Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még annak a relének a belsejébe is belenézhetnél,mert annak a belsejében van két pozitív,egy kapcsolt pozitív,meg egy test. Ezek csúnyán össze tudnak veszni.
Hello

Na a mai nap arra rájöttem, hogy ha a távolsági fényt lekötöm onnan a (talán relé a neve)-ről akkor nem baszódik ki a tompított fényszóró biztosítéka és legalább a tompított fényem is megmarad. Szanaszét bontottam ma az egész kábelezését a motornak hátha találok zárlatra utaló jelet, de semmi ilyesmit nem találtam. Esetleg még az lehet, hogy valami csúnyán elvan kötögetve, de ha így is van, én erre nem jöttem rá.
Motorozás mesterfokon
Ezt pedig mindenkinek ajánlom elolvasásra, csupa-csupa jó dolog van benne. Sok egyértelműnek tűnik, esetleg vannak benne újdonságok is, a leírtakat el KELL sajátítani úgy hogy eleinte sok-sok odafigyeléssel (a haverok által tanított dolgokat gyorsan el is kell felejteni) gyakorolni, aztán pedig odafigyeléssel minden esetben úgy végrehajtani ahogy a könyv írja. Egy idő múlva már odafigyelést sem igényel, mégis helyesen fogsz kanyarodni, fékezni, gázt adni egyszóval tudatosabban motorozó motoros lehetsz. A könyv egyébként az utcai viszonylag gyors motorozásról szól, a rendőrös tréning inkább a városi dzsungelharcra és a bükki vagy még csikicsukibb kanyargásra készít fel.
Hali!
A helyzet az hogy amiket én gyakorlok azokat egy szakértő segítségével sajátítottam el és csiszolgatom folyamatosan, de minden éven el fogok menni legalább egyszer, mert mindig tud újat mutatni és mindig van hová fejlődni annak is aki már volt.
Ne értsd félre, nem a tudást sajnálom tőled, egyszerűen csak kell az első lépések megtételéhez a gyakorlott instruktor, magadtól koránt sem biztos hogy jól és megfelelő módon sajátítod el az elméleti és a gyakorlati ismereteket. Aki pedig már volt, annak az ismétlés azért hasznos mert a tréning vezetője látja hogy tavalytól volt-e fejlődés. Lucius volt a legutóbbin, szerintem ő is alá tudja ezt támasztani. Jövőre már valószínűleg lesz egy expert tréning azoknak akik tavaly és az idén már az alapszinten elsajátították és jól tolják a gyakorlatokat.
Legközelebb júni 20-ára írtam ki tréninget, ha érdekel a dolog, gyertek el. A pénzt pedig ha más nem a szülőktől kell elkunyizni, ha elmondjátok mire kell nem hiszem hogy ellenkeznének, hiszen az egyik leghasznosabb dolog amire a motorozással kapcsolatban költeni lehet. A legutóbbi tréning egyik Harleys résztvevőjének annyira tetszett hogy a júniusira is eljön és hoz magával még egy embert!
Most beszéltem keresztapámmal. Haverja elindult huta felé vmi ismerőséhez, az út ott is szar
egyszr nekünk is volt arrafelé 1 fasza túránk kb. 3-4éve...
október végén (kb.5fok volt kint) elindultunk délután 4kor 3an simsonnal. Nekem csak első lámpám volt a középső srácnak semmilyen az utolsónak meg csak hátsó,úgyhogy mint a vonat így mentünk végig. azt se tudtuk hol vagyunk kb este 8ra értünk haza néha megálltunk és a kipufogón melegítettük a térdünket meg a kezünket
Szia!
"Amúgy az utolsó képen miért pont a 12esnek kellett kidőlnie?" Nem is tudtam, hogy ennyi környékbeli motoros van...vagyis azt nem, hogy sportmotoron fent vagytok nyáron sokat vagyok Regécen, ott lakik nagymamám +keresztapám/anyám. Jó arra motorkázni, a hegyen is jó menni :D. Tavaly este 10-kor elmentünk Erdőhorvátiig és huta felé mellkaskon vert egy denevér. Haver csak lesett, hogy mi van, miért kapkodok
Sziasztok skacok!
Nem tud valaki valami infót, hogy Felsődobszán mi a helyzet?
Szombaton este fel lett húzva egy gát homokzsákból, csak arra lennék kíváncsi vasárnap nappalra bírta-e ugyanis reggel 7 kor tetőzött ott a Hernád, de addigra már nem voltam ott.
Sziasztok!
Hello! Pont jókor jösz, szeretném a segítségedet kérni. Tegnap este, mikor kint voltunk a városban, eszünkbe jutott, hogy jó lenne mindenféle vezetéstechnikai dolgokat gyakorolgatni a parkolóban. Szóval most nem azt várom, hogy egy komplett vezetéstechnikai tréninget leírj itt, hanem szeretnék ötleteket kérni, hogy miket gyakoroljunk és hogyan, esetleg mi vele a cél, persze mindezt egy parkoló keretein belül. Mondtad h te is szoktál gyakorolgatni magadban, miket csinálsz olyankor? Előre is köszi a választ
Hali!
Nem mondhatom hogy kitörő örömmel olvasom soraid. Nagyon úgy néz ki hogy hetekig nem lehet majd élvezeteset motorozni a környéken, de még a szlotákoknál se. Tornaljára is készülünk, kíváncsi vagyok mi lesz belőle, szombati fotók szerint a campingben a víz az úr.
Hát akkor a Bükk az felejtős még egy jó darabig. No nem baj, addigra talán a pénzem meg lesz rá, mire lehet menni oda normálisan.
hát ez van
Meg kéne nézni a fony-regéc-óhuta szakaszt hátha az jobb
Amúgy az utolsó képen miért pont a 12esnek kellett kidőlnie?
Aki a Bükkbe készül,ne mosson előtte motort,elöljáróban ennyit. A hámori tóval semmi gáz,ma csónakáztak rajta jópáran,de fölötte tűzoltók vágták az útra dőlt fákat,vízátfolyás hegyek,és sok helyen kurva nagy új kátyúk vannak. Én nem is mentem tovább a Szinva forrástól,mert ott már ilyen volt a helyzet.
Itt van még pár kép a völgyről...ilyen volt péntek délelőtt. Milyen jó lenne, ha megcsinálnák az utat a völgyben, szeretek arra motorozni, de lassan már csak lánctalpassal lehet végigmenni.
Tokaj-Tarcal között karcoltunk ma mi is pár kört. Vazeg írtam tegnap, hogy megyünk, jöhettél volna velünk Nézzed a fórumot máskor
Mivel nincs lámpakapcsoló, így a generátor és a lámpa közé sztem csak a fesszabályzó és egy biztosíték kell.

Az a baj, hogy segíteni nem tudok már, mert az elektronikát nem vágom.
Ma jártam a Tokaj-Tarcal útszakaszon,rengeteg a motor nagyon fasza
Aztán felnéztünk a tokaji kilátóba is (nagyon szar az út)
DE az aranyosi völgy.... sok helyen már út sincs ahogy az a képeken is látszik
Az rendjén való szerintetek, hogy a generátor közvetlenül a lámpára van kötve? Ennek így kell lenni vagy elkötögették a dolgokat? Széthúztuk a generátor és fesszabályzó csatlakozóját és egyből elment a világítás. Miután összedugtuk kicsapta a biztosítékot.
A 14,2V jónak számít. Nézd végig a lámpa vezetékét, nem-e dörzsölte ki valami Pl: a kormánynál. Vagy nincs-e megolvadva a szigetelés az izzók környékén.
eeee olyan jó volt hogy nocsak. még motort is adott valaki link há köszönet neki. meg minden egyéb másnak is

nameg #Zé nek is a meghívásért meg a vendéglátásért
van olyan gép ami szervízkönyv szerint 13 voltal tőt
Hmm akkor vajon mi lehet a lényege, hogy 2 külön biztosíték van? 1 a tompítottnak és 1 a távolságinak.
Azért nincs távolsági fényed szerintem, mert úgy van bekötve. Folyamatosan ég a tompított és néha mellé a fényszóró, a kettő csak együtt van, külön fényszóró nincs.

Nem vagyok elektromos szaki, de a 14 volt sztem magas, nem lenne szabad pár tizednél 12 volt felé mennie. A multi nem hazudik, úgyhogy a feszültség mellé nézzetek áramerősséget is, mert inkább arra érzékeny minden a motorban. Meg próbáld ki indexelés meg féklámpa közben, hogy mit csinál, hátha megtalálod hol van a gebasz.