem találnak problémát.
Próbáltam utánanézni, hogy mi okozhatja és arra jutottam, hogy a TPS (folytószelep helyzetérzékelő) szenzor hibája miatt lehet, ha nem az előírt értékeket produkálja (ellenállás, feszültség).
Találkoztál-e ilyesmi problémával, vagy lenne-e ötleted, hogy mi lehet a problémája?
Olvatam én is.. Ezt írja. A lámpára is ez van írva... Nekem 3 lábú kéne,a h7 az 2 lábú.. A h7 a lámpába kicsi,nem fogja le a rögzítő.. plusz nem megy rá az a baszkura se,mert ott szélesebben ülnek a likak. Grr.. Másik boltba kikereste,hogy h4 kell bele,ne az sem jó,szóval.. Az meg nem ül bele a lámpafoglalatba,túl nagy. A H7 beleül,csak nem foglja le a rögzítő,és mozog benne,meg ugye a csati se megy rá
?
És akkor én mit szóljak? Enyém se kell a kutyának se...néha-néha megcsörren a telefonom (havonta 1x max :D), vagy kapok egy emailt...na de majd lesz valahogy
h7 nem volt jó a mociba,most vihetem vissza.. Más a csatlakozója,szélesebbhez való. Ennek túl közel voltak a szárai,aztán nem ment bele. Meg a lámpánál abból a gumivédőből se lóg ki a h7,a csatlakozó meg nem fr be a gumigyűrű lyukon..
Nekem tetszik rajta a 3 tárcsa Mit gondolsz? Csak eladod. Sok helyen hírdeted,vagy csak itt? Meg csak kicsit foltozd össze az idomot,rakd rá,és úgy fotózd,ne csupaszon
Metál festés jobban birja picit.
Bezintöltő nyílás,kerékjárat,ablakok kerete stb.Volt fastrám is.