Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebbe semmi jó nincs. ki van törve egy darab belőle és már így vettem. de működik..
Az jó. Mindig van mit tanulni és olyan ember nincs akinek ne lehetne újat mutatni bármilyen téren.
aha.

pénteken ha sikerül fotózni olyat látsz eldobod az agyad jó kis kotvány KTM cuplung
Én nem mondtam hogy az benne volt a normális határban. Csak annyit hogy ezt okozhatja. Terhelés alatt (pirosra közelítve egyesbe kapcsolás) jobban kijön mint állványon, mert akkor folyamatosan feszül és kisebb kopás is észrevehető kúszást okozhat.
jó az már beteges .. itt nincs olyan mértékű kopás valószínűleg..
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=news&nid=2200&session_id=&g=motor_c
ikk
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=news&nid=2200&session_id=&g=motor_c
ikk
A beverődésnek annyi a köze a kerékforgatáshoz hogy ha kellőképpen mély már az árok, akkor a lamella nem tud elcsúszni a kuplungkosáron szabadon, tehát nem tud oldani a kuplung teljes mértékben. Nagyon durva beverődésnél előfordulhat hogy úgy kell visszatartani a motort erővel. Az MZ-m ilyen volt. Először nem értettem, aztán szétégettem egy debreceni úton a kuplungját (leesett a váltókar valahol az Alföldön és 5-ben kínoztam végig a városon) aztán ha már szét volt szedve kicseréltem a kuplungagyat és a kuplungharangot is a lamellákon kívül. Olyan vaj kuplungot meg 6e-rel forgó alapjáratot eredményezett hogy ihaj.
Az autónak kinyomott kuplunggal a saját súlyát földön állva már nem szabad megmozdítania. Ha mégis megteszi, ott valami szerkezeti hiba van (persze ha automata váltós akkor ez nem igaz).
és a beverődésnek mi köze ahhoz hogy forgatja a kereket? mert pl az astra -10 ben lassan megy előre sík úton ha nem nyomom a féket, és másféle kuplung van benne. csak simán az olaj sűrűsége miatt forgatja a kereket motoroknál de az normális. szerintem még zsír új gépeknél is előfordulhat.
tudom mi az de bazmeg


anyit mondtál igyatok vért
Rendben, köszi a választ!
Ez így első hallásra teljesen normális. Autónál ugyanúgy áthajt kinyomott kuplungnál, levegőben lévő kerékre. Motornál ez a többtárcsás olajfürdős kuplung miatt fokozottan észrevehető. Amíg kézzel, erőkifejtés nélkül meg tudod fogni addig semmi gond. Télen a sűrű olajnál még jobban észrevehető ez az "áthajtás"
A kiverődést csak cserével lehet rendesen orvosolni mert ha kiszedetsz a kuplungkosárból akkor ugyan a lamellák akadásmentesen járhatnak viszont a megnövekedett holtjáték miatt még erősebb ütések lépnek fel és azok még mélyebb barázdákat képeznek. Amíg kiemel a kuplung és nem kell erővel lefogni a hátsó kereket addig ne foglalkozz vele.
Ne értetlenkedjél itten
Hot Blood! Nézz utána tesómék bevettek 1 adagot elsőre ( és utoljára ), de ha nem mozogtak összeestek
Szó szerint megálltak a mozgással beszédültek, rosszul voltak örökmozgó formula az már biztos
Igyatok vért
hogyhogy mi volt? semmi. összeültünk és ittunk
amikor fenn voltunk avason valami nem tudom hol, aztán hajnalig Miskolciában... akkor mi volt?
Azonkívül, h még mindig kérdéses, h a részeg bácsiból néni lett, vagy a néniből bácsi
megjött a pizzám
igyál forralt bort
tudom sok haverom jár.. de én 2 kerék párti vagyok és elegem van a hidegből
pedig tök jó és ott is lehet piálni
én nem szeretem a rallyt. nem erről beszéltem
gyertek vasárnap rallyra! mi megyünk 2kocsival
hát Miskolc mert Miskolc és környéke. amugy semmi konkrétra nem gondoltam csak hogy igyunk meg valamit valahol ha más is ugy érzi hogy csak vergődik otthon mert motorozni még nem lehet
közösen beszéljük meg időpontot meg helyet is.