Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jó, akkor azt, h hajrá
Sok Firebirdet nézegtem a télen, de ezt a hátsóülést sem a páromnak találták ki. Asszem, megtaláltam a befutót. FZR 1000...(93-as) Idom,lámpa hasonlít az RGV elejéhez, nekem bejön, erő is akad azért még benne valószínűleg így 18 év szolgálat után, ülése meg egy darabból áll,nejem kritériumának is megfelel. . . Ára talán nem dönt anyagi romlásba,szóval,,, ki mit mond?
Első nekem is gatya a kéken. De már legalább jön a két egy gyűrűs versenydugó hozzá. Jövő hétvégén remélem már combosabb lesz. (bogarakat se kell már cipelnie:)
Nekem is még a garázs mélyén szinel.... Majd jövő héten fogok neki..teleszkópszár szimering csere,gumizás,olajcsere.....csak még mindig nincs pénzem első gumira....
én is.. úgyhogy már kezdem unni...
Lehet, elért életből -halálba .Mondjuk, ez rossz vicc volt, visszaszívom. Paripa rendbevágva várja a tavaszt? Vagy, neked is annyi időd volt rá a télen,mint nekem? Múlt héten kezdtem el vakargatni a tavalyi bogarakat, de lehet, hogy ehhez már homokszóró kéne.
ááhh köszi


Na többet már nem értetlenkedek mára
Ááá semmi még...mult héten csapatott itt valaki élet-halál között,de azóta sem hallottam...hideg van még....
Kösz Norbi! Indul e már az élet felétek?
Azt hiszem, ebből a perspektívából látni, hol is vannak azok a rúgók. Az első tengelyre ráfogatott két görbe izé a kerekek közt.
Boldog Zoli napot kolléga!
V 43-as villanymozdony fogaskerékháztömítésének cseréje. Pfuj! Mikor felszabadultam suliból,két hónapig ezzel szopattak, aztán lebasztam egy csoportvezetőt, és kirúgtak. Áldom azt a napot... 3000 le. 4 fogaskerékpáron. Olyan sűrű fekete olaj volt benne, mint a kátrány, újonnan is olyan volt. Kézmosó nem oldotta, csak a gázolaj. Undorító szar volt, és, mivel a tömítése kiment, vastagon állt a getva a környéken. Ahogy onnan kimásztam, már már emberi méltóságomat éreztem csorbulni. Szánalmas látvány voltam, ellenségemnek nem kívánom. Hát,,, ennél szarabb már tényleg nem jut eszembe.
kösz :D
Mi a laprúgó? :D
És hol van ez az egész? Minek a mije? :D

Ez a berohadt dolgok kiszedése meg sajnos SV-n is megvolt... ütvefúró, nyóóc méteres cső... minden anyámkínja játszott
na KAMAZ kartercsavarok? van vagy 40 darab és persze 10 centis olajsár a blokk alján te ott fekszel és csak tekered tekered.. a retek meg pereg a pofádba... na ezt is eljátszottam párszor
Mondjak ennél aljasabb szerelnivalót? Kraz összes lelazult kardáncsavarja.(60 db) Kraz lelazult himbatengelyének 26 db 16x1,5-ös szarrá kiverődött csavarjainak utánhúzása. És, hogy ne csak a Krajczit szidjam, Caterpillar lánctalpcsavarok utánhúzása. Egy oldal egy műszak. Ha szoptál már, ajánlom figyelmedbe...
háháhá pontosan. ilyenkor rájövök bakker hogy életem eddigi része csak szerelésből állt semmi egyéb értelmes dologból ja és ezen a buzi MAN on lent vannak a cugcsavarok.. szóval felülről mehet be a dzsuva meg a sár nyugodtan ...
Cúgpántcsavar. Félig Német, félig Magyar szó, a laprúgók rögzítéséhez használt U alakú csavar, ami az esetek 0.5 százalékában indul meg 2 méteres csőhosszabbító bevetése nélkül. Amikor meg előbbihez folyamodsz, viszont a kulcs, amire rátetted, eltörik... Hát,,, az nagyon kemény érzés, még akkor is, ha nem verted le egy bütyköd se.
mi a nyúlfül az a cugcsavar?
ja meg a cugcsavarokat órákig lellett püfölni samuval, meg melegíteni mert be voltak rohadva
úgy se könnyű.. megküszködtem, az első 4 db 2 méteres lapnak van húzása
Egyesével még tán nekem is menne.
Remélem is hogy ezek jobbak mint az SV nem túl acélos darabjai.
nem. de ez így jó
én kifelé egyszerűen kiborítottam, visszafelé meg egyesével ment
Enyéimen is ilyen nyergek vannak, csak még a régebbi stílusú csavarokkal. Teszik a dolgukat becsülettel.