Nem mai gyerek, km is akad, ugyanakkor valószínűleg őszinte az óraállás, a helyi rendőröknek is van ilyen (tán láttad kinn te is) ami túl van a 300e-n de komolyabban még nem kellett hozzányúlni!
Még annyit: nem árt ha valami fiatal, korszerűbbnek mondható technikát kerítesz. Ha lerobbansz és nem tudod majd magad javítani nem mindegy mennyi pénzt emészt fel a javítgatása. Inkább legyen valami fiatalabb jószág némi kompromisszummal (automata) mint valami üszök Noé bárkájából kidobott izé ugyanannyiért, amire aztán ráköltöd a gatyád. MEGINT.
A kis 250-es chopi meg nem megy.
Az automata nem motor? Nem mi? Sose próbáltál még max 50-es pöcsköszörűt... Az persze hogy nem motor! Csak vinnyog de nem megy.
TZáblától tábláig egy nyomatékosabb motoron el is felejtheted a váltót, az átlag forgalmi szitukat gázadással megoldja nem kell váltogatni. Ha úgyse kell váltogatni akkor nem hiányzik a váltás. Bükkben ugyanúgy verettem és nagyon élveztem (persze a korlátozott motorerő miatt nem volt akkora tempó) mint most váltós géppel. Amivel szintén nem váltok. :-D Be 3-ba ha hülye vagyo és akkor végigveretem a Bükköt, vagy 4-be ha szelídebben nyomom és a váltót el is lehet felejteni. Ha nem kell váltani akkor nem pont mindegy hogy van-e váltó vagy nincs? Ezt a marhaságot amúgy annyi embertől hallottam már. Persze maxirobeszt egyik se nagyon próbált még.
bocsi ,de az automata rotyogó nem motor)))
nekem a dövil jönn be legjobban vagy az újabb csópik közül a kis 250 intruder..
az ami bejön a csajoknak is..
Csekkdisz:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_atlantic_5
00-4178373
Kicsit nyammogjál rajta hogy automata, de alapvetően chopis üléspozíció, szélvédelem, alacsony súlypont, a régi chopikhoz képest ég és föld futómű és fékek. Nekem is van maxirobeszem, pöpec kis járgány. Az erejük pedig megtévesztő, mert papíron ugyan nem valami kakas járgány egyik se, viszont élőben faintosan tudnak húzni
Nézegethetsz AfricaTwint meg F650-et, a problémád ugyanaz lenne velük mint a DL-lel. Kurta a tested és azon kurta a lábad. :-) Ha megnyeklik (hengerek száma miatt előferdül) még én se tudom megtartani, egy szűk visszafordulásnál sikerült is elfirkálnom a Merci szalon előtt. Mondjuk többször is kellett már gépészkedni a megtartásával, akkor nem jött össze. Ha annyira magas motorra vágysz, vegyél DRZ-t, az keskeny. Arról se érne le rendesen a lábad, de könnyű és nem tolja úgy szét a váz mint a túraenduroknál.
Amit linkeltél Virago 535. legyen már eszed ember! 1991-es (20 éves) meg harmincvalahány ezer kilométer van benne (évi 1500km futás). Aha. Én meg a piripócsi szűz vagyok szakállal. Még azt is odaírja hogy nehezen indul. Valószínű annyi kompresszió van benne mint egy teliszart sportzokniban. De lehet hogy annyi mintha mellé is ment volna egy kicsi.
Yamaha 750-es Virago. Kb ugyanaz. csak nem írják hogy alig indul.
Ezek a régi barokkos chopik félelmetesen gatya fékekkel (egy tárcsa, két dugó) hátul dobbal, és félelmetesen hitvány futóművel vannak megáldva. Ringatózó betegágyak de ha behimbál kanyarban akkor nem lesz őszinte a mosolyod.
Deauville nem rossz, burkolt, kényelmes, magas nem csutkakormányos motorka, még tán a legértelmesebb lehetőség.
Valami nakedet vegyél. Egyszerű, könnyen kezelhető, széles kormányos mocit. Mondjuk egy kisSV-t. Ha az asszonynak végre összejönne a jogsi és kikupálódna pár év alatt a Majestyn, akkor lehet kapna egy pucér kisSV-t. A cruiserek közül a normálisabbak (C/M800-as Intruk pölö) még mind 1M feletti áron kelletik magukat, a régebbieknek meg hitvány a motorereje, a féke és a futóműve. Mint pölö Virago. Azonos áron azért egy SV jobb vétel. Csak ne csutkásat vegyél. Azzal még te se bírsz.
Ne írj már ilyeneket hogy eladó lesz!
Hacsak nem szorultál meg olyan szinten anyagilag hogy ezt kelljen fontolgatnod. Ha nem anyagi oka van akkor meg el ne add! Sokszor a remény a legjobb gyógyszer! Ha egyszer bejössz mondok neked valamit négyszemközt.
Azért amíg megvan,guruljunk már még párat. Ne legyen már kidobott pénz,amit a felújításba öltél. Jelentem, ma kikerült a blokk a piros RGV-ből. Egyik hibára (nagy valószínűséggel) én is rájöttem,nagyon úgy néz ki,az egyik henger falsolt,és ezért szorult meg. Baja nem lett belőle,mert észnél voltam mikor történt,és rögtön kuplungoltam,úgyhogy nem gyalázta meg a hengert,meg valószínűleg a dugót sem.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k_100_rt-3272974
Nem mai gyerek, km is akad, ugyanakkor valószínűleg őszinte az óraállás, a helyi rendőröknek is van ilyen (tán láttad kinn te is) ami túl van a 300e-n de komolyabban még nem kellett hozzányúlni!