Mi is űztük ezt az ipart addig,amíg a haver dózergyújtásos(katek)P21-ese oda nem lett e-miatt. A hülye még bukót se hordott,aztán a sok b@sztatásra vett egyet. Egy hídon mentünk át,neki ez a gyújtás miatt világítás semmi, elnézte... Az új bukón tenyérnyi lapos részt súrolt a zúzottkő út,tank,ülés,ja,és a csodagyújtás is repült,meg se találtuk,de nem is lett volna mire tenni. Az a motor ott halt meg. Haver megúszta.
amúgy tegnap jöttem hazafelé sötétben autóval,és kis városom előtt jött szembe1lámpa....na gondoltam,motoros az is volt...mellette meg még2 lámpa nélkül.szintén terepesek voltak.de legalább az jött legbelül,akinek volt lámpája....
Van. Doctoore! Sajna egy(vagyis két) ígérettel szegényebb lett a világ az évben. Az amcsi kis srácot nem ismertem,de Tomizawát nagyon sajnálom, sok volt benne,és sose tudjuk már meg,hogy igazán mennyi.
mondjuk Schwantz se panaszkod6...elszállt ő is elégszer.
emlékszem,volt a Motor Revüben1poszter,kurva nagy döntés.
szöveg:-hogyan lehet így kanyarodni?...válasz:sehogy-a kép Kevi S.-ot ábrázolja a bukás előtti másodpercekben... őrült fickó volt....
valaki kínált komplet tárcsa szetett 18-ért 3,8mm vastagot.
kérdem én ,hogy az nem túl kopott már míre ő:
"Nem gyárilag 3,5mm a minimum vastagság de még az alá is lehet menni."
http://www.boon.hu/hirek/BORSO...
emlékszem,volt a Motor Revüben1poszter,kurva nagy döntés.
szöveg:-hogyan lehet így kanyarodni?...válasz:sehogy-a kép Kevi S.-ot ábrázolja a bukás előtti másodpercekben... őrült fickó volt....
kérdem én ,hogy az nem túl kopott már míre ő:
"Nem gyárilag 3,5mm a minimum vastagság de még az alá is lehet menni."