No ha az érintettek ezt olvassák,felötlik bennük a gondolat,"álmodik a nyomor". Én viszont mentem már el "nagymotornak"ott a Bükkben,meg értem utol "nagyokat",akik Répáshutáig mentek,ahogy én is,szóba nem elegyedtünk,de ezt mutatták. Ilyenkor ha nagyobbal vagyok,"csak" egy vagyok közülük és semmi pláne,így viszont... Szerinted... (Ja,és én soha nem fogom kihozni a kis piszokból,amire igazán képes volna avatottabb kezekben)
Elég jó vitatéma. Sokan kérdezték már, hogy nem kevés-e a 65 ló, nem akarok-e erősebbet, de nemet mondtam. Való igaz, ahol sok az egyenes, ott elmennek a nagyobb gépek, de kanyargós szakaszon, ahol a "csak" 65 ló könnyebben kezelhető, mint 180, más a helyzet. Igaz, utcán szinte mindig a pilótán múlik, de kanyargós szakaszon, pl Bükk, lehet meglepetést okozni kisebb géppel is. Hallottam már ilyet, mikor hüledeztek a nagyobb gépes srácok, hogy "nézd már hogy megy a csávó a pöcsköszörűvel". Am tényleg kíváncsi lennék pár ember arcára, mikor egy kanyaron belül kikerüli egy RGV250 meg egy ZXR400
És akkor ez még csak a lovas,márpedig az említett ló sem ilyen helyre lett teremtve. (igazából azt sem tudom,hogy hová) Ezek a dögök 1-esben szűk(?) 150-et mennek.Tulajdonképp nem is nagyon kell rajtuk váltani ilyen utakon. Ez nem azt jelenti,hogy 1-essel kell végigmenni,de 2,vagy3-ban simán. Váltás nélkül meg a motorozás élménye,hááát,hogy is mondjam...
Hát igen ez így igaz. Elég ha az én példámat vesszük, hogy hiába volt 600-asom mégis nagyon gázul mentem szerpentinen. És gondolom azért rajtam kívül is van még jó pár ilyen motoros nagyobb kategóriában akiket szintén megizzaszt egy kis kanyargós út. Mondjuk itt az alföldön nagyon hozzászokik az ember a hosszú tempós egyenesekhez, hiszem a legdurvább kanyar is max derékszögű.
Az az 1000-es tulaj,aki így vélekedik,talán ha megmvillantaná a Bükkben,mivel is több az övé,mint az alatta lévő kategóriák.Nem vagyok biztos benne,hogy egy 600-ast simán lealázna,sőt...
Mondjuk már az is valami, hogy a 600,-ast motornak tekinted. Van sok olyan elvetemült akinek a motor 1000ccm-et és 180 lóerőt jelent. De hogy Ők mit éreznek néha azt nem tudom.
Ez nem baszogatás volt, csak Szkrács cimbinek szívtam a vérííít!
Most értem haza a városban voltunk felverni a lakókat kicsit. Hát nem volt melegem az biztos. De végre jöhet a meleg ágy!
Hát azokat a nagy hodály gépeket nem nekem tervezték, a modern 600-asok amik meg kicsik, azokra meg nincs keret. Így kizárásos alapon maradt a zxr 400.
Tegnapi :
Szerintem semmilyen motort és motorost nm szabad alul értékelni...
Most értem haza a városban voltunk felverni a lakókat kicsit. Hát nem volt melegem az biztos. De végre jöhet a meleg ágy!
MOST!
van már pár lehetőség!
vagy viszem
vagy nem
tegyed má!