A büntetési tételeiket nem ismerem. Engem németben mázsáltak meg gyorshajtásért. Lakó-pihenő övezetben aludtunk, reggel a tököm se foglalkozott ezzel fejben. Szépen 50-el csurogtam kifelé. Rendőr félreállít, elmondja a tényállást, minden 10-ik szót meg is értettem meg a háromlábúból levontam a következtetést. Aztán a kissé hiányos nyelvtudás miatt elmondta még egyszer külföldinek is érthető módon hogy 30 helyett 50-el mentem. kaptam érte 25 ajrót. Akkoriban itthon ugyanezért már komolyabb bírságot szabtak ki! Annyi hogy náluk nagyon sok trafi van, egy nap többször bele lehet szaladni. mindannyiszor meg leszel vágva 25 ajróra. Így már könnyen összejön nagy fizetnivaló! EZért írtam hogy itt is az kéne hogy a nagy de ritka rajtakapások helyett gyakran legyen tetten érve az aki gyakran szabálytalankodik de alkalmanként ne kerüljön sokba. Így aki csak véletlen elnéz valamit az se kerüljön lehetetlen helyzetbe, aki meg szánt szándékkal és gyakran rajta van kapva z kemény pénzzel támogassa állambácsit.
És az X6-os BMW a dupla záróvonalon ne mehessen már át úgy hogy a rendőrautó megáll szembe a külső sávban és int hogy GYERE!
Van még rendelkezés arra is hogy indokolatlanul tilos vészfékezni. Hogy egy sárga lámpa mennyire jogosít fel vészfékre, az még lehet vita tárgya. Valószínű hogy a hátsó felet fogják bűnösnek kikiáltani. A kellő féktáv tartásán kívül már csak azért is mert a sárga jelzést neki is látnia kell, amire mivel hátrébb van mint az első és sima lassítással is meg tudna állni.
Az meg hogy a hátul közlekedő féktáv be nem tartásáért őt magát büntetik meg, sztem nem hanem teljesen jogos. Indokolatlan vészfékezésért viszont az elöl haladó viszi a balhét! büntető fék rátapadásért szitujában az elöl menő a felelős!
Ha az látszik egy felvételen 150m-ről, hogy mikor léped át és mennyivel a lakott terület kezdete táblát akkor elég nehezen hihető hogy olyan képet tudnak kreálni hogy úgy nézzen ki mintha pedig nem is. Közig. eljárás fényképei letölthetőek a netről. A kép alapján rekonstruálható az úgy néz ki mintha pedig nem is. Hacsak nem kiegészítő lámpás kereszteződés, mert akkor cumi.
tudok olyat,barcikán a mol kuton úgy álnak be (vagy 2 éve) hogy olyan szögből tudják fényképezni a kocsikat (mikor pirosra vált) mintha azon mentél volna át! na azt ,hogy bizonyítod be ,hogy nem?
A jelenlegi felállás alapján aki mögötted haladt
Ugyanis a hirtelen fékezés tilalma senkit nem ment fel a helyes követési távolság betartásától
Gusztustalan de lehetne hivatkozni erre a sárga lámpára, de letudnák annyival, hogy köv.táv.bet.
De ha jól olvastam, és a szavakra akarok hivatkozni akkor az van benne, hogy a sárga jelzés utolsó másodperceiben átlépőket lefényképezik, nem azt aki, már alatta van szinte és akkor vált.
De nem akarok ebbe a mikor és mennyire sárga témába beleásni, mert, felesleges. Sztem csak akkor villanjon, ha piros
Lesznek elég viták itt a sárga milyenségéből adódóan
Pedig jó volna egy ilyen szem. Vagy mégse...Mert hát valljuk be őszintén,mi a francnak vesz meg az ember egy faxa motort,ha sose tudja kicsit megzavarni...
Mindig van aki, kibaszottul megérdemelne egy zsíros csekket, csak sajna ők azok akik megússzák
De az élet ilyen. Nincs igazság és nem is lesz. Előbb-utóbb az ilyen barmok megütik a bokájukat csak sajnos utóbb!
Ilyenekkel sokszor találkozni, de sajnos ez van. A mindent látó vagy nem látó szem sok helyen és időben nincs jelen.
Sajna ennél egyszerűbb pénzutánpótlási mód nem nagyon létezik állambácsinak, magyarán, adjál a semmiért valamit... Pirossal teljesen egyetértek,ott nincs is apelláta. Csak amikor baromarcú a Szentpéteri kapuban,hogy haladjon a telített sávokban, a saját kettőből a szembejövő belsőt választja, és megússza, na akkor forr bennem a vér a piti szabálysértéseimre kirótt nem kis büntik miatt.
A kisember szemébe a kis rendőrnek kell belenéznie, akit ugyan úgy idegesít ez az egész pénzbehajtásos téma. Nem ő találja ki, hogy na akkor ma reggel 4 órát dekkoljon egy lámpánál és kamerázzon , neki sincs sok kedve hozzá! Jogos a felháborodásotok, de azt is figyelembe kell vennetek, hogy ezt az egész pénzbehajtást az állam vagyis az épp hatalmon lévő kormány, valamint vezető beosztású rendőrök találják ki, mivel nem ők vitáznak a kisemberekkel és nem ők néznek a szemükbe az utcán. És a kamera is csak azt szolgálja, hogy tutira belehessen szedni a pénzt, nem azért, hogy ne kelljen az ember szemébe nézni a helyszínen. Biztosabb és gyorsabb behajtás. Tettem én is enyhe megjegyzést pont emiatt, mondanom sem kell szöges kesztyűvel akarták a faszomat kiverni, pedig csak szóba hoztam
Az összes trógerság a kormány, az oly mélyen tisztelt honatyák és a vezető beosztású szarok bele, rám nem vonatkozik, van miből kifizetni személy miatt van.
De a piroson akkor se menjünk át, akár hogy van
Ezaz, svájcban is odakúrnak 3 kilót, de ott 3-szor annyit keresnek!
Illetve városban néhol van olyan emelkedő, amelynek az aljában mérnek, és üresben gurulva is belegurulhatsz véletlen egy 60-asba, nem is beszélve az indokolatlanul kihelyezett 30-asokról...
Nem tudnátok UAZra (15ös felni) 2db gumit?
És az X6-os BMW a dupla záróvonalon ne mehessen már át úgy hogy a rendőrautó megáll szembe a külső sávban és int hogy GYERE!
Az meg hogy a hátul közlekedő féktáv be nem tartásáért őt magát büntetik meg, sztem nem hanem teljesen jogos. Indokolatlan vészfékezésért viszont az elöl haladó viszi a balhét! büntető fék rátapadásért szitujában az elöl menő a felelős!
Én biztos csinálnék egy képet, ahogy mondtad azzal a módszerrel és odanyomnám az orruk alá!
Ugyanis a hirtelen fékezés tilalma senkit nem ment fel a helyes követési távolság betartásától
Gusztustalan de lehetne hivatkozni erre a sárga lámpára, de letudnák annyival, hogy köv.táv.bet.
De ha jól olvastam, és a szavakra akarok hivatkozni akkor az van benne, hogy a sárga jelzés utolsó másodperceiben átlépőket lefényképezik, nem azt aki, már alatta van szinte és akkor vált.
De nem akarok ebbe a mikor és mennyire sárga témába beleásni, mert, felesleges. Sztem csak akkor villanjon, ha piros
Lesznek elég viták itt a sárga milyenségéből adódóan
De az élet ilyen. Nincs igazság és nem is lesz. Előbb-utóbb az ilyen barmok megütik a bokájukat csak sajnos utóbb!
Ilyenekkel sokszor találkozni, de sajnos ez van. A mindent látó vagy nem látó szem sok helyen és időben nincs jelen.
Az összes trógerság a kormány, az oly mélyen tisztelt honatyák és a vezető beosztású szarok bele, rám nem vonatkozik, van miből kifizetni személy miatt van.
De a piroson akkor se menjünk át, akár hogy van
Illetve városban néhol van olyan emelkedő, amelynek az aljában mérnek, és üresben gurulva is belegurulhatsz véletlen egy 60-asba, nem is beszélve az indokolatlanul kihelyezett 30-asokról...