Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem csak jól hangzik,hanem körülbelül így is van.
Stós-Smolnik között a szerpentin (Szepsinél fel Jászó felé, Jászónál pedig el balra). Ez a szerpentin közelíti a Bükköt, annyira azért nem kanyargós, de a dobsinainál sokkal több kanyarral örvendezteti a motorosokat. :-)
SOS-ben eladó CBR 600 F1 88as évjárat, VALÓS !kb 40 ezer km, gumik kopottak egyik oldalidom összetört , Yoshi dob , műszaki is van. amugy jó gép semmi motorikus kínja nincsen.

és csak 200 PÉNZ !
nnaa ez jól hangzik
házhoz kizárva. ezért kérdeztem hogy szervizt tud e valaki
Hali! Nincs hozzá szokva, nem sokat motorozok, na meg mivel sportmotor azért elég sokat támaszkodik rajta az ember. Mi az a jobb út?
Vidd be Joe-ékhoz a Suzukiba. Sztem (és sok más ismerős szerint is) a legjobb/legfelkészültebb szervíz Miskolcon.
Ismerősnek ismerős az az út is de akad jobb is ugyanazon a távon belül. :-)
A váltást nagyban könnyíti ha jó szögben áll a váltókar, de ha nem az a baj akkor nem az a baj. Esetleg bowden kenés, kiemelő szerkezet kenés is jobbá teheti meg persze a marok edzése. A lehető legtöbbször kell kuplungolni
Am.. Király Tomi!
Ha olvasod, írj már majd egyet, h mi a helyzet! Ha más nem privátban, vip, MSN, vagy bárakármin.
kawa, ha szervízbe akarod mindenképp. Am meg házhoz, enyém is szerelőnél van most. Karbiszinkron, szelephézag, vezérműlánc-feszítő, plusz átvizsgálás.
tulajdonképpen nem tudom. pici kopogó hang a hengerfejtől( v2es csopper csak az első hengertől jön a hang ), elvileg hidrotőke porbléma. kitisztítottuk mert eléggé le volt ragadva elvileg most a szervizkönyvben előírtak szerint működik. de mintha mégsem lenne az igazi..
Nem a beállítással van gond hanem mint irtam poprádon voltam, dobsina felől. Rengeteget kellett váltani, nem minden nap ülök motoron, ha ismerrős az út akkor tudjátok miről beszélek.
kawasaki. Elég jók...Hengerfej prorbléma miből áll?
tapasztalatokat várok:

motorszervizt keresek Miskolcon ahol csinálnak karbiszinkront 2 hengeres gépen, és hengerfej körüli problémát valószínűleg meg tudnak oldani, megbízhatóak legyenek ez az elsődleges szempont.
ejjnye nem folyt az ÖMLÖTT
Lehet érdemes lenne rákukkantani a kuplungkar állására is. Az alkarral egy vonalban kell lennie a kinyújtott ujjaknak ha a kuplungkaron pihennek. Ha nagyon felfelé vagy lefelé eltér ettől akkor szar kuplungolni. Pontatlan érzés és sokkal nagyobb erőkifejtést igényel a rendesen beállítotthoz képest. Ugyanez a fékkarra is érvényes.
1. mész abban a fokozatban, amelyikben a leglassabb tempónál legalább 4000-et forog a motor (vagy ahonnan megfelelően gyorsít bármikor a motorod) és mellé nem forgatod le az egyenes szakaszokon még a következő fokozatott is.
2. az említett kuplung nélküli váltás, ami egy szekvenciális váltónak nem okoz különösebb problémát.
(v: a kettő együtt)
3. motorozz többet
4. marokerősítő, de pont olyan csukló állásban, ahogy a motoron kuplungoláskor.
Szerelés -Centir Kerék Ki-Be szerelés 5000Ft. Miskolc Repülötéri.ut.3 30-9676-432
Miskolcon hol? Szerelés mennyi? Köszi
Pirelli Diablo 120/60R17 20600Ft 160/60R17 25800Ft
Ez a találkozó helye ? ez nem a majális park után van ?
Ha jó idő lesz akkor megyünk
milyen áron?
sport-tura kawa zzr-re
Milyen motorra kell?
Látom meglelted.