Stós-Smolnik között a szerpentin (Szepsinél fel Jászó felé, Jászónál pedig el balra). Ez a szerpentin közelíti a Bükköt, annyira azért nem kanyargós, de a dobsinainál sokkal több kanyarral örvendezteti a motorosokat. :-)
SOS-ben eladó CBR 600 F1 88as évjárat, VALÓS !kb 40 ezer km, gumik kopottak egyik oldalidom összetört , Yoshi dob , műszaki is van. amugy jó gép semmi motorikus kínja nincsen.
Ismerősnek ismerős az az út is de akad jobb is ugyanazon a távon belül. :-)
A váltást nagyban könnyíti ha jó szögben áll a váltókar, de ha nem az a baj akkor nem az a baj. Esetleg bowden kenés, kiemelő szerkezet kenés is jobbá teheti meg persze a marok edzése. A lehető legtöbbször kell kuplungolni
tulajdonképpen nem tudom. pici kopogó hang a hengerfejtől( v2es csopper csak az első hengertől jön a hang ), elvileg hidrotőke porbléma. kitisztítottuk mert eléggé le volt ragadva elvileg most a szervizkönyvben előírtak szerint működik. de mintha mégsem lenne az igazi..
Nem a beállítással van gond hanem mint irtam poprádon voltam, dobsina felől. Rengeteget kellett váltani, nem minden nap ülök motoron, ha ismerrős az út akkor tudjátok miről beszélek.
motorszervizt keresek Miskolcon ahol csinálnak karbiszinkront 2 hengeres gépen, és hengerfej körüli problémát valószínűleg meg tudnak oldani, megbízhatóak legyenek ez az elsődleges szempont.
Lehet érdemes lenne rákukkantani a kuplungkar állására is. Az alkarral egy vonalban kell lennie a kinyújtott ujjaknak ha a kuplungkaron pihennek. Ha nagyon felfelé vagy lefelé eltér ettől akkor szar kuplungolni. Pontatlan érzés és sokkal nagyobb erőkifejtést igényel a rendesen beállítotthoz képest. Ugyanez a fékkarra is érvényes.
1. mész abban a fokozatban, amelyikben a leglassabb tempónál legalább 4000-et forog a motor (vagy ahonnan megfelelően gyorsít bármikor a motorod) és mellé nem forgatod le az egyenes szakaszokon még a következő fokozatott is.
2. az említett kuplung nélküli váltás, ami egy szekvenciális váltónak nem okoz különösebb problémát.
(v: a kettő együtt)
3. motorozz többet
4. marokerősítő, de pont olyan csukló állásban, ahogy a motoron kuplungoláskor.
és csak 200 PÉNZ !
A váltást nagyban könnyíti ha jó szögben áll a váltókar, de ha nem az a baj akkor nem az a baj. Esetleg bowden kenés, kiemelő szerkezet kenés is jobbá teheti meg persze a marok edzése. A lehető legtöbbször kell kuplungolni
Ha olvasod, írj már majd egyet, h mi a helyzet! Ha más nem privátban, vip, MSN, vagy bárakármin.
motorszervizt keresek Miskolcon ahol csinálnak karbiszinkront 2 hengeres gépen, és hengerfej körüli problémát valószínűleg meg tudnak oldani, megbízhatóak legyenek ez az elsődleges szempont.
2. az említett kuplung nélküli váltás, ami egy szekvenciális váltónak nem okoz különösebb problémát.
(v: a kettő együtt)
3. motorozz többet
4. marokerősítő, de pont olyan csukló állásban, ahogy a motoron kuplungoláskor.
Ha jó idő lesz akkor megyünk