Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikor bejött az,hogy a 26-os út is fizetős lett a 3,5 t-nál nagyobb teherautóknak, egy ideig még nem foglalkoztak a dologgal komolyabban,havi 1-2 alkalommal villogott az út szélén a KPM-es autó. Aztán történt egyszer,hogy,hogy nem,benéztem egy ilyet... Jött a 40 ezres csekk,én meg asszonypajtás erős sulykolására befizettem. Történt ez egy pénteki napon. Hétfőn kaptam egy következő adagot. Agyam eldurrant rögtön, szét téptem,beletapostam a kukába nagy anyázások közepette. Eltelt bő három hét,kaptam olyan csekket,hogy le kellett ülnöm. 168.000 ft volt a saram.. Ímélezgettem,telefonálgattam,levelezgettem 3/4 évig csak azért,hogy vissza""mérsékeljék"" az alap 40-re. Itt már minden cigány dumát be kellett vetni a végére,de sikerült, és ezzel 128 ezret ""spóroltam"". Hááát,ennyi a történet, ki-ki vonja le a tanulságot a maga szája íze szerint...
Köszönhetően a brutális bírságoknak a gyorshajtás visszaszorulóban van. Mivel onnan már nem folyik be az elvárt zseta, kell valami más. A lámpa jó hely, azért is brutális bírságok járnak,naná hogy kiállnak kamerázni. Ahhoz nem kell konfrontálódni a vezetőkkel. Nem kell a rendőrnek belenéznie egy kisember szemébe akit épp most vág meg a havi fizetésének a felére, vagy akár kéthavi fizetésének megfelelő összegre egy elnézett piros miatt. Majd megy a csekk oszt jónapot. Nyugaton ugyanez megy, próbálj svájcban tilosban parkolni az X6-osoddal vagy gyorshajtani. Le leszel kamezrázva, meg leszel büntetve.
Amiben nem értek egyet a büntetés ezen módjával az a brutális büntetési tételek, de csak kevés rajtakapás. Büntessenek kis tételekre, de igen sűrűn, nagy eséllyel ne lehessen megúszni egy piros lámpát (most azért jó esélyed van rá) egy gyorshajtást az ovi előtt indokoltan kirakott 30-as táblánál (most azért erre is jó esély van) és sorolhatnám. Aki sokszor vét az sokszor fizessen kis összeget, ugyanúgy be fog folyni tőle a nagy lóvé. Aki meg egyszer elnéz valamit, az ne kerüljön már igen nagy szarba emiatt.
Megélhetési bűnüldözés...
"Valószínű hogy ahol erre ráharaptak a rendőrök ott gyakori esemény."
Na erre csak annyit, hogy kicsiny városomban, ugyanígy videóznak az egyetlen jelzőlámpával ellátott kereszteződésben, ahol tudomásom szerint nem nagyon volt még baleset piroson/avagy sárgán való áthaladás miatt. Nem más ez kérem, mint pénzbehajtás!
Ja, nem mellesleg teszik ezt egy lekanyarodósáv elején állva civil gépjárműből, néha akadályozva ezzel a jobbra lekanyarodók haladását, rájuk ugyanis nem vonatkozik a jelzőlámpa.
Nana! Azért manapság is jó versenyek vannak. Valamikor 9-10évvel ezelőtt voltam rallyn először. Igen megfogott...nagy Benik Balázs fan voltam és lennék is talán, ha most nem tereprallyval próbálkozna. Kisérdi nagyon szépen terelgette az autót...Balogh Janika is elég jól megy...OB-n egyre kevesebb a zsiguli, aki meg ladázott, átváltott mitsura, vagy már nem is versenyez (pl. Osváth Peti, Balázs öcsi, Hodula...). DE! Gyertek rallysprintre. Remélem sikerül eljutnom havi 1x a futamokra. BAZ Rallysprint...brutál jó. Látványra veri az OB-t és a hangulat is simán van olyan jó . Országos futamból az évadnyitó Eger Rallyt nem szabad kihagyni meg ha megint Bükkszentkereszt-Bükkszentlászló, vagy Fony-Regéc-Óhuta szakasz lenne a Miskolc Rallyn, akkor azt sem . Itt van a Pere-Abaújszántó sprintről 3 kép. Kettőt én csináltam, a másikon meg tolom én is . Nézzétek a lábakat! . Bocs, kicsit hosszú lett
Sárga lámpás áthaladásra Miskolcon az egyik legjobb példa egyébként a Lévay-Szilágyi Dezső u kereszteződése (Népkert-salakmotorpálya) ereszti a paraszt lefelé a Lévayn, a 40-et semmibe véve és sárgára (a sárga jelzés hossza a megengedett sebességhez igazodik) még bele is húz. viszont be nem látható kereszteződés a Búza tér felől érkezőknek a ház nagyon a sarkon van. Aki a piros-sárgára már meglódul, könnyen oldalba veretődik. Nem egy baleset volt már ott emiatt. Motorral fosok is ha én vagyok az első a lámpánál, mielőtt behajtok a kereszteződésbe nézelődök is a jobbról kicsit sárgán áthajtókat kajtatva és csak tényleg zöldre indulok el. Volt már hogy áthúztak előttem és akkor tudtam hogy a szokásos piros-sárgára indulással térben és időben nem jó helyen lettem volna.
Sajnos a rendőröknek ismét igaza van. Más kérdés hogy a bizonyítás folyamatos videofelvételén mi és hogyan látszik. Egy rövid sárgának megállni 50-ről néha elég mókás. Kellően hosszún viszont valóban nem kéne már átmenni. Aki közlekedik városban sokat az ismeri a dörgést, piros+sárgára már elkezd az ember elindulni (legalábbis a balkárékat leszámítva akik zöldre kezdenek kutatni az 1-es fokozat után) és mire zöldre vált a lámpa, már meglódul a jármű. És ebben a pillanatban átrongyol valaki 70-el a kereszteződésen, na ő az aki valószínűleg látta a sárgát de még átférünk rajta és nyomott egy kövér gázt. Ez nem mókás. Motorral ilyenkor már könnyen a kereszteződés közepén lehet menni anélkül hogy állat módjára közlekednél. Bár itt Miskolcon ez annyira nem jellemző, de előfordul. Valószínű hogy ahol erre ráharaptak a rendőrök ott gyakori esemény.
Ami ugyanakkor még több vitás esetet szülne az a kiegészítő lámpa fénye. Ami ugye sárga jelzés nélkül kezd világítani és anélkül is alszik el. Vagyis amint elalszik, tilos jelzés van érvényben. De aki már nem tud megállni, mert van sebesség (még ha nem is nagy), meg némi reakcióidő, az is tiloson halad át. Ez pedig 150e-re büntethető objektív felelőtlenkedéssel.
No asszem megvan az elméleti oktatás egyik kielemezni való témája.
A Delta HF Integrale nekem is nagyon beégett a tudatomba.
Van még egy Audi Quattro is mélyen elásva az emlékekben, mivel a ralli különösebben nem érdekelt soha. Ezek a mai puffasztott szopottgombóc utcai autókból kitenyésztett ralliautók elmehetnek a sunyiba a régiekhez képest karakterességben. Talán még a régi Subaru Impreza WRX meg az I-es Focus az ami valamelyest megragadt.
Én akkor kezdtem el kijárni,amikor még egy nyugati rallygép volt a mezőnyben,a Ferjánc Renault 5-öse. Aztán jött az Audi,hátam borsódzott attól a gyönyörű folytatlan öthengeres hangtól. Későb eladta(vesztére)Rangának ő volt,aki először le tudta taszítani a trónról a volt autójával. Aztán jöttek a Lancia Delta Integrálok. Számomra a legjobb rallygépek, mióta világ a világ. Igaz,volt honnan ide fejlődniük. Stratos -037 -S4...
Az(falt)
a 3.percnél lévő aszfalt minősége odabasz...
imádom ezeket a motor hangokat..
az első audinál azt hittem ferjánc atit látom..
Kapitalista világ ez a mostani Régen azért látványos volt a rally, igaz kicsit veszélyesebb is. Néztem egy videót be is linkelem ide, azért jóval másabb volt. Most a pénz a lényeg jó időt fuss, ami a látvány rovására megy.Mondjuk érthető az eredmény számít, mert akkor több a lé.
http://belsoseg.blog.hu/2011/0...
Ya. Fiatalkoromban rengeteg Rallyra jártunk,Pécset leszámítva mindenhová eljutottunk. De bárhol is voltunk,mindig is a bukták voltak a lényeg,pedig akkoriban még nem ilyen szponzorált buzik tolták,mint most. 70-es évektől 90-es évek végéig nagy nevek vívtak itt nagy versenyeket. Manapság egy pohár langyos húgyot sem ér az egész. Csak a pénz...
No,majd megkukkoljuk...
Az az érdekesebb általában, ami kitűnik a sorból
Így szokott ez vanni
Még szerencse. Én meg ilyen hülye vagyok,hogy van egy csomó döntés vidim,erre azt az egyet raktam fel,amit elcsesztem.
ma este 19 órától nézétek a viasatexploert :motorbalesetek és a mögötük lévő hibák lesznek bennük!
gondoltam..)) mással is megesik ilyen baleset))
Szerénységem tiltja megjegyezni... .
ki volt az a pancser döntő?))))
Úgy látom,arrafelé is olyan "szórakozással" telnek az erdei emberek hétvégéi,mint itt felénk...
Megstukkolt valamit , kolléga?