Na ez érdekes, állóhelybe akárhogy forgatom, tiltatom, nem ég ki a biztosíték, csak menetközben. Mértük multival és alapjáraton 11.9, amikor húztam neki, 14.2 volt a max, de esett le folyamatosan 12.5 voltig. Lehet hogy menetközben rázkódnak a dolgok és akkor zár össze? Mert így egy helyben minden jó. Az a baj nem nagyon van olyan a környéken aki tudna segíteni elektronikával kapcsolatban. Ja és még annyi, hogy a biztosítékpanel azon a részen melegebb is ahol a lámpa biztosítéka van. Viszont ami még furcsa, hogy a tompított fényszóróé olvad el állandóan, de ettől függetlenül ugyanúgy nincs utána távolsági fényem sem. Hát hogy van ez akkor?
Nem biztos hogy könnyű lesz megoldani,mert van 1 srác a ZXR250es fórumba aki ugyanezzel szenved 2 feszabályója és generátora van de nem jó sehogy ,egyenlőre még nincs megoldás.
Ajjajj. Akkor szerintem közlekedj úgy, hogy lehúzod az első lámpákat, de inkább keríts egy szakit és egy multimétert, aztán nézzétek meg a biztosíték előtt, hogy fordulaton mekkorát tölt a generátor. Én úgy tudom, hogy alapjáraton picit lemegy 12 volt és 10 amper alá, ez látszik is a lámpán, kicsit elhalványul ilyenkor, de fordulaton végig egy értéken kell maradnia, egy picit szokott csak 12 volt felé csúszni.
Nem tudom mennyi köze van ehhez a gondhoz, de nekem sem volt soha jó a fénykürtöm. A fényszóróm jó, de a fénykürt gombjára nem reagál. Nem nagy gond végülis, ezért nem bántottam.
Ahogy írtad, először a fesszabályzó ugrott be, de akkor a lámpát is ki kellett volna vernie, ha felpörgeted. De várjá, azt mondtad a kör után kiment a biztosíték. Szóval az egyik tippem a fesszabályzó, a másik meg amit te mondtál, hogy az első világításnál egy kábel valahol letestel. Nekem pl nagyon vékony kábelek vannak a motorban, a duda kábelének pl már az megette a szigetelését, hogy hozzá dörzsölődött egy kicsit a kormánykiflihez. Szóva az érzékenyebb részeken nézd meg a világítás kábeleit, ahol csupaszon futnak, sztem bent a műanyag csövekben nem kell, meg amúgy is fél évszázados meló kihúzni meg befűzni minden kábelt oda.
Nálam meg most az van, hogy valamiért eszi a gép az első lámpa biztosítékát. Leírom hogy kezdődött, aztán hátha lesz valami ötleted. Szóval múlthéten valamikor beindítottam a gépet, majd megnyomtam a fénykürtöt hogy jó-e. Abban a pillanatban elment a világítás. Kicseréltük a biztit, beindítom, minden fasza, nyomtam a fénykürtöt is, jó volt, nem verte kis. Tegnap elmentem kerülni egyet majd mikor megálltam, azt vettem észre, hogy megint nincs világítás. Hazajöttem, nézem a biztosítékot, félig levolt a műanyag olvadva róla. Jó, megint teszek bele másik biztosítékot, indítom, világít, minden jó, majd rányomok a fénykürtre. Ekkor megint azt csinálta mint legelőször, hogy kicsapta a biztit. Hát mi most arra gondoltunk, hogy esetleg a fénykürt kábel mentén valahol zárlat lehet, ezért a kormánykapcsolónál kikötöttem a fénykürtöt, aztán majd látom ma, hogy ez segített-e valamit.
Ahogy írtad, először a fesszabályzó ugrott be, de akkor a lámpát is ki kellett volna vernie, ha felpörgeted. De várjá, azt mondtad a kör után kiment a biztosíték. Szóval az egyik tippem a fesszabályzó, a másik meg amit te mondtál, hogy az első világításnál egy kábel valahol letestel. Nekem pl nagyon vékony kábelek vannak a motorban, a duda kábelének pl már az megette a szigetelését, hogy hozzá dörzsölődött egy kicsit a kormánykiflihez. Szóva az érzékenyebb részeken nézd meg a világítás kábeleit, ahol csupaszon futnak, sztem bent a műanyag csövekben nem kell, meg amúgy is fél évszázados meló kihúzni meg befűzni minden kábelt oda.
Nálam meg most az van, hogy valamiért eszi a gép az első lámpa biztosítékát. Leírom hogy kezdődött, aztán hátha lesz valami ötleted. Szóval múlthéten valamikor beindítottam a gépet, majd megnyomtam a fénykürtöt hogy jó-e. Abban a pillanatban elment a világítás. Kicseréltük a biztit, beindítom, minden fasza, nyomtam a fénykürtöt is, jó volt, nem verte kis. Tegnap elmentem kerülni egyet majd mikor megálltam, azt vettem észre, hogy megint nincs világítás. Hazajöttem, nézem a biztosítékot, félig levolt a műanyag olvadva róla. Jó, megint teszek bele másik biztosítékot, indítom, világít, minden jó, majd rányomok a fénykürtre. Ekkor megint azt csinálta mint legelőször, hogy kicsapta a biztit. Hát mi most arra gondoltunk, hogy esetleg a fénykürt kábel mentén valahol zárlat lehet, ezért a kormánykapcsolónál kikötöttem a fénykürtöt, aztán majd látom ma, hogy ez segített-e valamit.
kis vidránktól meg félt mindenki
Ha van jelentkező, holnap gyertek a Tokaj-Tarcal közötti részre motorozni, szívesen látunk mindenkit. Valamikor délután megyünk majd.