Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most indulok a Bükkbe,ha hazaértem,majd ecsetelem,milyen volt.
Na ez érdekes, állóhelybe akárhogy forgatom, tiltatom, nem ég ki a biztosíték, csak menetközben. Mértük multival és alapjáraton 11.9, amikor húztam neki, 14.2 volt a max, de esett le folyamatosan 12.5 voltig. Lehet hogy menetközben rázkódnak a dolgok és akkor zár össze? Mert így egy helyben minden jó. Az a baj nem nagyon van olyan a környéken aki tudna segíteni elektronikával kapcsolatban. Ja és még annyi, hogy a biztosítékpanel azon a részen melegebb is ahol a lámpa biztosítéka van. Viszont ami még furcsa, hogy a tompított fényszóróé olvad el állandóan, de ettől függetlenül ugyanúgy nincs utána távolsági fényem sem. Hát hogy van ez akkor?
Nem biztos hogy könnyű lesz megoldani,mert van 1 srác a ZXR250es fórumba aki ugyanezzel szenved 2 feszabályója és generátora van de nem jó sehogy ,egyenlőre még nincs megoldás.
Ajjajj. Akkor szerintem közlekedj úgy, hogy lehúzod az első lámpákat, de inkább keríts egy szakit és egy multimétert, aztán nézzétek meg a biztosíték előtt, hogy fordulaton mekkorát tölt a generátor. Én úgy tudom, hogy alapjáraton picit lemegy 12 volt és 10 amper alá, ez látszik is a lámpán, kicsit elhalványul ilyenkor, de fordulaton végig egy értéken kell maradnia, egy picit szokott csak 12 volt felé csúszni.
Már a 4. biztit olvasztotta szarrá, pedig már a 10-es helyett 15-öst tettem bele, mert elfogyott a 10-es. Attól félek ez fesszabályzó lesz.
Ez azért elég komoly. Lillafüred-Felsőtárkány szakaszról mit tudsz? Mert azt hallottam, hogy nagyon nagy gáz van a Hámori-tóval.
Amerre nem volt lezárva,(Bódva völgye,stb.) arra vízátfolyásokat leszámítva tulképp nem rosszak. A kivételek alól illusztrálva.
Na azért az már valami, csordogálnak bele a kilóméterek lassan. Nagyon gázok arrafelé az útviszonyok? Gondolok itt a víz hatásaira.
Le kellett lépnem,járatás? Negyedénél járok.400km.
Jaaaa, bakker ki se nagyítottam a képet és kicsiben tényleg vidrának látszott
Apraszaki, LaciCRM, majd ha magatokhoz meg géphez tértek írjatok, h milyen vóóót
Nem, csak ez a kis makkantka tóóóósan vizesen olyan volt, mintha vidrulna
Víz ott is, úgy látom. De a piros RGV azért befigyel Hogy áll a járatás?
Aggtelek napjainkban.
Nem tudom mennyi köze van ehhez a gondhoz, de nekem sem volt soha jó a fénykürtöm. A fényszóróm jó, de a fénykürt gombjára nem reagál. Nem nagy gond végülis, ezért nem bántottam.

Ahogy írtad, először a fesszabályzó ugrott be, de akkor a lámpát is ki kellett volna vernie, ha felpörgeted. De várjá, azt mondtad a kör után kiment a biztosíték. Szóval az egyik tippem a fesszabályzó, a másik meg amit te mondtál, hogy az első világításnál egy kábel valahol letestel. Nekem pl nagyon vékony kábelek vannak a motorban, a duda kábelének pl már az megette a szigetelését, hogy hozzá dörzsölődött egy kicsit a kormánykiflihez. Szóva az érzékenyebb részeken nézd meg a világítás kábeleit, ahol csupaszon futnak, sztem bent a műanyag csövekben nem kell, meg amúgy is fél évszázados meló kihúzni meg befűzni minden kábelt oda.
Kis vidra? Azt meg hogy? Laknak a tóban vidrák?
Hi

Nálam meg most az van, hogy valamiért eszi a gép az első lámpa biztosítékát. Leírom hogy kezdődött, aztán hátha lesz valami ötleted. Szóval múlthéten valamikor beindítottam a gépet, majd megnyomtam a fénykürtöt hogy jó-e. Abban a pillanatban elment a világítás. Kicseréltük a biztit, beindítom, minden fasza, nyomtam a fénykürtöt is, jó volt, nem verte kis. Tegnap elmentem kerülni egyet majd mikor megálltam, azt vettem észre, hogy megint nincs világítás. Hazajöttem, nézem a biztosítékot, félig levolt a műanyag olvadva róla. Jó, megint teszek bele másik biztosítékot, indítom, világít, minden jó, majd rányomok a fénykürtre. Ekkor megint azt csinálta mint legelőször, hogy kicsapta a biztit. Hát mi most arra gondoltunk, hogy esetleg a fénykürt kábel mentén valahol zárlat lehet, ezért a kormánykapcsolónál kikötöttem a fénykürtöt, aztán majd látom ma, hogy ez segített-e valamit.
én most indulok gyékényesre 1 hétre melózni.de azért jó gurulást nektek ,majd gondolok rátok...
én már attól boldog voltam h taón váón jáó
kis vidránktól meg félt mindenki
Hát elég jó volt a mai nap, jó idő, kis városi huligánkodás és minden ilyesmi, ami egy jó naphoz kell.

Ha van jelentkező, holnap gyertek a Tokaj-Tarcal közötti részre motorozni, szívesen látunk mindenkit. Valamikor délután megyünk majd.
kiskanállal nekiestem egy fél üveg Nutellának, az helyben volt... Úgyh megvolt az esti hormonadag
sziasztok arnótnál fellehet e már menni a pályára? köszi
Megtaláltam, megtisztítottam és még az oldalidomot sem kell majd levenni hozzá, hogy lássák eredetvizsgán. Kösz az infót.
Ja,ha valaki erre járna,Kondón falunap.
Én már meg is járattam mind a két masinát