Egy szörnyeteg volt ez a gép. Nagy tisztelője vagyok azoknak az embereknek, akik még a Gruppe B-s autókkal versenyeztek. Ezek az autók különleges embert kívántak, aki csak, kimondottan érzékből vezet, nem, mint ezek a sok mostani agyonelektronizált aktívfutóműves rajtelektronikás szart terelgető "rallyepilóták"...
Oil csipegetésre arra számíts,de összességében szerintem nem rossz motor....megy is mint az itélet,meg nekem egyszer halt meg benne a jeladó és elment a szikra...két hét után rájöttünk a hibára..addig hol beindult hol nem...szerintem fasza gépek...csak ne a kétkörlámpást vedd szerintem mert azok legtöbbje le van harcolva,de a huzott lámpásak között még lehet kifogni jót...
Én eleddig kihagytam. Utoljára még Cetkával vitt egy gyerek kori haverom,nagyon jól motorozott,bolondabb volt tőlem is. No, ez volt az az út,ami megerősített addigi hitemben, ott vagyok jó helyen, ahol a kormányt elérem. Norbi! Milyen volt az FZR? Azt sejtem, hogy elég nehéz, de ezen felül?
Na valahogy én is így vagyok.Se hátsó futómű a gépben,se blokk.A vezérműlánc nem akar jönni,meg szívem szerint még szétfele szedném (henger dugó minimum le) de akkor tuti nem leszek kész vele.
A fél emelet különbség nem tetszett egy barátnőmnek sem...elfáradt mindig a csuklójuk a tank támasztás közben... Igen képzeld,mindkettőt kipróbáltam,milyen hátul ülni!
De nézegettem, hogy ki kéne vonulni depó jelleggel meg ilyenek. Arra gondolsz ugye? Ha elkészül addigra a KTM akkor lehetséges de még gondolkozom rajta
Ültél hátul a saját motorodon? Érdekes... Egy nőnek ne akard elmagyarázni, hogy ez miért jobb annál. Neki egy a lényeg, ne legyen fél emelet szintkülömbség köztünk. Amúgy meg ne féltsd, jól ki van párnázva.
ami a földön fekszik az köti össze a két tengelyt egy forgó ponton és rugózik.
mivel ebből a kocsiból hiányoznak a gumibakok amik a végponton ütköztetnék a hidat, ezért negatív irányba is mozog valamenyit így jobban igénybe veszi a lapokat és ezért törik
link