Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem csak szemmel lehet megemelni, nekem is sínes vagy mifenének hívják( a villát emeled vele )
Hmm,itt nem láttam 8 alatt. Ráadásul néztem a mocit,és nincs rajta emelőszem. Na majd okosba megoldjuk..
Az már biztos...!
nézd a jó oldalát ,robúr szerelés közben is bulizhat..)))
Csak majd ha részegen haza ér, és még mindig hallja a zenét, nehogy az legyen, hogy elindul még egyszer haza...!
neki ki se kell mozdulnia, a kertből nézi és halgatja..)))
Persze,persze,nem nagy beruházás,meg veszek még egy gixit alkatrészbe Nem mondtam ilyesmit.Hiszed vagy sem,az eljén is fogtam,hogy egy pár annyi.. Jóvan,majd rendezek olyat magamnak. Lassan meglesz minden
Emelt fényerejű 1 PÁR 3600 és nem 1db. A sima H7 nincs egy ezres se darabonként. A teszkós gagyi meg óccsié megvehető, de annyit is ér. Évente kell max egy pár belőle. Ugyan nekem H4 van, de lassan egy éve üzemel. És nem annyit megyek mint a nagy átlag.
Nehogy már akkora plusz költség legyen egy pár normális izzó. Főleg úgy hogy utána elég egyet cserélni mert külön van a tompított és az országúti és mivel többnyire a tompítottat használod, az megy tönkre.
Na ja..
vacsoracsata... Xfaktor.. beszopódott a zsidajok közé...
? Nem követem nyomon az ilyesmit
Amúgy ez van simába meg emelt fényerejűbe? Csak mondtam,hogy 12-55ös háhét kell,de szerintem az nincs 3600
Vagy mégis.. Ejj-Ejj.
eladta magát a vén fasz
Dobáld meg Nagy Ferót
Híres és hírhedt leszek Messze van ez a motor a használattól Fingom nincs mi van vele,azon kívül,hogy kapott fél liter benzint,meg egy próba akkut,még nem történt vele semmi. Fog a fék,csak.. Na érted. Ha nagyon kell,akkor szerzek tárcsákat. (Biiiztos nem tőled ) Az nem valami baráti Majd kerítek olasz kamionost

(nyugger van,ha veszélyes,akkor nem használom)
Hát neked nem kell messze menned...!
Sajna én nem tudok menni, de neked jó szórakozást!
Emelt fényerejű H7-es izzót most vettem a kocsiba, egy pár 3600HUF. Mociban is azt használom, teljesen elégedett vagyok vele este és nappal is (éjjel látni vele nappal meg látszani). Xenonért büntet a yard, remélem ezt a szokásukat megtartják és szétbüntetik az összes utólagos xenonost.
Ha a féked szorul akkor nem úszod meg a munkahengerek járatását, ami egyébként legalább két de lehet hogy három órát is elvesz az életedből légtelenítéssel, viszont nem sok minden múlik rajta csak adott esetben az életed. El kéne gondolkodni megéri-e, vagy majd olvasunk rólad is a boon-on...
Valaki? Én már indulok is lefelé.
meg van , akkor tudom már honnan voltál ismerős !
csak akkor még én egy piros dobozos boxerel jártam..
Szevasztok !Van egy eladó sárdagasztóm .Ha valakit érdekel!
Tudom,azért mondtam,hogy úszós kell. Meg azt is raknám vissza,ha cserélni kéne. Remélem nem kell,megjáratni a hengereket,és kész,hátha elég neki. Jó,megtisztítom majd szivaccsal. Izzóból h7-et néztem,Zoli szerint az kéne bele De valami emelt fényerejűvel jobban kibékélnék. Vagy xenonnal Igazából nem túl feltűnő,mert fekete a fejidom,de azért csak észrevesznek

Adee,igen,láttam már én is. Másik oldalán is vannak hiányosságai. Sőt rendszámtábla tartóm sincs.. Azóval vagy veszek egy tartót,vagy felfúrom a táblát
Na akkor rövid összefoglaló a tevékenységünkről

Öntött ipari padlóburkolatok és falburkolatok (műgyanta burkolat, cementbázisú burkolat) készítése vegyszerálló kivitelben sima és csúszásmentes felülettel
Betonszerkezetek javítása (műgyanta injektálás, karbonszalagos, karbonszövetes javítási munkák), beton, vasbeton szerkezetek kénhidrogén állóvá tétele, vízzáró szigetelése
Falszigetelések készítése (műgyanta injektálás), üzemi víz, talajvíz, talajpára elleni kent szigetelések készítése, Sewament vakolat készítése
Készülék aláöntések (gépalapok) készítése, javítása, lehorganyzó csavarok kiöntése, betonszerkezetek készítése
Kopásálló, vegyszerálló műgyanta bevonatok acél felületekre, ipari berendezések, szerelvények felújítása, élettartam növelése
Ipari PVC burkolatok (antisztatikus, vezetőképes, csúszásgátló) fektetése
Társasházak, irodaházak homlokzati hőszigetelése, magasépítés