Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bármilyen hibát kimérni csak és kizárólag számítógépes diagnosztikávall lehetséges. Odahaza te nem fogsz kimérni egy kopott ellenálláspálya miatti hibát, ahhoz picit felkészültebbnek kell lenni egy digitális multiméternél. Találgatni is lehet meg találomra alkatrészt cserélgetni is, csak az egy feneketlen kút lesz.
Egy időben a barcikai szutyoki szervíz volt a legnagyobb nevű a környéken, esetleg egy Fiat szervízbe is bemehetsz hogy tudnak-e valamit a saját koromágyújuk hasonló hibajelenségéről.
én dolgozok, fél5 kor indulok reggel és 7körül érek haza este most egy darabig ilyen szívás a "beosztás"

én is szeretem az opelokat, nagyon megbízható, és jobban megy mint egy suzuki nekem saját autóm is csak F astra lesz
Egértelmű.Ha kocsira lesz pízem a mostani olaszt lecserélném eg 1,4-Tjetre. Azisolasz.Ez már genetikai defektus nálam.
Amit meg megspórolsz az üzemanyagon azt meg úgy nagy hirtelen szépen ráköltöd olyan dolgokra mint kettős tömegű lendkerék (szinte mindnél tönkremegy 200e tájékán) VGT ami szintén széthullik olyan 150-200e táján, nagynyomású elem (változó mikor megy tönkre) a vezetési élményük pedig hogy is mondjam. biztos van akit kielégít szűk 1500 körüli használható fordulatszámtartomány, mert 2000 alatt a legtöbb gyengécske, 3500 felett meg lehal belőlük a nyomaték meg a lendület.
Autót-motort BENZIN hajt. A többi hajóba/trakiba/teherautóba való. Esetleg alkoholizálhat is a kocsi ha komálja.
Turbóbenzin az igazi királyság!
Óvatosan nehogy ragadjon rád egy kis parasztizmus ottan
nyugi én is opel fan vagyok holnap megyek göncre BLŐŐŐŐŐŐŐŐ
Több helyen is volt márkaszervizben is, Miskolcon és Nyíregyházán is, rápakolták gépre is, mindent megnéztek és semmi, azt mondták, hogy minden rendben.( de mégsem mert rázkódik)
A rázkódás finom gáznál jön elő, amikor éppenhogy csak nyomom.
Folyamatos gyorsításnál nincs ez a hiba, csak ha pl 1-5 felváltok és olyan 100-on akarom tartani a tempót, amihez már nem nagyon kell nyomni akkor érződik vagy beérek lakott területre és 4-gyel haladok és lazán nyomom a gázt akkor is, sőt néha olyat is csinál, hogy elmegy-visszajön a gáz, pedig én meg se mozdítóm a lábam a pedálon, ugyanúgy tartom.
Ezt találtam a tps-ről és ebből gondolom, hogy ez lehet a baja ennek a szarnak

"Ha a TP szenzor negatívra van állítva (0,45V alatti értéket mutat teljesen zárt fojtószelepnél), akkor ha a fojtószelep lassan nyílik, az ECU akkor is azt hiszi, hogy a fojtószelep még zárva van, és alkalmazza a tolóüzemi üzemmódot, vagyis elveszi a benzint 1400 vagy 1800 -as fordulatoknál. Ez gyakran okoz lüktetést kb 800 és 1800-as fordulat között. Ugyanekkor az autó rángatni is fog amikor alacsony fordulatokon vezetünk.
Ha a TP szenzor pozitívra van állítva (0,45V fölötti értéket ad teljesen zárt fojtószelepnél), a tolóüzem nem fog működni, és az ECU nem futtatja a helyes alapjárati rutinokat sem, az alapjárat nem lesz nyugodt.
Inkább jobb, ha kicsit negatívra van hangolva a TP szenzor, de legjobb a 0.45 V-os pontos beállítás."
Jobbis..............volt az oaljevős széria meg az EGR szelepes széria.Az nagyon gonosz.............utána kihagyták az EGR szelepet és már nem volt gonosz..................de jó sem.1,6 vagy 1,8-as.Azok egész jó kategória.Öcsém egy opelhívő sorolja a a motorkódokat.............a kedvence egy Z20Let G cupe OPC kaszniban.
Igen,gyáriban tuti van,MaxxPower szerint nincs az országban,csak Németben van,onnan kell rendelni,4/db,ha minden igaz,a szállítás meg kérdéses.. H7 kell bele,de ilyen biszbasszal..
no az ekotekket nem vágom.
1,4 16 szelepes már a késői ecotech nem a egérszelepes korszakból.Úgy hengerenkénti 90 pacis mint a sicc.Viszont 140-felett annyira idegesítően vernyákolt a motorja hogy abból az időből nincs gyorshajtásom.
http://www.youtube.com/watch?v...

na de befejeztem mert elfogult vagyok.
hát ez nem.. max a gumi hogy nyííííííííí
az 1.4 - 8 szelepes hengerenkénti klasszisokkal jobb mint a központi 1.4 - 16 szelepes !
hát azok ja
Nem mondja azt időnként hogy, Blőőőő?
Háttt a 1,4 16 szelepes épp kiköhögte a 160-at az M3 beveztőn.
Nagyonelettadva.Lett helyette egy kellemes G 1,6 16V ami meg nagyonellettlopva.
azok szar autót csinálnak
meg motort is
mert én be szoktam....



de te most hülyeséget beszélsz.. a kínaiaknak meg a franciáknak mihez van itt köze ?
nem
de ezt miböl gondolod hogy hétfőn este be vagyok baszva?
hengerenkénti injektor , 82 LE 134 NM 6 évesen 220, most 200 km/h óra szerint ( ! ) persze nincsen az annyi de akkor sem pukkan meg 160 nál mint a központis.. és a korabeli 1.4es swift nyomában sincs erőben
Ha nem SI blokkos akkor lassú.............viszont jó hír hogy nem megy.
te be vagy baszva ?
ja csak ez 4 évesen kapott pár kiegészítőt, a tankbeöntő mellé műanyagot hogy ne verje teli sárral, meg nem mindegy hogy milyen évjárat és hol szerelték össze. ezen nincs rozsda sehol..
és a motorja nem csinál olyat hogy össze vissza jár
mert nem a kínaiak meg a franciák csinálták
azért nem ojan jó mint a cbr ugye?