Bármilyen hibát kimérni csak és kizárólag számítógépes diagnosztikávall lehetséges. Odahaza te nem fogsz kimérni egy kopott ellenálláspálya miatti hibát, ahhoz picit felkészültebbnek kell lenni egy digitális multiméternél. Találgatni is lehet meg találomra alkatrészt cserélgetni is, csak az egy feneketlen kút lesz.
Egy időben a barcikai szutyoki szervíz volt a legnagyobb nevű a környéken, esetleg egy Fiat szervízbe is bemehetsz hogy tudnak-e valamit a saját koromágyújuk hasonló hibajelenségéről.
Amit meg megspórolsz az üzemanyagon azt meg úgy nagy hirtelen szépen ráköltöd olyan dolgokra mint kettős tömegű lendkerék (szinte mindnél tönkremegy 200e tájékán) VGT ami szintén széthullik olyan 150-200e táján, nagynyomású elem (változó mikor megy tönkre) a vezetési élményük pedig hogy is mondjam. biztos van akit kielégít szűk 1500 körüli használható fordulatszámtartomány, mert 2000 alatt a legtöbb gyengécske, 3500 felett meg lehal belőlük a nyomaték meg a lendület.
Autót-motort BENZIN hajt. A többi hajóba/trakiba/teherautóba való. Esetleg alkoholizálhat is a kocsi ha komálja.
Turbóbenzin az igazi királyság!
Több helyen is volt márkaszervizben is, Miskolcon és Nyíregyházán is, rápakolták gépre is, mindent megnéztek és semmi, azt mondták, hogy minden rendben.( de mégsem mert rázkódik)
A rázkódás finom gáznál jön elő, amikor éppenhogy csak nyomom.
Folyamatos gyorsításnál nincs ez a hiba, csak ha pl 1-5 felváltok és olyan 100-on akarom tartani a tempót, amihez már nem nagyon kell nyomni akkor érződik vagy beérek lakott területre és 4-gyel haladok és lazán nyomom a gázt akkor is, sőt néha olyat is csinál, hogy elmegy-visszajön a gáz, pedig én meg se mozdítóm a lábam a pedálon, ugyanúgy tartom.
Ezt találtam a tps-ről és ebből gondolom, hogy ez lehet a baja ennek a szarnak
"Ha a TP szenzor negatívra van állítva (0,45V alatti értéket mutat teljesen zárt fojtószelepnél), akkor ha a fojtószelep lassan nyílik, az ECU akkor is azt hiszi, hogy a fojtószelep még zárva van, és alkalmazza a tolóüzemi üzemmódot, vagyis elveszi a benzint 1400 vagy 1800 -as fordulatoknál. Ez gyakran okoz lüktetést kb 800 és 1800-as fordulat között. Ugyanekkor az autó rángatni is fog amikor alacsony fordulatokon vezetünk.
Ha a TP szenzor pozitívra van állítva (0,45V fölötti értéket ad teljesen zárt fojtószelepnél), a tolóüzem nem fog működni, és az ECU nem futtatja a helyes alapjárati rutinokat sem, az alapjárat nem lesz nyugodt.
Inkább jobb, ha kicsit negatívra van hangolva a TP szenzor, de legjobb a 0.45 V-os pontos beállítás."
Jobbis..............volt az oaljevős széria meg az EGR szelepes széria.Az nagyon gonosz.............utána kihagyták az EGR szelepet és már nem volt gonosz..................de jó sem.1,6 vagy 1,8-as.Azok egész jó kategória.Öcsém egy opelhívő sorolja a a motorkódokat.............a kedvence egy Z20Let G cupe OPC kaszniban.
Igen,gyáriban tuti van,MaxxPower szerint nincs az országban,csak Németben van,onnan kell rendelni,4/db,ha minden igaz,a szállítás meg kérdéses.. H7 kell bele,de ilyen biszbasszal..
1,4 16 szelepes már a késői ecotech nem a egérszelepes korszakból.Úgy hengerenkénti 90 pacis mint a sicc.Viszont 140-felett annyira idegesítően vernyákolt a motorja hogy abból az időből nincs gyorshajtásom.
hengerenkénti injektor , 82 LE 134 NM 6 évesen 220, most 200 km/h óra szerint ( ! ) persze nincsen az annyi de akkor sem pukkan meg 160 nál mint a központis.. és a korabeli 1.4es swift nyomában sincs erőben
ja csak ez 4 évesen kapott pár kiegészítőt, a tankbeöntő mellé műanyagot hogy ne verje teli sárral, meg nem mindegy hogy milyen évjárat és hol szerelték össze. ezen nincs rozsda sehol..
és a motorja nem csinál olyat hogy össze vissza jár
Egy időben a barcikai szutyoki szervíz volt a legnagyobb nevű a környéken, esetleg egy Fiat szervízbe is bemehetsz hogy tudnak-e valamit a saját koromágyújuk hasonló hibajelenségéről.