Én itt vok, a szokásos read only módban mert sok mindenhez nem tudok hozzászólni.
Node hogy írjak is valamit, ma egy cimbivel voltunk fenn a Bükkben. Már régóta ki akartam próbálni a mociját (M800-as Suzuki) de végül a tesója C800-asával jött amit nem bánok mert anno a DL és a C800 között hetekig vacilláltam. A srác nem annyira volt boldog hogy DL-ezhet, félt tőle mert magas volt neki a moci, de a végén a tervtől eltérően csak azzal gurulta végig a Bükköt és bár a magassága miatt nem ért le a lába rendesen megállásnál (DL gond) élvezte a motorozást.
Én meg megtudtam hogy a C800-al is lehet keményen csapatni a bükkben, csak ki kell ülni mint egy sportmotort. Gondolom az autósok szemből megbámulták azt az idiótát aki a chopin MotoGP stílusban csak a combjával lóg a többi meg a motor mellett foglal helyet. Ezzel a stílussal ki lehetett küszöbölni az egyébként indokolatlanul (gumi-futómű bírná még a dűtést) alacsonyra szerelt lábtartó miatt kicsi kanyarsebességet. A végső következtetés az volt hogy jól döntöttem anno, de megerősített abban hogy amint lehet megint kerítek egy böszmét és nem izgat ha hülyének néznek mert kiülve motorozok vele a Bükkben. :-)
ezt akarom rátenni:
http://image.hotdog.hu/_data/m...
De nyugi, nem SPszámokat nyomattunk :D:D:D
Uniban :D
Jááú kép amúgy, az jó hely De mennék már esvével.... :D
ez a b*zi tuti kivételezik :D :D
Vagy csak h megint lássam a makit xD
Node hogy írjak is valamit, ma egy cimbivel voltunk fenn a Bükkben. Már régóta ki akartam próbálni a mociját (M800-as Suzuki) de végül a tesója C800-asával jött amit nem bánok mert anno a DL és a C800 között hetekig vacilláltam. A srác nem annyira volt boldog hogy DL-ezhet, félt tőle mert magas volt neki a moci, de a végén a tervtől eltérően csak azzal gurulta végig a Bükköt és bár a magassága miatt nem ért le a lába rendesen megállásnál (DL gond) élvezte a motorozást.
Én meg megtudtam hogy a C800-al is lehet keményen csapatni a bükkben, csak ki kell ülni mint egy sportmotort. Gondolom az autósok szemből megbámulták azt az idiótát aki a chopin MotoGP stílusban csak a combjával lóg a többi meg a motor mellett foglal helyet. Ezzel a stílussal ki lehetett küszöbölni az egyébként indokolatlanul (gumi-futómű bírná még a dűtést) alacsonyra szerelt lábtartó miatt kicsi kanyarsebességet. A végső következtetés az volt hogy jól döntöttem anno, de megerősített abban hogy amint lehet megint kerítek egy böszmét és nem izgat ha hülyének néznek mert kiülve motorozok vele a Bükkben. :-)