én tegnaptól számítva 25 napig nem ihatok, mert addig tart a gyógyszerem vagyis 24 mert az egyik most begurult a hűtő alá. tehát részemről oké a bandázás de én alkohol mentes maradok. tehát akár mehetek kocsival is soförködni. de egy gurulás jólenne valamelyik hétvégén. mondjuk vagy 2 hét mulva mert most nincs műszaki a motoromon, de megpróbálom megoldani gyorsba.
Figyi!
Ha bénázol is akkor sem nevet ki senki. A rendőrök azért nem mert TE legalább vetted a fáradtságot és eljöttél tanulni nem úgy mint a sok magát nagy motorosnak és Mátra királyának vagy Bükk császárának tartó akik az első fékezési gyakorlaton elvéreznének, egy egyszerű kétsávoson visszafordulásról már nem is beszélve. A résztvevők meg azért mert a 70%-uk ugyanúgy bénázik mint TE, a maradék 30% meg tudja hogy ő ugyanígy kezdte. Szóval senki nem röhög ki senkit még akkor sem ha valaki véletlen elejti a gépét.
Saját véleményem és ez az eddig résztvevőkével úgy láttam egyezik: Amit itt tanítanak annak kellene lennie az A kategória megszerzéséhez szükséges ismeretnek. Ha teheted, ráérsz és nem vág földhöz ez az összeg akkor gyere el. Olcsóbb mint egy tükör vagy egy fék/kuplungkar...
Napsütéses(de sokkal melegebb) napot kívánok itt is a régi ismerősöknek, meg a még nem ismerteknek is. Bár régen regisztráltam itt, de az elmúlt időben nem nagyon jártam erre. Úgy látom sok környékbeli motorossal kell még megismerkednem
Nem az az ijesztő hanem az hogy azt bámulod amit nem szeretnél és nem azt keresed fejben hogy merre menekülhetnél. Ahová nézel, oda mégy. Ha a padkát nézed igencsak sanszos hogy meg is fogod fogni.
Nekem nem kimondottan a hátsó fék plusz fékhatására volna ilyenkor szükség, hanem arra, hogy maradjon a földön, mert az elsőn egyensúlyozni egy kanyar felé haladván nem a leg stabilabb pozíció. Főleg, amikor már elkezd oldalra elmászni.
kuplungot én is megcisnálom. eldöntöttem.
ha bejön aranyba foglalom a neved