Sokan vagyunk így ezzel. Nem is tanulok de nem fizetnek annyit amennyit én motorozni szeretnék. Sőt lassan már annyit se hogy legalább melózni ezzel járjak.
Itt a kép. Látod rajta, hogy majdnem a hűtőig behajlott az a merevítő vas. Leszakadt a 2 első lámpa meg a lökhárító. Kb majdnem fél centivel meghajlott a motorháztető meg bent a motortérben 1 gumicső összébb csúszott. Asszem ennyi...
Ha én is húzom neki akkor az enyém se 4 litert kajál.
Hungaroringen anno 3x25 percből 2x25 perc gyengéd körözgetés után 1x25 perc kemény csapatás után az össz fogyasztás volt annyi mint túrán 180km alatt. Ha végig vertem volna neki 3x25 percen keresztül akkor biztos betolta volna a fél tankot.
Itt a környéken is tudok vele 6 litert közelítő fogyasztást produkálni. De a túrázás a z más. Odaknt nem lehet renitenskedni, sebességhatárok elég szigorúan betartása jótékony hatással van az iszákosságra.
Majd holnap dobok fel képet a kocsi elejéről. Malacka pörgött az oldalán, aztán az út bal oldalán az árokban landolt. Nem volt vér, úgyhogy valami belső vérzése lehetett gondolom...a vadászok elvitték, majd megkérdezem mit láttak belül mikor ,,boncolták".
Lassan mentem, olyan 40-50közötti tempóval kaptuk el. Löhárító leszakadt elöl de nem tört szét. Ahhoz képest mekkora disznó volt megúsztuk jól. Meg már hívtuk a sündőrséget és pont jöttek. Nem álltak meg. Látják, hogy ott állok vészvillogóval leszakadt lökhárítóval, jobb oldalt az árokban egy disznó (jó mondjuk ezt nehéz észrevenni sötétben) és mentek tovább. Gyorsan integettünk meg telóval világítottunk utánuk és észrevettek...visszatolattak...szerencsére casco van és az fizet, mert amúgy szívás lenne, mert ki volt táblázva a vadveszély...ilyenkor azt is megtehetnék, hogy kifizettetik a vadkárt a vadász társaság, de ezt nem fogják . Jah, meg a légzsákok nem nyíltak ki. Úgyhogy 13-án a szerencsétlenségben volt egy kis szerencsénk is...
ki kell akasztani a táblát:
"ELKELT"
R.I.P. GÖNC
Élt 791 évet
1219-2010
Úh kell meló mellé
na jó anyira nem vészes de kéne valami munkálkodnivaló..
Célegyenes utáni kanyar, teljesen össze nem szokott páros, hitvány gyári gumi.
Hungaroringen anno 3x25 percből 2x25 perc gyengéd körözgetés után 1x25 perc kemény csapatás után az össz fogyasztás volt annyi mint túrán 180km alatt. Ha végig vertem volna neki 3x25 percen keresztül akkor biztos betolta volna a fél tankot.
Itt a környéken is tudok vele 6 litert közelítő fogyasztást produkálni. De a túrázás a z más. Odaknt nem lehet renitenskedni, sebességhatárok elég szigorúan betartása jótékony hatással van az iszákosságra.